Data: 2010-09-11 15:09:55 | |
Autor: MadMan | |
Stra miejska bezprawnie uzywa fotoradary | |
Dnia Fri, 10 Sep 2010 12:03:04 +0200, Obywatelskie nieposuszestwo
napisa(a): Kierowcy sami musz si zorganizowa i zoy wielomilionowe pozwy o Ograbiaj kierowcw jadcych zgodnie z ograniczeniem prdkoci? Granda! -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2010-09-14 10:52:13 | |
Autor: niusy.pl | |
Stra miejska bezprawnie uzywa fotoradary | |
Uytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> Kierowcy sami musz si zorganizowa i zoy wielomilionowe pozwy o Nie zauwayem by kierowcy jedzili zgodnie z ograniczeniami. Paranoja ? |
|
Data: 2010-09-14 10:53:19 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
Stra miejska bezprawnie uzywa fotoradary | |
niusy.pl pisze:
Tak, bo dziki temu mamy wypadki.... -- Kaczus http://kaczus.republika.pl |
|
Data: 2010-09-15 15:44:58 | |
Autor: niusy.pl | |
Stra miejska bezprawnie uzywa fotoradary | |
Uytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
Brednia zwyka. Powodem wypadkw moe by co najwyej niedostosowanie prdkoci do panujcych warunkw a nie nieprzestrzeganie ogranicze. Nieprzestrzeganie ogranicze jest powodem co najwyej karania mandatami. |
|
Data: 2010-09-20 10:40:49 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
Stra miejska bezprawnie uzywa fotoradary | |
niusy.pl pisze:
Czsto wanie zakazy mwi o tych niebezpieczestwach i s wanie po to, aby dostosowa si do panujcych warunkw, niestety wielu kierowcw ma je w ... powaaniu i std s wanie wypadki... -- Kaczus http://kaczus.republika.pl |
|
Data: 2010-09-20 15:52:18 | |
Autor: SQLwiel | |
Stra miejska bezprawnie uzywa fotoradary | |
W dniu 2010-09-20 10:40, Tomasz Kaczanowski pisze:
Nie zauwayem by kierowcy jedzili zgodnie z ograniczeniami. Poniewa motoch (ktrego jeste przedstawicielem) i urzdasy (ktrych bronisz) uwaaj, e skoro "przyczyn wypadku bya nadmierna prdko" (a nie np. nieoznakowana dziura, nieposypana jezdnia, wyczone owietlenie uliczne, czy PJ otrzymane "na lewo"), to lekarstwem jest "ograniczy maksymaln dopuszczaln prdko". Tak mylcy(?) czowiek nazywa si "homo sovieticus". -- Dzikuj. Pozdrawiam. SQLwiel. |
|
Data: 2010-09-20 15:59:22 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
Stra miejska bezprawnie uzywa fotoradary | |
SQLwiel pisze:
W dniu 2010-09-20 10:40, Tomasz Kaczanowski pisze: Napisaem o dobrej drodze, przejciu dla pieszych oraz sabo widocznej drodze przecinajcej (ze wzgldu na infrastruktur, gdzie widzisz dziury, nieposypane jezdnie, czy brak owietlenia ulicznego? Moe wr do szkoy na nauk czytania ze zrozumieniem. -- Kaczus http://kaczus.republika.pl |
|
Data: 2010-09-20 17:28:39 | |
Autor: SQLwiel | |
Stra miejska bezprawnie uzywa fotoradary | |
W dniu 2010-09-20 15:59, Tomasz Kaczanowski pisze:
SQLwiel pisze: Do ostrzegania o takich niebezpieczestwach i niespodziankach su znaki ostrzegawcze. Wy lubicie urawniowk. Ograniczy prdko do 50km/g po rwno, latem w poudnie, dla rajdowego mistrza w nowiutkim aucie za 100kpln oraz dla ajzy dwa dni po egzaminie na PJ w 25 letnim aucie po dziadku z przegldem zaatwionym za flaszk (sam takim jed, tyle, e po ojcu) z symbolicznymi hamulcami i ysymi oponami, w rodku deszczowej nocy. Podobnie dziaa "0.2 promille". Urawniowka. Domagam si, aby kady kierowca mia w swojej kartotece dostpnej dla kadego krawnika