Strefa 30

Data: 2013-11-22 10:18:04
Autor: Chris
Strefa 30
anacron nabazgrał(a):

http://tempo30.dlalodzi.info/
Kogoś wali w system? Może od razu nakaz pchania samochodu.

W Berlinie jest od dawna i każdy jedzi przepisowe 30 :) i co dziwne nikt na nikogo nie trąbi, nie wyprzeda na trzeciego a i korków brak (no może są po prostu dużo mniejsze niż u nas) aaa i bez problemu każdy cię wpuszcza na suwak albo pozwala wyjechać z miejsca parkingowego (nie stoisz i nie czekasz 5 min)

Data: 2013-11-22 10:31:33
Autor: WOJO
Strefa 30
W Berlinie jest od dawna i kaĹźdy jedzi przepisowe 30 :)
G. prawda. Wszyscy "zapierdalają" 50-70, bo inaczej się nie da.

i co dziwne nikt na nikogo nie trąbi,
G. prawda. Na światłach "zmywaczy" gonią klaksonami.

nie wyprzeda na trzeciego a i
Prawda. Nie spotkałem nikogo takiego, co nie znaczy, że nie występuje w przyrodzie :)

korków brak (no może są po prostu dużo mniejsze niż u nas) aaa i
G. prawda. Korki takie same, jak w każdym większym mieście. Sytuacje ratują obwodnice.
Jednak z własnego doświadczenia dochodzę do wniosku, że faktycznie największe korki są tam, gdzie obowiązuje 30km/h.

bez problemu każdy cię wpuszcza na suwak albo pozwala wyjechać z miejsca parkingowego (nie stoisz i nie czekasz 5 min)
A to akurat "najprawdziwsza prawda" i sprawdzenia tego elementu w ruchu miejskim mi brakuje na egzaminie PJ.
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-11-22 10:45:16
Autor: Chris
Strefa 30
WOJO nabazgrał(a):

W Berlinie jest od dawna i kaĹźdy jedzi przepisowe 30 :)
G. prawda. Wszyscy "zapierdalają" 50-70, bo inaczej się nie da.

G. prawda chyba że coś się zmieniło ostatnio.

i co dziwne nikt na nikogo nie trąbi,
G. prawda. Na światłach "zmywaczy" gonią klaksonami.

G.prawa j/w

[...]

G. prawda .. najbardziej zatłoczone miasta Europy to Warszawa, Stambuł i Moskwa .. nic tam nie ma o Berlinie :)

Jednak z własnego doświadczenia dochodzę do wniosku, że faktycznie największe korki są tam, gdzie obowiązuje 30km/h.

Nie korki tylko b.wolno się jedzie :)

[...]

To jest rzecz która najbardziej mi się podobała, nawe 5 sec się nie czeka jak trzeba wyjechać z miejsca parkingowego.

Data: 2013-11-22 11:00:35
Autor: Budzik
Strefa 30
Osobnik posiadający mail chris@spam.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Na egzaminie to by cię jeszcze za to uwalili, ze wjechałes pomimo braku pierwszenstwa...

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Data: 2013-11-23 15:24:23
Autor: Andrzej Lawa
Strefa 30
W dniu 22.11.2013 12:00, Budzik pisze:

[...]

Złamaniem przepisów jest wymuszenie pierwszeństwa - czyli zmuszenie kogoś kto ma pierwszeństwo do zahamowania lub zmiany pasa ruchu.

Data: 2013-11-23 15:00:21
Autor: Budzik
Strefa 30
Osobnik posiadający mail alawa.news@lechistan.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Ja to wiem.
Ale dowodnij to egzaminatorowi.

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2013-11-23 17:49:35
Autor: Andrzej Lawa
Strefa 30
W dniu 23.11.2013 16:00, Budzik pisze:

Złamaniem przepisów jest wymuszenie pierwszeństwa - czyli zmuszenie
kogoś kto ma pierwszeństwo do zahamowania lub zmiany pasa ruchu.

