[CROSS] Streaming naziemnej TV w sieci domowej

Data: 2012-01-29 11:31:19
Autor: The MusK
[CROSS] Streaming naziemnej TV w sieci domowej

Użytkownik "Jacek Midura" <jacek@m.krakow.pl> napisał w wiadomości news:ioeav8xpkc.ln2m.krakow.pl...
Cześć,

na początku wyrażam nadzieję, że nie zostanę zjedzony za potrójnego crossa, ale ciężko mi temat przypisać do jednej grupy.

Zastanawiam się nad rozwiązaniem, które pozwoli oglądać programy naziemnej cyfrowej TV na komputerach w sieci domowej. Co mi się nasuwa, to >postawić w tej sieci komputer z kartą telewizyjną i na nim jakieś VLC żeby wysyłało w sieć. Teraz pytania:

poszukaj na tym forum wiele cennych wskazówek odnoÅ›nie HTPC  http://forum.dvhk.pl/index.php

[CROSS] Streaming naziemnej TV w sieci domowej