Strażnik Wieczności (Góry Bystrzyckie) - dojazd

Data: 2010-03-12 16:35:42
Autor: Grzegorz Grupiński
Strażnik Wieczności (Góry Bystrzyckie) - dojazd
Pytanie do sudeckich bywalców,
jak dotrzeć to tego dziwadła: http://pl.wikipedia.org/wiki/Stra%C5%BCnik_Wieczno%C5%9Bci
Chodzi mi o najbliższe sensowne miejsce, do którego można dojechać
legalnie samochodem, względnie dobrą drogą.
pozdrawiam :)

Data: 2010-03-13 07:33:00
Autor: Waldek Brygier
Grzegorz Grupiński wrote:
jak dotrzeć to tego dziwadła:
Chodzi mi o najbliższe sensowne miejsce, do którego można dojechać
legalnie samochodem, względnie dobrą drogą.

Nigdy nie próbowałem dojechać samochodem, ale najbliżej położona jest Huta (dojazd od strony Wójtowic)

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2010-03-13 16:26:22
Autor: Krzysztof Rostek
Waldek Brygier <hejszowina@republika.pl> napisał(a):
Grzegorz Grupiński wrote:
> [...]

Nigdy nie próbowałem dojechać samochodem, ale najbliżej położona jest Huta (dojazd od strony Wójtowic)

Legalnie można też pewnie i pod samego Strażnika (kwestia samochodu)tylko
trzeba wcześniej odpowiednio umotywować w Nadleśnictwie(i zapłacić za zezwolenie. KR
SKPS z nami w Sudety
http://skps.wroclaw.pl

Data: 2010-03-13 18:40:19
Autor: Waldek Brygier
Krzysztof Rostek wrote:
Nigdy nie próbowałem dojechać samochodem,
Legalnie można też pewnie i pod samego Strażnika

Nie wydaje mi się, droga tam nieszczególna, chyba że z drugiej strony, ale to się wtedy jedzie całą Wieczność...

Data: 2010-03-13 11:48:48
Autor: Grzegorz Grupiński
Strażnik Wieczności (Góry Bystrzyckie) - doja zd
Dzięki za info, patrząc na mapę zastanawiałem się czy do tej Huty
można dojechać, skoro da radę to świetnie.

Strażnik Wieczności (Góry Bystrzyckie) - dojazd