Streamery na USB

Data: 2009-08-28 00:14:35
Autor: Michal AKA Miki
Streamery na USB
Witam grupe

Czy ktos ma doswiadczenia w temacie stremerow podlaczanych po USB?
Bo mam problem, jest sobie niewielki serwerek 1U a potrzebuje do niego jakis rozsadny backup.
Niestety zadnego SCSI w srodku niet, nie bardzo mozna dopasowac klasyczne rozwiazanie..

Z drugiej strony jakos niezbyt dobrze mi sie kojarzy USB ze streamerem, dlatego pytanie - czy to wg was nadaje sie do serwerowni do codziennego backupu?
Prosze praktykow o opinie :)

Pozdrawiam
Michal

PS. Na odpowiedz w stylu "czemu nie zewnetrzny HDD" od razu odpowiadam - USTAWA mnie trzyma. Ona kaze wynosic kopie zapasowe poza budynek firmy. Zreszta to rozwiazanie nigdy do firmy nie pasowalo.

Data: 2009-08-28 00:45:56
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Streamery na USB

[...]

Nadaje.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-28 10:09:53
Autor: Mich@l
Streamery na USB
W dniu 2009-08-28 00:14, Michal AKA Miki pisze:

PS. Na odpowiedz w stylu "czemu nie zewnetrzny HDD" od razu odpowiadam - USTAWA mnie trzyma. Ona kaze wynosic kopie zapasowe poza budynek firmy. Zreszta to rozwiazanie nigdy do firmy nie pasowalo.

A może spróbuj czegoś takiego jak RDX. Łączy zalety (i wady :) ) tasiemek  i dysków.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2009-08-28 21:04:32
Autor: Michal AKA Miki
Streamery na USB
Użytkownik "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości news:h783d7$mke$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dosc ciekawe rozwiazanie, nie wiedzialem, ze cos takiego istnieje :)
rzeczywiscie - ma tyle samo wad, co zalet :)

Dla przechowywania duzej ilosci danych raczej nie bedzie sie nadawal, bo kasetki jednak kosztuja dosc sporo :) Ale przy 3, moze 4 kasetkach to rzeczywiscie ciekawe.. szczegolnie, jak sie duzo odtwarza :)

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-08-29 03:24:40
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Streamery na USB

PS. Na odpowiedz w stylu "czemu nie zewnetrzny HDD" od razu odpowiadam - USTAWA mnie trzyma. Ona kaze wynosic kopie zapasowe poza budynek firmy. Zreszta to rozwiazanie nigdy do firmy nie pasowalo.

Wynosząc przenośny dysk poza firmę spełniasz ustawę.
lub
Wynająć pomieszczenie w budynku obok i zrobić tam "zapasowe data center".
:>

A może spróbuj czegoś takiego jak RDX. Łączy zalety (i wady :) ) tasiemek  i dysków.

Jak widzę takie obrazki:
http://www.rdxstorage.com/img/bottom-bg.jpg
to mnie to mocno zniechęca do prezentowanego rozwiązania.

BTW kaseta LTO4 800GB kosztuje 120$

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-03 12:10:14
Autor: Wiktor S.
Streamery na USB
PS. Na odpowiedz w stylu "czemu nie zewnetrzny HDD" od razu
odpowiadam - USTAWA mnie trzyma. Ona kaze wynosic kopie zapasowe poza
budynek firmy. Zreszta to rozwiazanie nigdy do firmy nie pasowalo.

Zewnętrznych HDD nie daje się wynosić poza budynek firmy?

--
Azarien

Data: 2009-09-03 19:52:06
Autor: Michal AKA Miki
Streamery na USB
Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości news:h7o4mo$tdr$1news.onet.pl...
[...]

Nie, zewnetrzne HDD musza byc w firmie :)

Pozdrawiam
Michal

Streamery na USB