Straszny czlowiek !

Data: 2010-06-11 13:47:25
Autor: cyc
Straszny czlowiek !
Oczywiscie mowa o Kaczynskim i oczywiscie nie dlatego , ze brzydki konus ,
tylko taki dla "walorow" charakteru.
Polityczny dryf  na fali smierci brata i 95 innych osob , na wspolczuciu i sianiu
nienawiscie nawet kosztem jednosci i bezpieczenstwa panstwa , jest nie tylko
cyniczne , lecz rowniez  do bolu wredne .
Dzisiaj ten sam Kaczynski , ktory nie chce ujawnic tematu rozmow z
blizniakiem , rozmow ktore prowadzil tuz przed katastrofa a ktory
najprawdopodobniej obracaly sie wokol braku mozliwosci ladowania i tego aby
Lech K.  kazal mimo warunkow , ladowac , opowiada dyrdymaly o rzekomych winach
kontrolerow tak , jakby to nie oni zakazali  ladowania samolotu a w zasadzie
, aby byc precyzyjnym , nie wydali zgody na ladowanie .Konus zapomina o tym
, ze samolot z prezydentem na pokladzie ladowal mimo braku zgody i mimo tego
, ze pilot samolotu w sposob jasny i nie budzacy watpliwosci mowil o tym ,
ze ladowanie jest niemozliwe a jesli tak mowil a samolot mimo to ladowal to
znaczy , ze do ladowania zostal przymuszony i to napewno nie przez
stewardese. Powiada Kaczynski , ze "przeciez piloci nie byli niespelna rozumu " i pewnie ma racje , rozum postradal ten , kto wydal polecenie ladowania i ten kto wyslal do kokpitu umyslnych pilnujacych wykonanie polecenia .
Szukanie winy u osob trzecich a nie u siebie lub swoich , jest typowym
przejawem faszystowsko- bolszewickiego zaklamania i obludy . Oczywiscie nie
dziwi mnie , ze  takie "zabawy " uprawia Kaczynski , ktory "jaki jest kazdy
widzi "  , dziwi mnie  na tomiast to , ze ma az 30% elektorat , co prawda nie rosnacy
bo to juz niemozliwe ale jednak 30% , czyli stosunkowo duzy  . Jesli moge zrozumiec
sposob myslenia a w zasadzie braku tego procesu u koltunow i moherow , ludzi
ktorych cechuje nie tylko brak wyobrazni ale rowniez  rozumu , ludzi bedacych de facto
intelektualnie obezwlasnowolnionych , ktorych wsrod elektoratu PiS-u jest
zdecydowana wiekszosc, to nie moge zrozumiec garski co prawda ale jednak ,
tych , ktorzy cos soba repreznetuja , intelektualnie oczywiscie .
Mozna to tylko zlozyc na karb naiwnosci , ktora jednak przez wielu rowniez
postrzegana jest jako glupota ..........ale ja tak nie mysle .
Czy narod po razx kolejny okaze sie w konfrointacji z politycznymi cynikami rzegrany ? .
Nie sadze , mysle , ze moghe spac spokojnie bo ani Kaczyunski w wyborach prezydenckich , ani PiS w wyborach parlamentarnych ne ma szans na przegrana bo moherowa , koltunska armia Rydzyka i jego tutumfaccy - kaczolubcy z sama kaczka  na czele , nie wystarcza do tego aby w demokratyczny sposob rozlozyc kraj  na lopatki a na rozpetanie domowej wojny , choc przed nia nie wzbranialiby sie gdyby miala on dac im wspolna  z katabasami i samym Rydzykiem wladze .

cyc

Data: 2010-06-11 05:03:19
Autor: Pistacjusz
Straszny czlowiek !
Jakiś lękliwy jesteś.
Napij się wody bo w te upały łatwo można ulec dehydracji.

Data: 2010-06-11 13:54:05
Autor: Piotr
Straszny czlowiek !
Dnia Fri, 11 Jun 2010 13:47:25 +0200, cyc napisał(a):

[...]

