[cd] Straż Miejska - wezwanie za złe parkowanie.

Data: 2011-05-21 19:44:11
Autor: xxxyz
[cd] Straż Miejska - wezwanie za złe parkowanie.
Oryginalny MID: ibe5g3$5tc$1@inews.gazeta.pl

xxxyz pisze:
> [...]
> parkowania na zakazie. I tak się składa, że mam ochotę nie płacić
> mandatu za to wykroczenie. Okolica "biurowa. Samochód na samochodzie, a
> miasto zamiast próbować rozwiązać problem braku miejsc parkingowych,
> codziennie wysyła zastępy strażników miejskich celem kasowania mandatów
> i zasilenia swojej kasy.
>
> Co myślicie o następującym podejściu: Samochód ma dwóch
> współwłaścicieli. Idę do straży i oznajmiam, iż samochodu nikomu w
> tamtym czasie nie użyczałem. Na pytanie, czy to ja zaparkowałem samochód
> odpowiadam - nie pamiętam. Straż wzywa drugiego współwłaściciela, który

Na przesłuchaniu w SM zeznałem, że nikomu pojazdu nie użyczałem. Nie pamiętam czy to ja samochód tam zaparkowałem. Dodałem że samochód ma dwóch właścicieli i to drugi właściciel mógł zaparkować lub użyczyć go komuś innemu. Wszystko to znalazło się w protokole z przesłuchania

Właśnie dostałem wyrok w trybie nakazowym. Ofkors będzie sprzeciw. Obaczym co z tego będzie ;)

Data: 2011-05-21 20:07:11
Autor: Mruk

xxxyz pisze:
> [...]

komuś innemu. Wszystko to znalazło się w protokole z przesłuchania

Właśnie dostałem wyrok w trybie nakazowym. Ofkors będzie sprzeciw.

Da radę się obronić z taką taktyką.

[cd] Straż Miejska - wezwanie za złe parkowanie.