Straszny Ziobro czepia się kolejnego wspaniałego lekarza! [zarzuty wyłudzenia setek tysięcy za ekspertyzę]

Data: 2016-12-07 07:57:25
Autor: A. Filip
Straszny Ziobro czepia się kolejnego wspaniałego lekarza! [zarzuty wyłudzenia setek tysięcy za ekspertyzę]

http://www.rp.pl/Spoleczenstwo/312069859-Sprawa-ojca-Ziobry-znany-lekarz-z-zarzutami-wyludzenia-kilkuset-tysiecy.html
Sprawa ojca Ziobry: znany lekarz z zarzutami wyłudzenia kilkuset tysięcy
publikacja: 06.12.2016 ; aktualizacja: 07.12.2016, 06:38

Docent Czesław Ch., szef zespołu biegłych, którzy wykonywali opinię
medyczną, usłyszał we wtorek zarzuty oszustwa. Zdaniem prokuratury
miał na podstawie zawyżonych kosztów wyłudzić 370 tys. zł. Najdroższą,
biorąc pod uwagę jej objętość, ekspertyzę sądowo-medyczną w historii
zamówił krakowski sąd do procesu, jaki lekarzom z Krakowa wytoczyła
rodzina Zbigniewa Ziobry za śmierć ojca ministra.

Czesław Ch. został też zawieszony na stanowisku kierownika Katedry i
Zakładu Medycyny Sądowej i Toksykologii Sądowo-Lekarskiej Śląskiego
Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Musi wpłacić 30 tys. zł
poręczenia majątkowego.

Jak ujawniła Prokuratura Krajowa, ze zgromadzonych dowodów wynika, że
,,podejrzany - kierujący zespołem pracujących na rzecz sądu biegłych -
wypełniał w ich imieniu, ale bez ich wiedzy co do treści, rachunki i
kartę pracy biegłych". Miał fałszować rzeczywisty czas pracy biegłych
oraz nakład ich pracy. [...]

A ten pan miał już żadnemu wspaniałemu lekarzowi nie zaszkodzić!

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Straszny Ziobro czepia się kolejnego wspaniałego lekarza! [zarzuty wyłudzenia setek tysięcy za ekspertyzę]