Zjadłeś Wyborczą? Syczysz z nienawiści, zrób coś cycu bo jak wygra Kaczor to będziesz miał
wylew.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-11 19:21:21
Autor: cyc
Straszny czlowiek !

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hut84n$nk0$1speranza.aioe.org...
[...]

Te zyczenia sa iscie w Rydzkowym lub jakiegos biskupa stylu .
Ten ostatni tez mial zyczenie aby katastrofa miala miejsce wtedy kiedy lecial Tusk, zamiast wtedy kiedy Kaczynski ale przeciez Bog wie co robi i Jego pomylki sa niemozliwe .
Szkoda , ze ow chory z nienawisci i zyczacy smierci Tuskowi biskup o tym nie pamiatal .
Jesli chodzi zas o moja skromna osobe , niebiskupia zreszta , to dla mnie nienawisc jest uczuciem calkowicie obcym a moj emocje sa pozorne i stanowia tylko swoista retoryke , ktora ma za zadanie tej jeszcze choc troche myslacej czesci koltunerii  przyblizyc prawdziwy obraz prorydzykowego "wodza" , obraz czlowieka zaklamanego , chorego na wladze i nienawisc do wszystkiego  wszystkich , ktorzy  nie sa z nim . Jego wizja Polski to Polska rzadzona przez Kaczynskiego . To jedyny punkt politycznego program , ktory Kaczynski moze zaproponowac wyborcom ( innego zreszta nie ma ) , reszta jest jadem , obluda i zmyslnym falszem , ktory przebija w kazdym jego gescie i grymasie ......calkiem jak u Rydzyka .

cyc

Data: 2010-06-11 14:11:18
Autor: Dirko
Straszny czlowiek !
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hut7p5$nq8$2news.onet.pl...

[...]

    Jak widze na ekranie Kaczyńskiego (krótko bo mnie odrzuca) przychodzi mi na myśl przysłowie: "Przebrał się diabeł w ornat i na mszę ogonem dzwoni".

Data: 2010-06-11 05:55:44
Autor: HaMMeR
Straszny czlowiek !
On 11 Cze, 14:11, "Dirko" <jacki.di...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał w wiadomościnews:hut7p5$nq8$2news.onet.pl...

> [...]

na myśl przysłowie: "Przebrał się diabeł w ornat i na mszę ogonem dzwoni".

A jak bedziesz widzial na ekranie biala myszke, to nie oznacza wcale,
ze widzisz przedmiotowego diabla w ornacie, owinietego w przescieradlo
dla kamuflarzu,
a jedynie, ze chlasz jak swinia i to przed obiadem...

PS. To nie obecnosc Kaczynskiego cie odrzuca, a po prostu masz pijacka
'cofke'
i szukasz winnego.

Data: 2010-06-11 20:28:24
Autor: Dirko
Straszny czlowiek !
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:9ffab7db-5d2a-4588-bbc0-84ffe7638254x27g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

    Znasz te stany z autopsji?

Data: 2010-06-11 14:54:14
Autor: awe
Straszny czlowiek !

[...]

-- -- -- -- -- -
kaczynski upublicznil rozmowy z bratem - masz nieaktualne dane
awe

Data: 2010-06-11 17:19:51
Autor: MarcinA
Straszny czlowiek !

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hutbfu$2tn$1news.onet.pl...

[...]

Cycu zaktualizowanych danych ma wogóle nie wiele. Ale radzi sobie. Jak baba, co to jak czegoś nie wie to sobie zmyśli.

dan

Data: 2010-06-11 21:03:52
Autor: awe
Straszny czlowiek !

Użytkownik "MarcinA" <qetzalc.wywal.to@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c125427$0$19165$65785112news.neostrada.pl...

[...]

cycu zyje w swoim wyimagionwanym swiecie - oczywiscie na emeryturce
awe

Straszny czlowiek !