Ja to wiem.
Ale dowodnij to egzaminatorowi.

Nagranie z kamer może? Nie hamował, nie zmienił pasa - nie było wymuszenia.

Data: 2013-11-23 18:00:18
Autor: Budzik
Strefa 30
[...]

Hamować hamował, skoro mnie wpuscił.
Wazne, ze pokazał np. ręką ze mam jechać.
Pytanie czy bedzie to widac na kamerze.
Są ustawione równiez na boki?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2013-11-23 20:55:04
Autor: Andrzej Lawa
Strefa 30
W dniu 23.11.2013 19:00, Budzik pisze:

Ja to wiem.
Ale dowodnij to egzaminatorowi.

Nagranie z kamer może? Nie hamował, nie zmienił pasa - nie było
wymuszenia.

Hamować hamował, skoro mnie wpuscił.

Pytanie czy hamował zanim niemający pierwszeństwa wjechał przed niego czy po. To IMHO dość łatwo stwierdzić.

Wazne, ze pokazał np. ręką ze mam jechać.
Pytanie czy bedzie to widac na kamerze.
Są ustawione równiez na boki?

Nie wiem, dawno nie zdawałem egzaminu ;)

Data: 2013-11-24 11:00:27
Autor: Budzik
Strefa 30
[...]

Jak?

Wazne, ze pokazał np. ręką ze mam jechać.
Pytanie czy bedzie to widac na kamerze.
Są ustawione równiez na boki?

Nie wiem, dawno nie zdawałem egzaminu ;)

Jak ja zzdawałem, to kamer nie było w żadną stronę... :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

Data: 2013-11-25 08:21:24
Autor: Andrzej Lawa
Strefa 30
W dniu 24.11.2013 12:00, Budzik pisze:

Pytanie czy hamował zanim niemający pierwszeństwa wjechał przed niego
czy po. To IMHO dość łatwo stwierdzić.

Jak?

Hamowanie daje się zauważyć, jeśli nagranie w miarę dobrej jakości - przód widocznie przysiada.

Data: 2013-11-25 11:00:20
Autor: Budzik
Strefa 30
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

No ale wracamy do poprzedniego pytania - czy kamera obejmuje widocznosc przez boczną szybę?

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2013-11-25 12:03:46
Autor: Andrzej Lawa
Strefa 30
W dniu 25.11.2013 12:00, Budzik pisze:

Hamowanie daje się zauważyć, jeśli nagranie w miarę dobrej jakości -
przód widocznie przysiada.

No ale wracamy do poprzedniego pytania - czy kamera obejmuje widocznosc
przez boczną szybę?

I mogę tylko powtórzyć, że dawno nie byłem w samochodzie egzaminacyjnym - nie pamiętam nawet czy jak zdawałem to te kamery już były.

Chyba trzeba się komisyjnie do WORD udać ;)

Data: 2013-11-25 11:56:02
Autor: Budzik
Strefa 30
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Chyba trzeba się komisyjnie do WORD udać ;)

Miejmy nadzieje, ze juz nigdy nie bede sie tam musiał udawać.

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

Data: 2013-11-25 14:53:23
Autor: Andrzej Lawa
Strefa 30
W dniu 25.11.2013 12:56, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Chyba trzeba się komisyjnie do WORD udać ;)

Miejmy nadzieje, ze juz nigdy nie bede sie tam musiał udawać.

ooooj, nie masz ambicji zrobić C? ;)

Data: 2013-11-25 14:55:51
Autor: WOJO
Strefa 30
ooooj, nie masz ambicji zrobić C? ;)
Kolejny raz? :)
WOJO

Data: 2013-11-25 15:24:38
Autor: Andrzej Lawa
Strefa 30
W dniu 25.11.2013 14:55, WOJO pisze:
ooooj, nie masz ambicji zrobić C? ;)
Kolejny raz? :)

No to D, czy jakie jeszcze tam są literki ;)

Data: 2013-11-25 17:00:09
Autor: Budzik
Strefa 30
[...]

