Straż Miejska - wezwanie za złe parkowanie.

Data: 2010-11-10 14:17:20
Autor: kam
Straż Miejska - wezwanie za złe parkowanie.
W dniu 2010-11-10 14:08, xxxyz pisze:
Co myślicie o następującym podejściu: Samochód ma dwóch
współwłaścicieli. Idę do straży i oznajmiam, iż samochodu nikomu w
tamtym czasie nie użyczałem. Na pytanie, czy to ja zaparkowałem samochód
odpowiadam - nie pamiętam. Straż wzywa drugiego współwłaściciela, który
oznajmia im to samo. Ma to jakiś sens ?

zdaniem grupowych specjalistów - nie

KG

Straż Miejska - wezwanie za złe parkowanie.