Strasznie was tam boukun gniotą...

Data: 2009-06-26 09:18:49
Autor: Tzva Adonai
Strasznie was tam boukun gniotą...
Świdnica: Wakacje bez alkoholu?

Restrykcyjne kontrole w punktach sprzedaży alkoholu - taką akcję w
trakcie wakacji przeprowadzą świdniccy urzędnicy.

http://fakty.interia.pl/news/swidnica-wakacje-bez-alkoholu,1329842#utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=RSS

Data: 2009-06-26 09:25:31
Autor: boukun
On 26 Cze, 18:18, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Nic nie gniotą, bardzo dobrze. Tam gdzie mieszkam (piszę teraz ze
szkolenia), na moim osiedlu w sklepiku kupuje młodzież, 12-13 letnie
dziewczynki malinki i walą z gwinta. Sam widziałem, jak jużlicy
flaszkę w pośpiechu dziewczyny otwierały. Dobrze, że ja z nimi nie
piłem...

boukun

Data: 2009-06-26 09:28:48
Autor: Tzva Adonai
On 26 Cze, 18:25, boukun <bou...@neostrada.pl> wrote:

12-13 letnie dziewczynki malinki i walą z gwinta.

Zaproś je do samochodu, wywieź do lasu i się zabaw...

Strasznie was tam boukun gniotą...