Strava klub: pl.rec.rowery

Data: 2017-02-20 15:49:42
Autor: wO.Ă´hoo!
Strava klub: pl.rec.rowery
Założony, gdyby ktoś był zainteresowany. :)

https://www.strava.com/clubs/pl-rec-rowery

Data: 2017-02-21 08:56:30
Autor: kawoN
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 20.02.2017 o 15:49, wO.ôhoo! pisze:
Założony, gdyby ktoś był zainteresowany. :)

https://www.strava.com/clubs/pl-rec-rowery

Hmmm dość logiczne dopełnienie.
Tyle, że preclowicze chyba tam nie są zbyt
aktywni - ale może się mylę...

pozdr.
kawoN

Data: 2017-02-21 14:44:13
Autor: wO.Ă´hoo!
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 21.02.2017 o 08:56, kawoN pisze:
Hmmm dość logiczne dopełnienie.
Tyle, że preclowicze chyba tam nie są zbyt
aktywni - ale może się mylę...

Fajnie, że dołączyłeś. Ja myślę, że trzeba zaczekać do sezonu właściwego, teraz szykuje się najgorszy czas, bo o ile na mrozie przy słońcu można coś pojeździć, to w zimnym, przedwiosennym deszczu chyba nikt tego nie robi z własnej nieprzymuszonej woli.
Poza tym przypuszczam, że wciąż nie wszyscy o tej całej Stravie słyszeli, a nawet jak słyszeli, to nie chce im się wypróbować. Ja, gdy miałem słabszy telefon, to używałem Endomondo, bo Strava mi się wysypywała, ale zacząłem eksportować treningi w pliku do Stravy, kupiłem dobry smartfon i Strava jest jednak bezkonkurencyjna, m.in. dzięki takim dodatkom jak: http://www.jonathanokeeffe.com/strava/map.php
A postępy motywują. W życiu bym nie pomyślał, że podczas pierwszej trochę dłuższej przejażdżki w roku, w połowie lutego, wpadną mi dwa PR-y. :)

Data: 2017-02-21 06:25:21
Autor: rmikke
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu wtorek, 21 lutego 2017 14:44:16 UTC+1 użytkownik wO.ôhoo! napisał:
> [...]

A postępy motywują. W życiu bym nie pomyślał, że podczas pierwszej trochę dłuższej przejażdżki w roku, w połowie lutego, wpadną mi dwa PR-y. :)

Aaaaa, STRAVA! A ja od wczoraj czytam STRIDA...

Data: 2017-02-21 15:30:08
Autor: kawoN
Strava klub: pl.rec.rowery

Data: 2017-02-21 07:22:40
Autor: WS
Strava klub: pl.rec.rowery
On Tuesday, February 21, 2017 at 2:44:16 PM UTC+1, wO.ôhoo! wrote:
Ja, gdy  miałem słabszy telefon, to używałem Endomondo, bo Strava mi się wysypywała, ale zacząłem eksportować treningi w pliku do Stravy, kupiłem dobry smartfon i Strava jest jednak bezkonkurencyjna

Ja uzywam endomondo na mojej zabytkowej komorze, albo Garmina a pozniej wszystkie 3 (endomondo, garmin connect, strava)synchronizuje za pomoca http://tapiriik.com/

WS

PS. dolaczylem do /www.strava.com/clubs/pl-rec-rowery, ale sezon zaczne pewnie za ~ miesiac ;)

Data: 2017-02-21 16:54:12
Autor: wO.Ă´hoo!
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 21.02.2017 o 16:22, WS pisze:
PS. dolaczylem do /www.strava.com/clubs/pl-rec-rowery, ale sezon zaczne pewnie za ~ miesiac

Miło, już nas czterech. :)

Ja codziennie sprawdzam prognozy, różne modele i chociaż zapowiada się na wczesną wiosnę (względem ub.r.), to niezbyt suchą i zamiast śniegu będzie po prostu deszcz. :( No ale zleci, do połowy kwietnia zostało już tylko 1272 godzin. ;)

Data: 2017-02-21 15:34:28
Autor: kawoN
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 21.02.2017 o 14:44, wO.ôhoo! pisze:

[...]

