Streamery na USB

Data: 2009-09-03 12:10:14
Autor: Wiktor S.
Streamery na USB
PS. Na odpowiedz w stylu "czemu nie zewnetrzny HDD" od razu
odpowiadam - USTAWA mnie trzyma. Ona kaze wynosic kopie zapasowe poza
budynek firmy. Zreszta to rozwiazanie nigdy do firmy nie pasowalo.

Zewnętrznych HDD nie daje się wynosić poza budynek firmy?

--
Azarien

Data: 2009-09-03 19:52:06
Autor: Michal AKA Miki
Streamery na USB
Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości news:h7o4mo$tdr$1news.onet.pl...
[...]

Nie, zewnetrzne HDD musza byc w firmie :)

Pozdrawiam
Michal

Streamery na USB