Straż miejska dostanie broń i stanie się policją.

Data: 2012-05-31 15:42:44
Autor: WW
Straż miejska dostanie broń i stanie się policją.
Witam

Nasi wybrańcy chcą dać straży miejskiej broń i zamienić ja w policję.
Oczywiście, dla dalszego wzrostu bezpieczeństwa obywateli, rozwoju demokracji i zwiększenia swobód obywatelskich.

Pozdrawiam
WW
"Ci co rezygnują z wolności w imię bezpieczeństwa, tracą wkrótce i jedno i drugie".
Thomas Jefferson

Data: 2012-05-31 08:15:04
Autor: HaMMeR
On 31 Maj, 15:42, WW <wu...@vp.pl> wrote:
[...]

A na kogo ciemniaku glosowales??!!

Data: 2012-06-01 18:28:30
Autor: pluton
Straż miejska dostanie broń i stanie się policją.
A na kogo ciemniaku glosowales??!!

To jest hujmer zle pytanie.
Poprawne jest takie: a przeciw komu glosowales ?

Nullification

Data: 2012-06-01 19:33:26
Autor: bekon.
On Friday, June 1, 2012 12:28:30 PM UTC-4, pluton wrote:
> A na kogo ciemniaku glosowales??!!

To jest hujmer zle pytanie.
Poprawne jest takie: a przeciw komu glosowales ?

Ale mu dosrales, fjuton.

bekon.

Data: 2012-05-31 12:45:58
Autor: Antenka
[...]

Pokój i bezpieczeństwo....Apokalipsa co raz bliżej, a wcześniej NWO ;-

Antenka

Data: 2012-06-01 17:15:41
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Jak ty trans coś trzaśniesz to nie wiadomo czy się z tego śmiać, czy
wzruszyć nad tym PO prostu ramionami.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-06-01 18:16:30
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:p2jt26vdvawg.1p1ftcshzsl5.dlg40tude.net...
Antenka napisał:

[...]

To idiota więc raczej zapłakać.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-06-08 15:00:29
Autor: Antenka
Straż miejska dostanie broń i stanie się policją.
On 1 Cze, 18:16, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl>

To idiota więc raczej zapłakać.<

 Teeee!  Pejsata łachudro!Zamknij pysk, bo czosnkiem jedziesz!

Antenka

Data: 2012-06-09 02:20:02
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 1 Cze, 18:16, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl>

To idiota więc raczej zapłakać.<

 Teeee!  Pejsata łachudro!Zamknij pysk, bo czosnkiem jedziesz!

A ty Ernscik sio do Nazistanu! --

Data: 2012-06-11 09:06:31
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <sweet16@liz.ny> napisał w wiadomości news:1pvhyeps7h19u.1cvlxodubufom.dlg40tude.net...
-- "Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Co widać dobitnie na twoim przykładzie.

Data: 2012-06-08 14:57:54
Autor: Antenka
On 1 Cze, 17:15, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Antenka napisał:

Jak ty trans coś trzaśniesz to nie wiadomo czy się z tego śmiać, czy
 wzruszyć nad tym PO prostu ramionami.<

Nie udawaj takiego ważniaka kapuściany łbie. Wedle mnie możesz nawet
rzygnąć, jak ci ulży, buraku! :-o)))

Antenka

Data: 2012-05-31 18:52:54
Autor: jadrys
W dniu 2012-05-31 15:42, WW pisze:
[...]

Jak to w demokracji... Hołota musi być trzymana krótko przy ryju.

Straż miejska dostanie broń i stanie się policją.