Straszny czlowiek !

Data: 2010-06-11 14:11:18
Autor: Dirko
Straszny czlowiek !
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hut7p5$nq8$2news.onet.pl...

Oczywiscie mowa o Kaczynskim i oczywiscie nie dlatego , ze brzydki konus ,
tylko taki dla "walorow" charakteru.
Polityczny dryf  na fali smierci brata i 95 innych osob , na wspolczuciu
i  sianiu
nienawiscie nawet kosztem jednosci i bezpieczenstwa panstwa , jest nie
tylko cyniczne , lecz rowniez  do bolu wredne .

    Jak widze na ekranie Kaczyńskiego (krótko bo mnie odrzuca) przychodzi mi na myśl przysłowie: "Przebrał się diabeł w ornat i na mszę ogonem dzwoni".

Data: 2010-06-11 05:55:44
Autor: HaMMeR
Straszny czlowiek !
On 11 Cze, 14:11, "Dirko" <jacki.di...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał w wiadomościnews:hut7p5$nq8$2news.onet.pl...

> [...]

na myśl przysłowie: "Przebrał się diabeł w ornat i na mszę ogonem dzwoni".

A jak bedziesz widzial na ekranie biala myszke, to nie oznacza wcale,
ze widzisz przedmiotowego diabla w ornacie, owinietego w przescieradlo
dla kamuflarzu,
a jedynie, ze chlasz jak swinia i to przed obiadem...

PS. To nie obecnosc Kaczynskiego cie odrzuca, a po prostu masz pijacka
'cofke'
i szukasz winnego.

Data: 2010-06-11 20:28:24
Autor: Dirko

[...]