Bezkonkurencyjne są liczniki z rejestracją śladu co 1 sek. :-)
Jak zaczniesz komuś KOM'y odbierać na krótkich odcinkach to Cię
szybko przywołają do porządku :-)

A postępy motywują. W życiu bym nie pomyślał, że podczas pierwszej
trochę dłuższej przejażdżki w roku, w połowie lutego, wpadną mi dwa
PR-y. :)

A to prawda pod warunkiem, że się chce mieć postępy.
Dla osób traktujących rower jako środek transportu
nie ma to znaczenia.

Ale przyznam, że po początkowo sceptycznym podejściu -
wciągnąłem się :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2017-02-21 16:05:33
Autor: wO.Ă´hoo!
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 21.02.2017 o 15:34, kawoN pisze:
Bezkonkurencyjne są liczniki z rejestracją śladu co 1 sek. :-)
Jak zaczniesz komuś KOM'y odbierać na krótkich odcinkach to Cię
szybko przywołają do porządku :-)

Gdybym zaczął KOM-y zbierać crossowym, 15-kilogramowym rowerem, to by musieli pomyśleć o emeryturze i zakupie skutera. ;) Mam tylko jeden KOM ze szlaku pieszego. Nie wiem jak to się stało. :D Tzn. domyślam się, że nikt inny jazdy tamtędy nie rejestrował, ale w takiej sytuacji nie powinno być żadnego KOM-a. Ja tam żadnych segmentów nie dodawałem. :)

Dla osób traktujących rower jako środek transportu
nie ma to znaczenia.

Mam nadzieję, że nigdy do nich nie dołączę. O ile potrafię zrozumieć, gdy ktoś nie ma mnóstwa czasu na rekreacyjną jazdę i więcej przejeżdża w dojazdach, to jeśli ktoś po pracy nie ma go w ogóle, to moim zdaniem powinien przemyśleć swoje życie, jednak tego tematu drążyć nie będę, bo nie moja to przecież strata.

Ale przyznam, że po początkowo sceptycznym podejściu -
wciągnąłem się :-)

Bardzo fajna zabawa i dla mnie to tyle. Licznika z GPS (szybko) nie kupię, bo nie mam nawet zwykłego (nie przez brak kasy, choć zwykle przy luźnej znajduję po prostu pilniejszą rzecz do roweru). Jak skompletuję odzież (długa droga, bo z zimowej nie mam nic), to kupię czujnik kadencji pod ANT+ (bo smartfon mi to ogarnia) i może uchwyt pod ten smartfon do typowych treningów na "swoich" pętlach. Podczas wycieczek wolę oglądać otoczenie, jak przy okazji wpada PR, to fajnie, ale nic na siłę. :)

Data: 2017-02-28 13:13:37
Autor: Nuel
Strava klub: pl.rec.rowery
[...]

Jakies przewagi Stravy nad Endomondo?

Nuel

Data: 2017-02-28 19:10:51
Autor: wO.Ă´hoo!
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 28.02.2017 o 13:13, Nuel pisze:
Jakies przewagi Stravy nad Endomondo?

Ja polecam wypróbować tego i tego i wybrać sobie indywidualnie. Zaczynałem od IpBike, później Endo, dziś już tylko Strava.

Data: 2017-02-28 18:39:23
Autor: 2late
Strava klub: pl.rec.rowery
On 28/02/2017 06:10 PM, wO.ôhoo! wrote:
W dniu 28.02.2017 o 13:13, Nuel pisze:
Jakies przewagi Stravy nad Endomondo?

Ja polecam wypróbować tego i tego i wybrać sobie indywidualnie. Zaczynałem
od IpBike, później Endo, dziś już tylko Strava.

W tej chwili wychodzi jak zwykle. Najlepiej wybrac aplikacje na ktorej jest najwiecej znajomych.

Data: 2017-02-28 22:48:53
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 2017-02-28 o 19:39, 2late pisze:
[...]

