Strava - no chyba niedowidzę

Data: 2019-05-11 20:15:58
Autor: radekp@konto.pl
Strava - no chyba niedowidzę
Kiedyś natknąłem się w Stravie (free) na taki gadżet, wizualizujący twoją
jazdę. I nawet można było porównać z inną swoją jazdą, sterować prędkością itp.
Ale nie wnikałem w to.

Teraz akurat chciałbym coś sprawdzić (porównać dwie trasy) i za chiny nie mogę
tego znaleźć, a dałbym głowę że było to obok mapy aktywności.

Niedowidzę, zlikwidowali?

Data: 2019-05-12 18:38:24
Autor: Piotr Rogoza
Strava - no chyba niedowidzę
W dniu Sat, 11 May 2019 20:15:58 +0200, uzytkownik radekp@konto.pl
napisal:

[...]

Jedyne co kojarzę to, że Strava wykrywa podobne aktywności i na stronie Ci wyświetli guzior "View matched Runs". Czy jakoś podobnie.

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com

Data: 2019-05-13 00:17:21
Autor: radekp@konto.pl
Strava - no chyba niedowidzę

napisal:

> [...]

Jedyne co kojarzę to, że Strava wykrywa podobne aktywności i na stronie Ci wyświetli guzior "View matched Runs". Czy jakoś podobnie.

A faktycznie -- wówczas miałem nagrane podobne trasy i wtedy zauwazyłem.
Teraz mam tylko jedną, no więc trudno o guzik :). Dzięki.

Data: 2019-05-13 09:49:27
Autor: radekp@konto.pl
Strava - no chyba niedowidzę
A przy okazji znalazłem coś fajnego do odtwarzania tracków:
http://www.mygpsfiles.com/app/

Track -- > Open -- wczytujemy tracki
Windows -- > Replay - możemy się przejechać wszystkimi naraz

Strava - no chyba niedowidzę