No tak, o tym nie pomyslałem :)

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2013-11-25 18:33:21
Autor: WOJO
Strefa 30
No to D, czy jakie jeszcze tam są literki ;)
A jak mam już wszystkie możliwe? :)
WOJO

Data: 2013-11-25 19:00:04
Autor: Budzik
Strefa 30
Osobnik posiadający mail sorry@address.unknown.hehe napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

No to D, czy jakie jeszcze tam są literki ;)
A jak mam już wszystkie możliwe? :)

No to o rodzaju kamer możesz sie dowiedzieć inaczej. Albo się nie dowiedzieć :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

Data: 2013-11-22 12:03:13
Autor: WOJO
Strefa 30
W Berlinie jest od dawna i kaĹźdy jedzi przepisowe 30 :)
G. prawda. Wszyscy "zapierdalają" 50-70, bo inaczej się nie da.

G. prawda chyba że coś się zmieniło ostatnio.
Ostatnio byłem w maju (więc miesiąc, kiedy są dobre warunki drogowe) i spędziłem kilka dni w ścisłym centrum, poruszając się albo własnym samochodem, albo u-bahnem.
Naprawdę jeździ się szybciej niż te 30km/h. A specjalnie zwracałem na to uwagę, bo nie chciałem być postrzegany jako Polak-zawalidroga.

i co dziwne nikt na nikogo nie trąbi,
G. prawda. Na światłach "zmywaczy" gonią klaksonami.
G.prawa j/w
I podobna sytuacja, sam byłem zmuszony "podziękować" w ten sposób, a widząc kilku innych tubylców tak samo robiących, wahanie minęło.

[...]

Jasne :)

Jednak z własnego doświadczenia dochodzę do wniosku, że faktycznie największe korki są tam, gdzie obowiązuje 30km/h.

Nie korki tylko b.wolno się jedzie :)
A w korku się tylko stoi...?
:)
WOJO

Data: 2013-11-22 13:05:54
Autor: Chris
Strefa 30
WOJO nabazgrał(a):

[...]

Ja zazwyczaj autem jechałem tylko do metra (u-bana) i w 95% akurat trafiałem na tych co jadą przepisowo, ALE byłem dawno więc może się zmieniło albo miałem inne trasy i innych ludzi :)

i co dziwne nikt na nikogo nie trąbi,
G. prawda. Na światłach "zmywaczy" gonią klaksonami.
G.prawa j/w
I podobna sytuacja, sam byłem zmuszony "podziękować" w ten sposób, a
widząc  kilku innych tubylcĂłw tak samo robiących, wahanie minęło.

Polak albo Turek :)

[...]

To akurat prawda, nie fajna ale prada :(

Można jeszcze przeglądać @/www/golić się/malować/oglądać jakiś film/wiadomości :) a i można palić papierosy bo nie wieje przez szybkję jak się jedzie szybciej :)

Data: 2013-11-22 11:49:02
Autor: RoMan Mandziejewicz
Strefa 30
Hello Chris,

Friday, November 22, 2013, 10:18:04 AM, you wrote:

[...]

Tylko, że wokół Berlina jest Berliner Ring i ruch tranzytowy do miasta
nie wjeżdża.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-11-22 11:51:56
Autor: Chris
Strefa 30
RoMan Mandziejewicz nabazgrał(a):

[...]

W DC masz S8 :)

Data: 2013-11-22 10:55:06
Autor: AZ
Strefa 30
On 2013-11-22, Chris <chris@spam.pl> wrote:
http://tempo30.dlalodzi.info/
Kogoś wali w system? Może od razu nakaz pchania samochodu.
W Berlinie jest od dawna i kaĹźdy jedzi przepisowe 30 :) i co dziwne
[...]
nie wjeĹźdĹźa.

W DC masz S8 :)

Ktora sie zweza w 2 pasy z kolizyjnymi wjazdami z Wislostrady ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-22 13:07:31
Autor: Chris
Strefa 30
AZ nabazgrał(a):

On 2013-11-22, Chris <chris@spam.pl> wrote:
http://tempo30.dlalodzi.info/
[...]