A najlepiej mieć konto tu i tu. I synchronizować treningi via tapiriik.
Gdyby się okazało, że się któryś serwis wysypie, to dane są na drugim.
Ja mam tak ustawioną synchronizację endo i stravy z garminconnect.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246, skype: kenickie_PL

Data: 2017-02-28 22:39:40
Autor: 2late
Strava klub: pl.rec.rowery
On 28/02/2017 09:48 PM, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

[...]

Konto to ja mam wszedzie :)
Ale na codzien, uzywam apki dolaczonej do sluchawek, a to mi synchronizuje ze strava.

Data: 2017-03-01 10:05:16
Autor: kawoN
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 28.02.2017 o 22:48, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

A najlepiej mieć konto tu i tu. I synchronizować treningi via tapiriik.
Gdyby się okazało, że się któryś serwis wysypie, to dane są na drugim.
Ja mam tak ustawioną synchronizację endo i stravy z garminconnect.

Znaczy że masz Garmina. Zatem Strava, Endo działa jako
platforma społecznościowa a nie rejestrator.

Przewagą Stravy są segmenty :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2017-03-01 10:10:34
Autor: Nuel
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 01.03.2017 o 10:05, kawoN pisze:
[...]

I chyba brak reklam.
Zainstalowałem, nawet udalo sie zrzucic dane z Endomondo.

K.

Data: 2017-03-01 13:19:46
Autor: kawoN
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 01.03.2017 o 10:10, Nuel pisze:
Przewagą Stravy są segmenty :-)

I chyba brak reklam.
Zainstalowałem, nawet udalo sie zrzucic dane z Endomondo.

No i jeszcze coś:

Strava taka bardziej dla pro-amatorów,
Endo dla totalnych amatorów :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2017-03-01 05:01:49
Autor: rmikke
Strava klub: pl.rec.rowery
On Wednesday, 1 March 2017 13:19:47 UTC+1, kawoN  wrote:

> I chyba brak reklam.
> Zainstalowałem, nawet udalo sie zrzucic dane z Endomondo.

No i jeszcze coś:

Strava taka bardziej dla pro-amatorów,
Endo dla totalnych amatorów :-)

Poza tym, jeśli nie kisisz wpisów jako prywatne, Strava udostępnia
edytor OpenStreetMap z heatmapą przejazdów. Niejedna leśna ścieżka znalazła się dzięki temu na mapie.

Data: 2017-03-01 18:49:33
Autor: kawoN
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 01.03.2017 o 14:01, rmikke pisze:
Poza tym, jeśli nie kisisz wpisów jako prywatne, Strava udostępnia
edytor OpenStreetMap z heatmapą przejazdów. Niejedna leśna ścieżka
znalazła się dzięki temu na mapie.

Racja.
Projekty labowe Stravy są ciekawe.
Heatmapy - hit :-) Wybieram się na wakacje
w mało ciekawe rowerowo miejsce (z jednej strony morze,
z drugiej szeroki skalisty grzbiet góry) i dzięki Stravie
wiem że aż tak źle nie będzie :-)

Dodałbym jeszcze flybys'y - czasami warto wiedzieć
kogo się mijało :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2017-03-01 18:19:25
Autor: 2late
Strava klub: pl.rec.rowery
On 01/03/2017 05:49 PM, kawoN wrote:
[...]

Kiedys poprosilem o przywrocenie przypadkowo usunietego recordu. Nie minelo wiecej niz 12h i po wymianie kiku emaili a sprawa byla rozwiazana.
Plus dla helpdesku.

