Straż Miejska na usługach Platformy Obywatelskiej !!!! Zrywa plakaty PiS !!!! Warszawa

Data: 2018-10-19 13:11:13
Autor: Lord Donald

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2048273921898277&set=a.980531935339153&type=3&theater

Data: 2018-10-19 04:12:47
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 19 października 2018 13:11:14 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
Straż Miejska na usługach Platformy Obywatelskiej !!!! Zrywa plakaty PiS !!!! Warszawa

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2048273921898277&set=a.980531935339153&type=3&theater

A te plakaty to zgodnie z prawem powieszone? Nazwa partii zobowiązuje!!!

--
Bruno

Data: 2018-10-19 13:22:06
Autor: A. Filip
Straż Miejska na usługach Platformy Obywatelskiej !!!! Zrywa plakaty PiS !!!! Warszawa [Platforma/Milicja Obywatelska]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Tobie "Platforma OBYWATELSKA" takim zachowaniem nie nasuwa jakichkolwiek
skojarzeń z tworem "Milicja OBYWATELSKA"

Strażnicy Miejscy miasta WARSZAWA podlegają pani prezydent
Hannie Gronkiewicz-Waltz (PO) która nam tym pokazuje
"Jak się (NIE) zmieniła Warszawa".

https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,znikaja-reklamy-wyborcze-brbo-rozpraszaja-kierowcow,276484.html
17.10.2018 08:38 usuwają je strażnicy
Znikają reklamy wyborcze, bo "rozpraszają kierowców"

Nasz reporter był świadkiem ściągania plakatów przez strażników na
Woli. - Mundurowi są wyposażeni w drabinę, raki oraz noże -
relacjonował Artur Węgrzynowicz. [...]
--
A. Filip

Data: 2018-10-19 04:28:37
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 19 października 2018 13:22:07 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Strażnicy Miejscy miasta WARSZAWA podlegają pani prezydent
Hannie Gronkiewicz-Waltz (PO) która nam tym pokazuje

Znaczy się, powieszone nielegalnie. Tak o to Prawo i Sprawiedliwość prawo szanuje.

--
Bruno

Data: 2018-10-19 13:40:36
Autor: A. Filip
> [...]

Znaczy się, powieszone nielegalnie. Tak o to Prawo i Sprawiedliwość

HGW prawo?  "Znajoma Falandysza" promuje takie prawo jak w
"Człowieku z Żelaza" gdzie facet nie został ukarany za
rozdawanie antysystemowych ulotek tylko za zaśmiecanie?

Ochotnicza Rezerwa Platformy Obywatelskiej przez dwa dni ruszyła dupę i
opublikowała zdjęcia usuwanych reklam wyborczych dokumentujące ich
bezprawność?  Czy HGW ORPO woli przerzucić reakcje na "PO wyborach"?

--
A. Filip

Data: 2018-10-19 07:26:52
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 19 października 2018 13:40:38 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

opublikowała zdjęcia usuwanych reklam wyborczych dokumentujące ich
bezprawność?  Czy HGW ORPO woli przerzucić reakcje na "PO wyborach"?

Filipku, prawo jest podobno takie samo dla wszystkich i nie ma przepisu, że pisiory są równiejsze.
Plakaty można wieszać w miejscach wyznaczonych, za zgodą administratora terenu. Wystarczyło o zgodę wystąpić, a nie wieszać gdzie popadnie.
Pisiory mogą uważać, że im się należy ale to nie ma nic do rzeczy.

--
Bruno

Data: 2018-10-19 16:58:05
Autor: A. Filip
> [...]

gdzie popadnie.
Pisiory mogą uważać, że im się należy ale to nie ma nic do rzeczy.

Ty wymyśliłeś WŁASNE uzasadnienie?  Czy może zacytujesz uzasadnienie
podane przez Staż Wiejską?

--
A. Filip

Data: 2018-10-19 09:04:30
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 19 października 2018 16:58:07 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> Pisiory mogą uważać, że im się należy ale to nie ma nic do rzeczy.

Ty wymyśliłeś WŁASNE uzasadnienie?  Czy może zacytujesz uzasadnienie

Lordzik podał. "Jak poinformowała nas straż miejska, funkcjonariusze usuwają plakaty w trybie artykułu 110 § 5 Kodeksu wyborczego, który mówi o tym, że "policja lub straż gminna jest obowiązana usuwać na koszt komitetów wyborczych plakaty i hasła wyborcze, których sposób umieszczenia może zagrażać życiu lub zdrowiu ludzi albo bezpieczeństwu mienia bądź bezpieczeństwu w ruchu drogowym""
Na słupach i znakach nie wiesza się plakatów wyborczych i już. To raz.

Można sobie powiesić plakat na płocie obok, ale trzeba mieć zgodę właściciela płotu. Jeśli nie ma takiej zgody, to zarządca może ze spokojnym sumieniem śmiecia wywalić.
To dwa.

Zresztą to nie pierwsza taka akcja pisiorów. Wcześniej ustawiały gdzie popadnie przyczepki z billboardami:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24024589,wybory-samorzadowe-laweta-z-reklama-jakiego-pod-ratuszem-nielegalnie.html

--
Bruno

Data: 2018-10-19 18:56:30
Autor: Pisiorowy Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]

"Człowieku z Żelaza" gdzie facet nie został ukarany za
rozdawanie antysystemowych ulotek tylko za zaśmiecanie?

aaa rozumiem. pisuar może wieszać gdzie chce bo im się należy :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-19 08:57:15
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
[...]

Skąd wiesz? Może było jak na filmie Obywatel Piszczyk:
https://youtu.be/34OcRxapLY0?t=613

I wcale flagi nikt nie zrywał tylko chciał poprawić.
:)

Data: 2018-10-19 13:38:52
Autor: Pajdak
Policja na usługach PiS !!

Straż Miejska na usługach Platformy Obywatelskiej !!!! Zrywa plakaty PiS !!!! Warszawa