Oj tam .. ale jest :) za 20 lat będzie poprawione :)

Data: 2013-11-23 15:47:39
Autor: jerzu
Strefa 30
On Fri, 22 Nov 2013 11:51:56 +0100, "Chris" <chris@spam.pl> wrote:

W DC masz S8 :)

Gdzie obecnie zakazany jest ruch o DMC pow. 16t. w godzinach 6.00 -
22.00 OIDP. I na S2 od Al. Krakowskiej do Puławskiej tak samo. I
ciężarówki powli wracają na Hynka/Marynarska/Rzymowskiego.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-23 15:16:41
Autor: AZ
Strefa 30
On 2013-11-23, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
W DC masz S8 :)

Gdzie obecnie zakazany jest ruch o DMC pow. 16t. w godzinach 6.00 -
22.00 OIDP. I na S2 od Al. Krakowskiej do Puławskiej tak samo. I
ciężarówki powli wracają na Hynka/Marynarska/Rzymowskiego.

A w Markach wkoncu ruch samochodowy jak w bieszczadzkiej wsi ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-22 12:17:03
Autor: Robert Rędziak
Strefa 30
On Fri, 22 Nov 2013 11:49:02 +0100, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

http://tempo30.dlalodzi.info/

Tylko, że wokół Berlina jest Berliner Ring i ruch tranzytowy do miasta
nie wjeżdża.

 Jakkolwiek w Łodzi ciężko jest sensownie wyznaczyć tempo 30 poza
 paroma ulicami w centrum, które już dziś są wąskie i
 jednokierunkowe oraz osiedlami (choć jestem świadom, że
 niektórzy ideolo-aktywiści najchętniej zrobiliby 30 na całym
 obszarze Łodzi), to:

 - ruch tranzytowy nie biegnie Próchnika/Rewolucji 1905, Jaracza,
   Zieloną/Narutowicza, 6-go sierpnia, Moniuszki, Tuwima,
   Zamenhoffa, Rosevelta, a na tych można spokojnie zejśc do 30
   (zresztą z 40),
 - obecne, ścisłe centrum jest otoczone szerokimi arteriami:
   Kościuszki/Zachodnią, Mickiewicza/Piłsudskiego, Kopcińskiego,
   brakuje tylko szerokiej aterii od północy,
 - ruch tranzytowy przejmuje Kopcińskiego i Włókniarzy/JP2,
 - a w bólach, ale rodzi się pierścień: A2, A1, S8 i S14 (która
   być może, niestety, nigdy nie powstanie), z czego najbardziej
   potrzebna jest A1, to tranzyt mamy z głowy.

 Zatem wydaje mi się, że co najmniej dramatyzujesz dla samego
 dramatyzowania.

 Natomiast to, co się czasami dzieje na osiedlach, gdzie są
 ulice, którymi można przeciąć całe osiedle, woła czasami o
 pomstę do nieba, ale to zwyczajnie wynika z powszechnego braku
 szacunku dla innych...

 RR.
robert rędziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2013-11-22 05:36:00
Autor: kogutek444
Strefa 30
W dniu piątek, 22 listopada 2013 13:17:03 UTC+1 użytkownik Robert Rędziak napisał:
> [...]

<roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

>>> http://tempo30.dlalodzi.info/

> Tylko, �e wok� Berlina jest Berliner Ring i ruch tranzytowy do miasta

 Jakkolwiek w ďż˝odzi ciďż˝ko jest sensownie wyznaczyďż˝ tempo 30 poza

 paroma ulicami w centrum, ktďż˝re juďż˝ dziďż˝ sďż˝ wďż˝skie i

 jednokierunkowe oraz osiedlami (choďż˝ jestem ďż˝wiadom, ďż˝e

 niektďż˝rzy ideolo-aktywiďż˝ci najchďż˝tniej zrobiliby 30 na caďż˝ym

 obszarze ďż˝odzi), to:

