Strava klub: pl.rec.rowery

Data: 2017-02-21 23:14:34
Autor: AL
Strava klub: pl.rec.rowery
wO.ôhoo! <woohoo@gmail.com> Wrote in message:
Założony, gdyby ktoś był zainteresowany. :)

https://www.strava.com/clubs/pl-rec-rowery

To się dodałem.
Ale na Stravie już wcześniej istniał klub o tej samej nazwie.

--
AL

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-21 23:44:14
Autor: wO.Ă´hoo!
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 21.02.2017 o 23:14, AL pisze:
To się dodałem.

:)

Ale na Stravie już wcześniej istniał klub o tej samej nazwie.

I został usunięty?

Data: 2017-02-21 23:56:44
Autor: AL
Strava klub: pl.rec.rowery
[...]

Ja go widzę, wystarczy przeszukać kluby po nazwach. --
AL

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-22 00:19:23
Autor: wO.Ă´hoo!
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 21.02.2017 o 23:56, AL pisze:
Ja go widzę, wystarczy przeszukać kluby po nazwach.

Nie widziałem, a sprawdzałem (wpisując "rowery"). Widać dopiero po wpisaniu dokładnej nazwy, czyli ustawiony jest jako "invite-only". Nie rozumiem po co (gdyby był otwarty, to bym dołączył i o zakładaniu nowego nawet nie pomyślał). Niemniej założycielowi nie chciało się nawet ustawić adresu: https://www.strava.com/clubs/pl-rec-rowery ,
o jakiejkolwiek grafice nie wspominając. :)

Data: 2017-02-22 09:40:06
Autor: kawoN
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 21.02.2017 o 23:14, AL pisze:

Ale na Stravie już wcześniej istniał klub o tej samej nazwie.

O faktycznie.
Nie było chyba na grupie nic o założeniu.

Admin - Szymon Madej - no no - to wiele tłumaczy :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2017-02-22 09:44:24
Autor: kawoN
Strava klub: pl.rec.rowery
W dniu 22.02.2017 o 09:40, kawoN pisze:

Admin - Szymon Madej - no no - to wiele tłumaczy :-)

Zresztą - stoi jak byk w opisie kim są członkowie :-)

pozdr.
kawoN

Strava klub: pl.rec.rowery