odpowiedni "rank". Np jeli jed od 20 lat bezkolizyjnie, to mj rank pozwala mi bezkarnie przekracza ograniczenia szybkoci o 100%. No-bo skoro te ograniczenia s dobierane tak, aby kada przeraona ajza 2 dni po otrzymaniu PJ moga przejecha przedmiotowy odcinek nie robic sobie krzywdy - to dlaczego to ograniczenie ma obowizywa wszystkich pozostaych? Moj opini o zakazach i osobach popierajcych je - podtrzymuj. [Aby odegna si od wycieczek osobistych: PJ mam od 1973r, zero stuczek, zero punktw karnych kiedykolwiek.] -- Dzikuj. Pozdrawiam. SQLwiel. |
|
Data: 2010-09-20 22:29:35 | |
Autor: Andrzej Kos | |
Stra miejska bezprawnie uzywa fotoradary | |
SQLwiel pisze:
No-bo skoro te ograniczenia s dobierane tak, aby kada przeraona ajza 2 dni po otrzymaniu PJ moga przejecha przedmiotowy odcinek nie robic sobie krzywdy - to dlaczego to ograniczenie ma obowizywa wszystkich pozostaych? nie, nie tak, musisz odwrci mylenie, ograniczenia nie s po to, eby *sobie* krzywdy nie zrobi, tylko po to, aby *innych* nie "poharata" [Aby odegna si od wycieczek osobistych: PJ mam od 1973r, zero stuczek, zero punktw karnych kiedykolwiek.] te tak miaem, ale niestety po latach kupiem samochd :) andy_nek |
|
Data: 2010-09-21 07:26:15 | |
Autor: SQLwiel | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
W dniu 2010-09-20 22:29, Andrzej Kłos pisze:
SQLwiel pisze: Nie, nie tak. Musisz odwrócić myślenie. Znaki drogowe, zasady ruchu są po to, aby kierujący (pojazdy) na siebie nie wpadali, aby (w powyższym przypadku) ustrzec kierującego przed nieoczekiwanym wpadnięciem na dziurę, śliską jezdnię, ostry zakręt, biegające dzieci. OD TEGO SĄ ZNAKI OSTRZEGAWCZE (Q!!!), a nie (Q!!!) B-33! B-33 nie ma żadnej racji bytu, ponieważ w każdych stałych warunkach maksymalna bezpieczna prędkość zależy w większym stopniu od pojazdu i kierującego, niż od stałych parametrów otoczenia. To właśnie "homo sovieticus" wymyślili urawniłowskie ograniczenie prędkości czy 0.2‰. To z takim właśnie myśleniem należy skończyć. Najlepiej przez eksterminację praktykujących je urzędników. Przed poharataniem innych kierującego winno bronić poczucie odpowiedzialności (i świadomość kary), silniejsze w przypadku braku obowiązkowego OC. .... a miało nie być wycieczek osobistych. Niektórzy są odporni.[Aby odżegnać się od wycieczek osobistych: PJ mam od 1973r, zero Pierwsze własne auto miałem w 1980, od tamtego czasu mam piąte. Wszystkie kupione za własne pieniądze. Każde (z wyj. obecnego - MB 230E, '90) poszło do ludzi w stanie używalnym. -- Dziękuję. Pozdrawiam. SQLwiel. |
|
Data: 2010-09-21 08:45:43 | |
Autor: mvoicem | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
(09/21/2010 07:26 AM), SQLwiel wrote:
W dniu 2010-09-20 22:29, Andrzej Kłos pisze: To w jaki sposób chcesz zapewnić pieszym jako tako znośne współużytkowanie drogi z samochodami, np. w miejscowości przez którą przejeżdża trasa? Znak ostrzegawczy o tym że piesi nic nie zmieni, bo widać ich gołym okiem. Garby spowalniające? p. m. |
|
Data: 2010-09-21 09:14:54 | |
Autor: niusy.pl | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> To w jaki sposób chcesz zapewnić pieszym jako tako znośne współużytkowanie drogi z samochodami, np. w miejscowości przez którą przejeżdża trasa? Znak ostrzegawczy o tym że piesi nic nie zmieni, bo widać ich gołym okiem. Garby spowalniające? Chodnik ? |
|