Data: 2017-03-02 01:28:17
Autor: rmikke
Strava klub: pl.rec.rowery
On Wednesday, 1 March 2017 18:49:36 UTC+1, kawoN  wrote:
> [...]

z drugiej szeroki skalisty grzbiet góry) i dzięki Stravie
wiem że aż tak źle nie będzie :-)

Dodałbym jeszcze flybys'y - czasami warto wiedzieć

Tak, flybys jest śliczne.
Do niczego jeszcze mi się nie przydało, ale lubię popatrzeć :D

Data: 2017-03-02 10:34:02
Autor: granat
Strava klub: pl.rec.rowery
Przewagą Stravy są segmenty :-)

A da sie podlaczyc zewnetrzny plik z treningiem np. gpx, tak jak na endomondo?

granat

Data: 2017-03-02 01:40:47
Autor: rmikke
Strava klub: pl.rec.rowery
On Thursday, 2 March 2017 10:31:51 UTC+1, granat  wrote:
> Przewagą Stravy są segmenty :-)

A da sie podlaczyc zewnetrzny plik z treningiem np. gpx, tak jak na endomondo?

Da się.

Data: 2017-02-28 19:39:09
Autor: wO.Ă´hoo!
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 28.02.2017 o 19:10, wO.ôhoo! pisze:
W dniu 28.02.2017 o 13:13, Nuel pisze:
Jakies przewagi Stravy nad Endomondo?

Ja polecam wypróbować tego i tego i wybrać sobie indywidualnie.
Zaczynałem od IpBike, później Endo, dziś już tylko Strava.

PS - Na słabsze telefony polecam jednak Endo.

Data: 2017-03-01 04:58:40
Autor: rmikke
Strava klub: pl.rec.rowery
On Tuesday, 28 February 2017 19:39:12 UTC+1, wO.ôhoo!  wrote:

> Ja polecam wypróbować tego i tego i wybrać sobie indywidualnie.
> Zaczynałem od IpBike, później Endo, dziś już tylko Strava.

PS - Na słabsze telefony polecam jednak Endo.

Raczysz żartować. Na słabsze telefony to IpBike,
albo RideWithGPS.

Data: 2017-03-01 16:06:16
Autor: Piotr aka dracorp
Strava klub: pl.rec.rowery
Dnia Wed, 01 Mar 2017 04:58:40 -0800, rmikke napisał(a):

Raczysz żartować. Na słabsze telefony to IpBike,
albo RideWithGPS.
Albo RunnerUp, aczkolwiek on tylko do rejestrowania ale za to wysyła na wiele serwisów.
No i masz swobodę konfigurowania.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2017-03-02 01:23:10
Autor: rmikke
Strava klub: pl.rec.rowery
On Wednesday, 1 March 2017 17:08:15 UTC+1, Piotr aka dracorp  wrote:
> [...]

> albo RideWithGPS.
Albo RunnerUp, aczkolwiek on tylko do rejestrowania ale za to wysyła na wiele serwisów.

No to całkiem jak IpBike. Który, dodatkowo, potrafi współpracować
bezpośrednio z czujnikami liczników bezprzewodowych, o ile tylko
telefon obsługuje odpowiedni protokół (na ogół ANT+, ale zdaje się,
że już są obsługiwane jakieś czujniki BT LE).

Data: 2017-03-02 11:37:56
Autor: wO.Ă´hoo!
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 02.03.2017 o 10:23, rmikke pisze:
No to całkiem jak IpBike.

Tylko IpBike nie jest darmowy, jeśli dobrze pamiętam. Jest demo do jakiejś tam liczby obrotów koła. Tak że ja będę za tymi, które podstawową funkcjonalność dają za darmo.

Data: 2017-03-02 03:37:49
Autor: rmikke
Strava klub: pl.rec.rowery
On Thursday, 2 March 2017 11:38:02 UTC+1, wO.ôhoo!  wrote:
> [...]

Tylko IpBike nie jest darmowy, jeśli dobrze pamiętam. Jest demo do jakiejś tam liczby obrotów koła. Tak że ja będę za tymi, które podstawową funkcjonalność dają za darmo.

Niby do dwóch tysięcy obrotów, mi się upomniał po połowie dystansu.
No ale bądźmy dorośli, dobre rzeczy nie muszą być za darmo.

Data: 2017-03-02 04:55:25
Autor: wO.Ă´hoo!
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 01.03.2017 o 17:06, Piotr aka dracorp pisze:
[...]

