Straż miejska ma nowy spr zęt, kamery.

Data: 2015-04-17 10:57:37
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Straż miejska ma nowy spr zęt, kamery.
Dnia 2015-04-17, o godz. 08:11:26
"Wickolo" <3xs4@je3.pl> napisał(a):

Straż miejska ma nowy sprzęt, kamery, które rejestrują wjazd
 na skrzyżowanie przy czerwonym świetle.
Nie robią zdjęć, ale nagrywają film.

Cytata:

"Oprogramowanie pozwala zrobić stopklatki i wykadrowuje z zapisu nr
rejestracyjny pojazdu oraz twarz kierowcy. Z tak obrobionymi plikami
strażnik miejski przystępuje do tradycyjnej procedery, czyli
przygotowania dokumentów, które potem wysyła do właściciela pojazdu."

To jak to jest? Fotek z fotoradaru chyba obrabiać nie wolno. A tu chcą
obrabiać? Chyba że się mylę.

Zdrówko

Data: 2015-04-17 02:40:59
Autor: kogutek444
Straż miejska ma nowy sprzęt, kamery.
Normalnie jest. Fotoradar robi zdjęcia a to kręci film. Biorą klatkę z filmu żeby numer i ryj debila mieć. jak mają klatkę to mają jedno zdjęcie. Obrobienie pliku to wycięcie jednej klatki.

Data: 2015-04-17 11:50:30
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Straż miejska ma nowy spr zęt, kamery.
Dnia 2015-04-17, o godz. 02:40:59
kogutek444@gmail.com napisał(a):

Normalnie jest. Fotoradar robi zdjęcia a to kręci film. Biorą klatkę
z filmu żeby numer i ryj debila mieć. jak mają klatkę to mają jedno
zdjęcie. Obrobienie pliku to wycięcie jednej klatki.

W notce piszą też o wykadrowaniu. W przypadku fotoradaru taka
wykadrowana fotka nie daje gwarancji że prędkość na niej jest Twoja a
nie sąsiada z pasa obok...

Zdrówko

Data: 2015-04-17 03:02:04
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 17 kwietnia 2015 11:50:45 UTC+2 użytkownik Maciek Babcia Dobosz napisał:
> [...]

W notce piszą też o wykadrowaniu. W przypadku fotoradaru taka
wykadrowana fotka nie daje gwarancji że prędkość na niej jest Twoja a

A tutaj nie sprawdzają prędkości i mogą wyciąć. O to Ci chodzi? Problem jest w innym miejscu. Teraz można mieć rejestrator co nagrywa w dwu minutowej pętli. Znając realia życia w Polsce może się okazać że trzeba będzie mieć pętlę na rok.

Data: 2015-04-17 12:04:58
Autor: elmer radi radisson
On 2015-04-17 11:50, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

W notce piszą też o wykadrowaniu. W przypadku fotoradaru taka
wykadrowana fotka nie daje gwarancji że prędkość na niej jest Twoja a
nie sąsiada z pasa obok...

Ten nie ma mierzyc predkosci, tylko rejestrowac przejazd na czerwonym.
Wiec moze bedzie to zrobione tak, zeby przy okazji bylo widac obecnosc
np. na srodku skrzyzowania.

--

memento lorem ipsum

Data: 2015-04-17 12:30:31
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Straż miejska ma nowy spr zęt, kamery.
Dnia 2015-04-17, o godz. 12:04:58
elmer radi radisson
<radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał(a):

Ten nie ma mierzyc predkosci, tylko rejestrowac przejazd na czerwonym.
Wiec moze bedzie to zrobione tak, zeby przy okazji bylo widac obecnosc
np. na srodku skrzyzowania.

Ja to rozumiem. Tylko po co do tego wykadrowanie? Zwykłe powiększenie
nie starczy? Zastanawiam się bo jak wiadomo że jak coś się zaczyna
obrabiać to nie zawsze wychodzi na końcu to co było na początku. ;-)

Zdrówko

Data: 2015-04-17 14:52:16
Autor: elmer radi radisson
On 2015-04-17 12:30, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

Ja to rozumiem. Tylko po co do tego wykadrowanie? Zwykłe powiększenie
nie starczy? Zastanawiam się bo jak wiadomo że jak coś się zaczyna
obrabiać to nie zawsze wychodzi na końcu to co było na początku. ;-)

Nie wiem ja kto bedzie wygladac, ale moze po prostu cos w stylu calego kadru + dodane w okienku powiekszenie facjaty i blach, jakby ktos mial
watpliwosci.

--

memento lorem ipsum

Data: 2015-04-17 18:53:06
Autor: Dykus
Straż miejska ma nowy sprzęt, kamery.
Witam!

W dniu 2015-04-17 o 14:52, elmer radi radisson pisze:

Nie wiem ja kto bedzie wygladac, ale moze po prostu cos w stylu calego
kadru + dodane w okienku powiekszenie facjaty i blach, jakby ktos mial
watpliwosci.

Żeby nie było - tego typu systemy istnieją i działają całkiem sprawnie.
Np. taki Neurocar:
http://neurosoft.pl/produkty/neurocar/neurocar-redlight/

W ramach pokazu, bohater otrzymuje zdjęcie tablicy rejestracyjnej (kadr), zdjęcie pojazdu z przodu, kilkusekundową sekwencję wideo oraz kilka dodatkowych zdjęć. :)

A tutaj film z kamery "od tyłu":
https://www.youtube.com/watch?t=35&v=tjWpr-y-td4

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2015-04-17 11:36:59
Autor: Tomasz Wójtowicz
W dniu 2015-04-17 o 10:57, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
[...]

Można mieć i obrobione i oryginał.

Straż miejska ma nowy spr zęt, kamery.