Data: 2010-09-22 10:54:40 | |
Autor: Maddy | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
W dniu 21-09-2010 09:14, niusy.pl pisze:
Nawet w małej wsi ludzie czasem muszą przejść przez jezdnię. W takiej niedużej, która leży na tarasie moich cotygodniowych przejazdów ograniczenia prędkości i znak "teren zabudowany" nic nie dawały, radar ustawiony na wjeździe powodował tylko, że samochody zwalniały przed radarem i gwałtowi przyśpieszały zaraz za nim, przelatując większość drogi przez wieś powyżej setki. Ustawiono więc światła na guzik przy przejściu dla pieszych, mniej więcej pośrodku wsi. Dość skutecznie spowalniają ruch a dzieciaki moga bezpiecznie przechodzić do przystanku gimbusa, który jest tuz obok. -- *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność *** Magdalena "Maddy" Wołoszyk JID maddy@esi.com.pl GG: 5303813 |
|
Data: 2010-09-21 09:20:59 | |
Autor: SQLwiel | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
mvoicem pisze:
Nie, nie tak. Musisz odwrócić myślenie. Garby? A w życiu! Intencjonalne niszczenie jezdni powinno być karalne. Znośne współużytkowanie? Wiesz... w średniowieczu miasta POWSTAWAŁY na szlakach komunikacyjnych, zwłaszcza na ich przecięciu, zwłaszcza na przecięciach z rzekami. Powstawały, bo mieszkańcy TEGO CHCIELI, bo to się im OPŁACAŁO. Teraz mieszkańcy chcą czerpać profity z "przejeżdżających", ale chcą im dyktować swoje warunki. To jest chore. Zdrowe jest budowanie obwodnic (oczywiście za pieniądze obwadnianego miasta), bo to oznacza, że mieszkańcy nie chcą, aby przejeżdżający przejeżdżali przez ich miasto, bo zmienili zdanie. Znośne współużytkowanie zapewni powieszenie kierującego, który zlekceważywszy znak ostrzegawczy A-16 lub A-17 kogoś rozjedzie. Wszak to zabójstwo. Powiesić publicznie w miejscu popełnienia przestępstwa. Pomoże na 100%. Stawiam cały swój majątek.
-- Dziękuję. Pozdrawiam. SQL-wiel. |
|
Data: 2010-09-21 09:30:39 | |
Autor: mvoicem | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
(09/21/2010 09:20 AM), SQLwiel wrote:
mvoicem pisze:[...]
Powstawały, kiedy średnia prędkość pojazdu była niewiele większa niż prędkość pieszego, zaś natężenie ruchu było o kilka rzędów wielkości mniejsze niż teraz. Teraz mieszkańcy chcą czerpać profity z "przejeżdżających", ale chcą im Dlaczego ma miasto/wieś budować obwodnicę za swoje tylko dlatego że właściciele samochodów chcą im jeździć z natężeniem kilka sztuk na minutę? Oni nie zmienili zdania, oni nadal chcą tyle co było kiedyś. I skoro chwalimy średniowieczne rozwiązania - to może szlaban na wjeździe do miasta i myto?
Mieszkańcy tej miejscowości będą jeździć wolniej, tak samo jak krewni i znajomi powieszonego. Tyle że następni powodujący wypadki nie będą ani krewnymi, ani mieszkańcami. Skutek będzie taki że raz na jakiś czas kogoś się powiesi i tyle. p. m. |
|
Data: 2010-09-21 09:51:02 | |
Autor: SQLwiel | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
mvoicem pisze:
Teraz mieszkańcy chcą czerpać profity z "przejeżdżających", ale chcą im Skoro "miasto" nie chce ruchu przez rynek, a chce mieć "dobre skomunikowanie", żeby inwestorzy go nie omijali, to niech buduje obwodnicę. Proste. A rogatki i myto, czyli drogi prywatne (gminne) - jak najbardziej. Zauważ, że funkcjonuje już w wielu miejscach (z moich dawniejszych obserwacji - Wenecja) i jakoś nikt nie protestuje.