Może różnie rozumiemy "słabe telefony". Wcześniej miałem Samsunga Ace 4 i na nim Strava lubiła się wysypać, a Endo chodziło bez zarzutów. Teraz mam Samsunga S6 i Strava działa idealnie. Zostało mi dokupić czujnik kadencji na ANT+ :)

Data: 2017-03-02 01:26:06
Autor: rmikke
Strava klub: pl.rec.rowery
On Thursday, 2 March 2017 05:10:02 UTC+1, wO.ôhoo!  wrote:

> [...]

Może różnie rozumiemy "słabe telefony". Wcześniej miałem Samsunga Ace 4 i na nim Strava lubiła się wysypać, a Endo chodziło bez zarzutów. Teraz mam Samsunga S6 i Strava działa idealnie. Zostało mi dokupić czujnik kadencji na ANT+ :)

Wiesz, gdybyś napisał, że miałeś telefon, na którym endo działało,
a IpBike, RideWithGPS lub RunnerUp nie dawał rady, to byłby jakiś
kontrargument...

Data: 2017-02-21 23:14:34
Autor: AL
Strava klub: pl.rec.rowery
wO.ôhoo! <woohoo@gmail.com> Wrote in message:
Założony, gdyby ktoś był zainteresowany. :)

https://www.strava.com/clubs/pl-rec-rowery

To się dodałem.
Ale na Stravie już wcześniej istniał klub o tej samej nazwie.

--
AL

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-21 23:44:14
Autor: wO.Ă´hoo!
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 21.02.2017 o 23:14, AL pisze:
To się dodałem.

:)

Ale na Stravie już wcześniej istniał klub o tej samej nazwie.

I został usunięty?

Data: 2017-02-21 23:56:44
Autor: AL
Strava klub: pl.rec.rowery
[...]

Ja go widzę, wystarczy przeszukać kluby po nazwach. --
AL

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-22 00:19:23
Autor: wO.Ă´hoo!
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 21.02.2017 o 23:56, AL pisze:
Ja go widzę, wystarczy przeszukać kluby po nazwach.

Nie widziałem, a sprawdzałem (wpisując "rowery"). Widać dopiero po wpisaniu dokładnej nazwy, czyli ustawiony jest jako "invite-only". Nie rozumiem po co (gdyby był otwarty, to bym dołączył i o zakładaniu nowego nawet nie pomyślał). Niemniej założycielowi nie chciało się nawet ustawić adresu: https://www.strava.com/clubs/pl-rec-rowery ,
o jakiejkolwiek grafice nie wspominając. :)

Data: 2017-02-22 09:40:06
Autor: kawoN
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 21.02.2017 o 23:14, AL pisze:

Ale na Stravie już wcześniej istniał klub o tej samej nazwie.

O faktycznie.
Nie było chyba na grupie nic o założeniu.

Admin - Szymon Madej - no no - to wiele tłumaczy :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2017-02-22 09:44:24
Autor: kawoN
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 22.02.2017 o 09:40, kawoN pisze:

Admin - Szymon Madej - no no - to wiele tłumaczy :-)

Zresztą - stoi jak byk w opisie kim są członkowie :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2017-03-16 07:24:29
Autor: artiart
Strava klub: pl.rec.rowery
Zapisałem się i ja :)
Ostatnio rzadko piszę na grupie, ale za to częściej jeżdżę

Data: 2017-03-16 17:12:07
Autor: Piotr aka dracorp
Strava klub: pl.rec.rowery
Dnia Thu, 16 Mar 2017 07:24:29 -0700, artiart napisał(a):

Zapisałem się i ja :)
Ostatnio rzadko piszę na grupie, ale za to częściej jeżdżę
Nie może tak być. Wracaj do pisania kosztem jeżdżenia.

Data: 2017-03-17 08:28:39
Autor: Nuel
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 16.03.2017 o 15:24, artiart pisze:
Zapisałem się i ja :)
Ostatnio rzadko piszę na grupie, ale za to częściej jeżdżę

To ja tez dołączyłem;)

K.

Strava klub: pl.rec.rowery