Streaming TV po Sieci

Data: 2015-03-01 20:16:55
Autor: 2late
Streaming TV po Sieci
Probowalem dzisiaj puscic streaming z USB TV przez VLC ale jest problem z wyborem kanalu. Po prostu odpala na raz z 6 okienek z roznymi programami i w ostatecznie VLC sie zawiesza. Najprawdopodobniej karta TV (PCTV 78e) nie obsluguje (jest zabezpieczona przed takim trickiem) streamingu, zwlaszcza ze maja do tego dodatkowy plugin. Myslalem nawet o kupnie ale to dziala na flashu czyli juz jest przestarzale a nie mam zamiaru instalowac flasha na telefonie.
Moze ktos jednak probowal a ja po prostu robie cos zle i moglby poradzic?

Streaming TV po Sieci