Wyeliminuje się bezmózgiego zabójcę, pozyska się narządy do przeszczepów. Da się czytelny sygnał do zwiększenia ostrożności. Czysty zysk dla pozostałych. -- Dziękuję. Pozdrawiam. SQL-wiel. |
|
Data: 2010-09-21 09:03:48 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
SQLwiel pisze:
Nie, nie tak. Musisz odwrócić myślenie. A może Ty zacznij mysleć... Zastanów się, jak w terenie gęsto zabudowanym, kiedy jesteś widoczny na drodze i ile masz czasu na reakcję, jeśli wyjeżdżasz z za zakrętu, a tam ktoś stoi przepuszczając pieszych, a ty gnasz, bo jest dobra droga? Ile masz czasu na reakcję? -- Kaczus http://kaczus.republika.pl |
|
Data: 2010-09-21 09:19:41 | |
Autor: niusy.pl | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
Nie ma znaku terenu zabudowanego ? Nie widać zakrętu ? Może znaku brakuje ? O co chodzi ? Na pewno nie o ograniczenie prędkości ani fotoradary które notabene zwykle stawia się na prostych odcinkach drogi. |
|
Data: 2010-09-21 09:51:57 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
niusy.pl pisze:
Znaku nie brakuje, nawet przed zakrętem jest ograniczenie do 40 km/h, jednak przeciętnie jeżdżą tam ludzie 70-80. Dlatego, ci którzy mieszkają w pobliżu mają problem i z przejściem przez jezdnię i z przejechaniem skrzyżowania, bo ani oni dobrze nie widzą zbliżającego się samochodu (jesli jedzie zbyt szybko), ani oni nie są dobrze widziani. Dlatego wystąpili do straży o montaż fotoradaru. I w końcu tam stanął. -- Kaczus http://kaczus.republika.pl |
|
Data: 2010-09-21 09:59:31 | |
Autor: SQLwiel | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
Tomasz Kaczanowski pisze:
Nie ma znaku terenu zabudowanego ? Nie widać zakrętu ? Może znaku A gdyby zlinczowali zabójcę - nie wyszłoby taniej? -- Dziękuję. Pozdrawiam. SQL-wiel. |
|
Data: 2010-09-21 09:27:43 | |
Autor: SQLwiel | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
Tomasz Kaczanowski pisze:
B-33 nie ma żadnej racji bytu, ponieważ w każdych stałych warunkach Takiego kierującego, który W TERENIE GĘSTO ZABUDOWANYM gna (ile fabryka dała), bo jest dobra droga, nie bierze pod uwagę, że za zakrętem może być przejście dla pieszych z "panem stop" i rozjeżdża grupkę dzieci - należy w tym miejscu publicznie powiesić, jak pisałem w sąsiednim poście. Bardziej to wpłynie na bezpieczeństwo na drogach, niż 2 lata działalności tysiąca urzędasów. Człowiek wolny, to człowiek myślący i odpowiedzialny. Trzymanie ludzi na postronku, jak bydło - prowadzi do zdegenerowania się społeczeństw do poziomu stad bydła, co nam właśnie aplikuje UE. Jak widać - Tobie to odpowiada. Mnie nie. -- Dziękuję. Pozdrawiam. SQL-wiel. |
|
Data: 2010-09-21 09:35:44 | |
Autor: mvoicem | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
(09/21/2010 09:27 AM), SQLwiel wrote:
Człowiek wolny, to człowiek myślący i odpowiedzialny. Ale poza ludźmi myślącymi i odpowiedzialnymi jest cała masa ludzi głupich i nieodpowiedzialnych. Co z nimi? Powiesić czy tak ułożyć funkcjonowanie systemu żeby nie zabijali? p. m. |
|
Data: 2010-09-21 09:41:47 | |
Autor: SQLwiel | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
mvoicem pisze:
(09/21/2010 09:27 AM), SQLwiel wrote: Ustawić w pozycji bydła. Trzymać na postronku. Mają kopać rowy pod nadzorem. Nie dawać PJ, prawa głosu itp. Ale ich obecność nie może utrudniać życia tym myślącym i odpowiedzialnym. \ To bzdura, że "wszyscy są równi". Nie są. Choćby wzrostem. Także i rozumem. -- Dziękuję. Pozdrawiam. SQL-wiel. |
|
Data: 2010-09-21 09:47:54 | |
Autor: mvoicem | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
(09/21/2010 09:41 AM), SQLwiel wrote:
mvoicem pisze: Ale tych głupich i nieodpowiedzialnych jest niestety znaczna większość. Chcesz większość społeczeństwa ustawić w pozycji bydła? Chcesz to zrobić przed czy po tym jak ich nieodpowiedzialność się zamanifestuje (np. zabiciem kogoś na drodze)? Jeżeli przed - to jak chcesz oddzielić tych głupich i nieodpowiedzialnych od tych mądrych lub odpowiedzialnych? p. m. |
|
Data: 2010-09-21 09:59:19 | |
Autor: SQLwiel | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
mvoicem pisze:
Ale poza ludźmi myślącymi i odpowiedzialnymi jest cała masa ludzi Masz rację. Społeczeństwo dzieli się na motłoch (ok 80%) i elity (liczba arbitralna). Do motłochu odwołuje się demokracja, bo wszak jeden człowiek = jeden głos, a łatwiej ogłupić (oszukać) motłoch, niż elity. Do motłochu adresowane są reklamy i kampanie wyborcze. To się opłaca. 2) A czy lepiej jest, że teraz rząd i UE ustawia WSZYSTKICH w pozycji bydła?
