Strażak- podpalacz.

Data: 2018-01-24 23:34:32
Autor: stevep
Strażak- podpalacz.
# Komorowski o Jakim: podpala las, a potem jest bardzo gorliwy w jego gaszeniu #

--
stevep

Data: 2018-01-24 14:53:38
Autor: Zenek Kapelinder
StraĹźak- podpalacz.
Powinien Komoruski wiedziec ze mozna polowac z nagonka a mozna podpalic las zeby zwierzyna wyszla na otwarty teren. Jaki pytany przez dziennikarza czy to prawda ze aresztowani sypia wspolnikow z osmiechem odpowiedzial ze nie moze odpowiedziec bo toczy sie sledztwo. Po ostatnich aresztowaniach usmiech Jakiego moze cos oznaczac.

Data: 2018-01-25 00:20:41
Autor: Fenikos
Strażak- podpalacz.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Po ostatnich aresztowaniach usmiech Jakiego moze cos oznaczac.

Śmieje się jaki głupi do sera.

Data: 2018-01-25 16:51:37
Autor: stevep
Strażak- podpalacz.
[...]

Pewnie wie i to, że można być idiotą.

--
stevep

Data: 2018-01-25 08:04:50
Autor: Zenek Kapelinder
StraĹźak- podpalacz.
To jakim ty jestes idiota skoro on rzadzi a ty sie tutaj brandzlujesz.

Data: 2018-01-26 05:50:12
Autor: stevep
StraĹźak- podpalacz.
W dniu .01.2018 o 17:04 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

To jakim ty jestes idiota skoro on rzadzi a ty sie tutaj brandzlujesz.
Ty też.

--
stevep

Data: 2018-01-26 07:29:19
Autor: Lump Polityczny- \(c\) R. Terlecki - PiS
Strażak- podpalacz.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:afed921e-8271-47c4-a342-8b1568214327googlegroups.com...
To jakim ty jestes idiota skoro on rzadzi a ty sie tutaj brandzlujesz.

Ty tu jesteś dla kasy, n'est pas? ;-))))

CL

Data: 2018-01-26 05:49:32
Autor: stevep
StraĹźak- podpalacz.
W dniu .01.2018 o 23:53 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]
Co ty nie powiesz Kapecylinder.

--
stevep

Data: 2018-01-24 23:43:48
Autor: A. Filip
Strażak- podpalacz.
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
# Komorowski o Jakim: podpala las, a potem jest bardzo gorliwy w jego
gaszeniu #

Nie idiota o PO: najpierw rejestruje stowarzyszenie (2011), potem nadaje
mu status organizacji pożytku publicznego (2014) a na końcu żąda by inni
je _natychmiast_ zdelegalizowali (2018) :-)

Alaliż bowiem to praworządne stowarzyszenie pod rządami PO było.
Dopiero ohydny reżim kaczystowski błyskawicznie je zepchnął na
ścieżkę inspiracji niemieckim nazizmem! ;-)

Data: 2018-01-24 18:10:19
Autor: japanizer
StraĹźak- podpalacz.
On Thursday, January 25, 2018 at 7:43:50 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

mu status organizacji pożytku publicznego (2014) a na końcu żąda by inni
je _natychmiast_ zdelegalizowali (2018) :-)

Serio we wniosku o rejestracje stowarzyszenia podali: "będziemy sympatyzującym z PiSem i wspieranym przez jego polityków faszyzującym ugrupowaniem", i to przeszło? Szok, skandal i wina Tuska!

Data: 2018-01-25 07:29:51
Autor: A. Filip
Strażak- podpalacz.
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

sympatyzującym z PiSem i wspieranym przez jego polityków faszyzującym
ugrupowaniem", i to przeszło? Szok, skandal i wina Tuska!

Więc do kurwy nędzy napisz kiedy był pierwszy sygnał że wypada/trzeba
sprawdzić co się dzieje z tym stowarzyszeniem?  W styczniu 2018?
"Koncertów faszystowskich zespołów muzycznych" za rządów PO też nie było?

Jeśli ktoś jest totalnym idiotą pierdolący po prostej linii
"jak sfilmowano faszystów to państwo jest winne" to na podstawie
"domniemam" państwo PO zapewne jest winne jak jasna cholera,
a PiS nie winne tego że nie zerwało z niesłuszną tradycją odziedziczoną
po ośmiu lat rządów PO. Hańba PiS za trzymanie się takich złych PO tradycji!

