Straż Miejska - wezwanie za złe parkowanie.

Data: 2010-11-17 11:10:28
Autor: Misiek
Straż Miejska - wezwanie za złe parkowanie.

Użytkownik "xxxyz" <xxxyz@go2.pl> napisał w wiadomości news:ibe5g3$5tc$1inews.gazeta.pl...
Witam. Dostałem właśnie wezwanie do straży miejskiej w sprawie parkowania na zakazie. I tak się składa, że mam ochotę nie płacić mandatu za to wykroczenie. Okolica "biurowa. Samochód na samochodzie, a miasto zamiast próbować rozwiązać problem braku miejsc parkingowych, codziennie wysyła zastępy strażników miejskich celem kasowania mandatów i zasilenia swojej kasy.

Co myślicie o następującym podejściu: Samochód ma dwóch współwłaścicieli. Idę do straży i oznajmiam, iż samochodu nikomu w tamtym czasie nie użyczałem. Na pytanie, czy to ja zaparkowałem samochód odpowiadam - nie pamiętam. Straż wzywa drugiego współwłaściciela, który oznajmia im to samo. Ma to jakiś sens ?

a jesli maja zdjecia? (a czesto tak bywa). I tak ciesz sie ze Ci blokady nie zlozyli...

Straż Miejska - wezwanie za złe parkowanie.