Strata czasu.

Data: 2011-04-27 12:01:35
Autor: Antenka
Strata czasu.
On 27 Kwi, 16:38, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:
# "Siedziałbym tam i wysłuchiwał przemówień, których treść jestem w stanie
przewidzieć. Mówiąc krótko, traciłbym czas. A nie za to biorę pensję" - tak
swoją nieobecność na debacie poprzedzającej głosowanie nad wotum nieufności
dla Jacka Rostowskiego tłumaczy Jarosław Kaczyński. #
Ze strony:http://tiny.pl/hdzmx
Do brata i bratowej na Wawel też.

--
stevep

Moralista z Kozie Wólki się znalazł,  niejaki cirrus-pierdzilus!

Antenka

Data: 2011-04-28 09:23:03
Autor: MH
Strata czasu.
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
On 27 Kwi, 16:38, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:
> # "Siedzia=B3bym tam i wys=B3uchiwa=B3 przem=F3wie=F1, kt=F3rych tre=B6=
=E6 jestem w stanie
> przewidzie=E6. M=F3wi=B1c kr=F3tko, traci=B3bym czas. A nie za to bior=EA=
 pensj=EA" - tak
> swoj=B1 nieobecno=B6=E6 na debacie poprzedzaj=B1cej g=B3osowanie nad wotu=
m nieufno=B6ci
> dla Jacka Rostowskiego t=B3umaczy Jaros=B3aw Kaczy=F1ski. #
> Ze strony:http://tiny.pl/hdzmx
> Do brata i bratowej na Wawel te=BF.
>
> --
> [...]

Moralista z Kozie W=F3lki si=EA znalaz=B3,  niejaki cirrus-pierdzilus!

Antenka

Pisałem , że jak siądziesz do kompa , to będzie rynsztok. Podobnie jak
Jarosław okazałem się być przewidujący...

MH

--

Strata czasu.