Data: 2018-01-25 00:04:39
Autor: japanizer
StraĹźak- podpalacz.
On Thursday, January 25, 2018 at 3:30:07 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

sprawdzić co się dzieje z tym stowarzyszeniem?  W styczniu 2018?
"Koncertów faszystowskich zespołów muzycznych" za rządów PO też nie było?

Cezura jest wyraźna - dopiero za PiSu brunatne gówno zaczęło wychodzić z szamba w takiej ilości. Za sprawą pisiorskich polityków sympatyzujących z faszystowskimi ugrupowaniami. Wcześniej tego nie było na taką skalę.

Trzeba być zaślepionym idiotą, żeby tego nie dostrzegać.

Data: 2018-01-25 09:16:42
Autor: A. Filip
Strażak- podpalacz [A za PO antyfaszyści bezskutecznie protestowali BARDZO tłumnie przeciw marszom "faszystów"! :-)]
> [...]

było na taką skalę.

Trzeba być zaślepionym idiotą, żeby tego nie dostrzegać.

Wcześniej media nie miały aż tak gigantycznego interesu by o tym
uprzejmie donosić o "armii 60_000 faszystów".  Trzeba być zaślepionym
idiotą by odpuścić sobie wykluczanie takiej "możliwości".

Za PO "faszystowskich" marszów (Niepodległości) nie było?
Antyfaszyści nie protestowali *BARDZO tłumnie* przeciw marszom "faszystów"?
A to [...] PO miało to głęboko w dupie i w Polsce faszyzm podhodowało!
Błędu zaniedbania Tuska nie mamy prawa wybaczyć! ;-)

Data: 2018-01-25 08:44:12
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Strażak- podpalacz.

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+5wv1zz4hhf-i1o3@wp.eu...
[...]

A cos na temat masz do powiedzenia?

CL

Data: 2018-01-25 12:17:04
Autor: Presidente de San Escobar
Strażak- podpalacz.
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]

mu status organizacji pożytku publicznego (2014) a na końcu żąda by inni
je _natychmiast_ zdelegalizowali (2018) :-)

To w 2011 już heilowali w lesie? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Eh gdyby głupota potrafiła latać... a tak dalej stoisz na ziemi :DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-01-25 13:16:32
Autor: Glista Ludzka - \(c\) M.Wolski - PiS
Strażak- podpalacz.
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:e4fj6d1jsokvfngmtbdtq6nrgs5a3jceu64ax.com...
> [...]

To w 2011 już heilowali w lesie? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Eh gdyby głupota potrafiła latać... a tak dalej stoisz na ziemi :DDDDDDDDDd

Filipek to typek który w niewygodnych dla siebie sytuacjach zmienia temat i
kręci jak kot prezesa.

CL

Data: 2018-01-25 04:54:38
Autor: Zenek Kapelinder
StraĹźak- podpalacz.
Oczywiscie ze w 11,12 itd heilowali ale na razie filmu nie ma.

Data: 2018-01-25 15:15:35
Autor: Presidente de San Escobar
Strażak- podpalacz.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Oczywiscie ze w 11,12 itd heilowali ale na razie filmu nie ma.

Byłeś tam, głupiutki to i pewnie wiesz :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-01-25 16:49:45
Autor: stevep
Strażak- podpalacz.
W dniu 2018-01-25 o 13:16, Glista Ludzka - (c)  M.Wolski - PiS pisze:
> [...]

Filipek to typek który w niewygodnych dla siebie sytuacjach zmienia temat i

Typowy okaz pizdzielca.

--
stevep

Data: 2018-01-25 15:17:31
Autor: Fenikos
Strażak- twarz "prawdziwego" Polaka.
[...]

A. Filip

Ta organizacja neonazistowska nie ma w statucie gloryfikacji
nazizmu i faszyzmu. Na pewno zapisali że są porządnymi katolikami
i dlatego zostali zarejestrowani.
Dopiero gdy poczuli że PiS ich popiera to pokazali
swoją twarz "prawdziwego" Polaka i wstali z kolan.

Data: 2018-01-25 15:26:04
Autor: dantes
Dnia Thu, 25 Jan 2018 15:17:31 +0100, Fenikos napisał(a):

[...]

Oni byli popierani...
tak samo jak kolekcjoner saletry z Krakowa.

Strażak- podpalacz.