Weź pod uwagę jak działa profilaktyka ostrzegawcza i jej funkcja prewencyjna. Wieszać nie przed, ale ZA (zabójstwo). -- Dziękuję. Pozdrawiam. SQL-wiel. |
|
Data: 2010-09-21 12:32:52 | |
Autor: mvoicem | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
(09/21/2010 09:59 AM), SQLwiel wrote:
mvoicem pisze: Tak bym tego nie ujął ... Do motłochu odwołuje się demokracja, bo wszak jeden No zaraz, twoja definicja "ustawiania w pozycji bydła" to jest "trzymać na postronku, nie dawać PJ, prawa głosu itp....". Wydaje mi się więc że ani rząd ani UE nie ustawia wszystkich w pozycji bydła, bo cała kupa ludzi łacznie ze mną i pewnie Tobą ma prawo głosu, ma PJ, znakomita większość nie kopie rowów itd...
Jak już napisałem - nie zgodzę się z tobą. Powieszenie od wielkiego dzwonu kilku ludzi nijak nie wpłynie na świadomość ogółu. Ewentualnie na tą małą garstkę bezpośrednio związanych ze sprawą. Ale ta garstka to nie są ci którzy stwarzają zagrożenie. Wg mnie powinno być tak że ograniczenia prędkości powinny być realne (a nie na zapas), tak żebym widząc znak ograniczenia do 40tu, mógł sądzić że rzeczywiście jest jakiś powód dla postawienia takiego znaku, a nie że 2 lata wcześniej były tam roboty drogowe. Czyli np. w miastach - spokojnie 60 a miejscami 70, 50 tylko w tam gdzie przewalają się tabuny pieszych. No i bezwzględna egzekucja tego prawa. Bo prawa którego nikt nie egzekwuje - nikt nie przestrzega. p. m. |
|
Data: 2010-09-21 13:35:05 | |
Autor: SQLwiel | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
mvoicem pisze:
Weź pod uwagę jak działa profilaktyka ostrzegawcza i jej funkcja Z ostatnim zdaniem - pełna zgoda! :) Natomiast stanowczy sprzeciw co do przepisów i ograniczeń "parametrycznych". Powtórzę: Prędkość *bezpieczna* jest dla każdego zestawu kierowca+pojazd+warunki+otoczenie - inna. Stałe w danym miejscu jest tylko otoczenie. Zamiast ograniczeń prędkości należy właśnie wypromować zasadę bezwzględnego egzekwowania prawa i zasadę odpowiedzialności. Rozwaliłeś coś-kogoś, bo jechałeś za szybko - płać! (dożywotnią rentę na przykład). Ale nie można karać za prawdopodobieństwo (skoro jadę 70 w zabud., to prawdopodobnie kogoś rozwalę). Przytoczę "wsadźcie mnie za gwałt, bo też mam aparaturę". -- Dziękuję. Pozdrawiam. SQL-wiel. |
|
Data: 2010-09-21 14:19:11 | |
Autor: mvoicem | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
(09/21/2010 01:35 PM), SQLwiel wrote:
[...]> Natomiast stanowczy sprzeciw co do przepisów i ograniczeń "parametrycznych". Tyle że ta prędkość jest funkcją wielu zmiennych, na temat niektórych kierowca nic nie wie. On widzi tylko to co widzi, nie widzi że droga się dalej przecina z inną, nie widzi że ten odcinek drogi jest szczególnie uczęszczany przez np. grzybiarzy. Nie widzi co jest za zakrętem. Po prostu brak mu danych. A nawet jakby te dane dostał (jakimiś wyszukanymi znakami), to by nie był w stanie ich przetworzyć. Ze względu na to że samochód jedzie zazwyczaj ze znaczną prędkością i znaczna część decyzji musi być podejmowana w ułamku sekundy, komunikacja z otoczeniem musi się odbywać za pomocą jasnych, prostych i siłą rzeczy - przybliżonych i uśredniających, sygnałów. Takich jak ograniczenie prędkości. p. m. |
