Strategia Rowerowa w Lublinie (prosba do Marcina Hyly)

Data: 2014-10-28 09:14:13
Autor: cytawa
Strategia Rowerowa w Lublinie (prosba do Marcina Hyly)
Mam do Ciebie Marcinie prosbe. Nie wiem czy bedziesz mial czas by sie przebic przez i ustosunkowac do:

http://www.um.lublin.pl/um/index.php?t=210&id=225677

W Lublinie powstaje, dosyc pozno, strategia rozwoju ruchu rowerowego.
Jest w strategii sporo szczegolowych propozycji, o ktorych na pewno nic nie mozesz wiedziec. Moze jednak bedziesz mial jakies uwagi co do ogolnych zalozen. Moze sa jakies bledne zalozenia, o ktorych ja nie mam pojecia. Pisze ogolnie na grupe, bo moze cos wiecej z tego sie urodzi.

Chce dorzucic swoje 2 grosze. Juz wczesniej zglosilem kilkanascie propozycji tras i wariantow. Teraz przeanalizuje poszczegolne propozycje, przynajmniej w rejonach, w ktorych czesciej sie poruszam.

Jan Cytawa

Strategia Rowerowa w Lublinie (prosba do Marcina Hyly)