|
Data: 2010-09-21 21:18:09 | |
Autor: niusy.pl | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com>
Grzyby rosnące na drodze ? Zwariowałeś ? |
|
Data: 2010-09-21 11:57:43 | |
Autor: Henry(k) | |
Przepisy RD, b: Re: Straż miejska... | |
Dnia Tue, 21 Sep 2010 07:26:15 +0200, SQLwiel napisa(a):
Znaki drogowe, zasady ruchu s po to, aby kierujcy (pojazdy) na siebie nie wpadali, aby (w powyszym przypadku) ustrzec kierujcego przed nieoczekiwanym wpadniciem na dziur, lisk jezdni, ostry zakrt, biegajce dzieci. OD TEGO S ZNAKI OSTRZEGAWCZE (Q!!!), a nie (Q!!!) B-33! Bardzo wiele ogranicze prdkoci (czsto na prostych i "szybkich" odcinkach) jest tylko i wycznie dlatego eby uatwi wyjazd z drg podporzdkowanych. Innym znakiem tego nie zaatwisz. Henry |
|
Data: 2010-09-21 13:28:52 | |
Autor: SQLwiel | |
Przepisy RD, b: Re: Stra miejska... | |
Henry(k) pisze:
Dnia Tue, 21 Sep 2010 07:26:15 +0200, SQLwiel napisa(a): Tak, masz racj. Ale mona to zaatwi inteligentn sygnalizacj wietln z czujnikiem obecnoci pojazdu "oczekujcego" lub uruchamian rcznie. (Oczywicie z inteligentnie zaprogramowanym sterownikiem) Jednak sdz, e B-33 + fotoradar jest taszy i zwrci si. Pomarzmy dalej: Moe by B-33, ale wczany wanie czujnikiem obecnoci pojazdu na drodze podporzdkowanej lub pieszych przy przejciu (wtedy rcznie). Ju 30 lat temu w cywilizowanych krajach pojawiay si takie znaki. Ale, to jak powiedziaem - w cywilizowanych krajach. Niemniej - opini o B-33 i, e jest bez sensu - podtrzymuj. -- Dzikuj. Pozdrawiam. SQL-wiel. |
|
Data: 2010-09-21 08:58:49 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
Stra miejska bezprawnie uzywa fotoradary | |
SQLwiel pisze:
"ograniczy maksymaln dopuszczaln prdko". Tak mylcy(?) czowiek [...] [Aby odegna si od wycieczek osobistych: PJ mam od 1973r, zero stuczek, zero punktw karnych kiedykolwiek.] To ju wiem skd u Ciebie to homo sovieticus... Taki brak ogranicze i wybirczo znana jest z cywilizacji w postsowieckich republikach z pogranicza europy i azji i z samej rosji... Tak dla podpowiedzi, w krajach cywilizowanych wprowadza si ograniczenia i co ciekawe ludzie do nich si stosuj.... -- Kaczus http://kaczus.republika.pl |
|
Data: 2010-09-21 09:29:39 | |
Autor: niusy.pl | |
Stra miejska bezprawnie uzywa fotoradary | |
Uytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> ... Sugerujesz, e nie jestemy krajem cywilizowanym (bo u nas nie stosuj si) czy e fotoradary w krajach cywilizowanych nie s potrzebne (bo tam stosuj si) ? |
|
Data: 2010-09-21 08:11:48 | |
Autor: niusy.pl | |
Stra miejska bezprawnie uzywa fotoradary | |
Uytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
Zakazy s po to by egzekwowa prawo. Taki mechanizm sprawowania wadzy, e si ustala prawo, ktre pewne grupy mog egzekwowa w zamian za przywileje. W obozach/gettach tak samo to funkcjonowao tylko nikt nie dorabia do tego szczytnych celw. Do informowania s znaki informacyjne. |