 - ruch tranzytowy nie biegnie Prďż˝chnika/Rewolucji 1905, Jaracza,

   Zielonďż˝/Narutowicza, 6-go sierpnia, Moniuszki, Tuwima,

   Zamenhoffa, Rosevelta, a na tych moďż˝na spokojnie zejďż˝c do 30

   (zresztďż˝ z 40),

 - obecne, ďż˝cisďż˝e centrum jest otoczone szerokimi arteriami:

   Koďż˝ciuszki/Zachodniďż˝, Mickiewicza/Piďż˝sudskiego, Kopciďż˝skiego,

   brakuje tylko szerokiej aterii od pďż˝nocy,

 - ruch tranzytowy przejmuje Kopciďż˝skiego i W��kniarzy/JP2,

 - a w bďż˝lach, ale rodzi siďż˝ pierďż˝cieďż˝: A2, A1, S8 i S14 (ktďż˝ra

   byďż˝ moďż˝e, niestety, nigdy nie powstanie), z czego najbardziej

   potrzebna jest A1, to tranzyt mamy z gďż˝owy.

 Zatem wydaje mi siďż˝, ďż˝e co najmniej dramatyzujesz dla samego

 dramatyzowania.

 Natomiast to, co siďż˝ czasami dzieje na osiedlach, gdzie sďż˝

 ulice, ktďż˝rymi moďż˝na przeci�� caďż˝e osiedle, woďż˝a czasami o

 pomstďż˝ do nieba, ale to zwyczajnie wynika z powszechnego braku

 szacunku dla innych...

 RR.

-- _________________________________________________________________

robert rďż˝dziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Otóż to. na tych niezbyt szerokich ulicach w centrum jak by było ograniczenie do stu na godzinę nic by to nie dało. Ruch skutecznie hamuje sygnalizacja. co komu że da w pedał jak światła są co 200 metrów.. Na takich ulicach tylko zielona fala. Nie potrzeba stawiać znaków że 30 wolno jechać. Sugerowana prędkość wyświetlana przy sygnalizatorach załatwiła by sprawę. Za moich młodych lat była zielona fala na Żeromskiego. Zaczynała się chyba w okolicach Kopernika kończyła przy Próchnika. ponad 35 lat temu dało się zrobić a teraz się nie da. Zamiast tego jakieś zajebiste rozwiązania z klepsydrami przy skrzyżowaniach chcieli by ustawiać. XXI wiek. Za moment cale miasto będzie pokryte darmowym internetem i się kurwa nie da zsynchronizować pięciu skrzyżowań. Widocznie za małe działki wchodzą w grę.

Data: 2013-11-22 15:44:29
Autor: Robert Rędziak
Strefa 30
On Fri, 22 Nov 2013 05:36:00 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
<kogutek444@gmail.com> wrote:

Za moich młodych lat była zielona fala na Żeromskiego. Zaczynała się chyba w okolicach Kopernika kończyła przy Próchnika. ponad 35 lat temu dało się zrobić a teraz się nie da.

 Na Żeromskiego. A jak zrobić jednocześnie zieloną falę na
 Żeromskiego, Gdańskiej, Wólczańskiej, Kościuszki, Struga,
 Kopernika, 6-go sierpnia, Zielonej? Przy sporo większym
 zapełnieniu ulic samochodami niż 30 lat temu? Zapewniając
 przy tym priorytet dla ŁTR-u?

Za moment cale miasto będzie pokryte darmowym internetem i się kurwa nie da zsynchronizować pięciu skrzyżowań. Widocznie za małe działki wchodzą w grę.

 Wiesz jak, to zrób zamiast smucić o wziątkach. Do tego pewnie
 wiesz, jak zrobić to tanio, a ustawa o zamówieniach publicznych
 preferuje cenę rozwiązania.

Data: 2013-11-22 09:49:40
Autor: kogutek444
Strefa 30

<kogutek444@gmail.com> wrote:

> Za moich mďż˝odych lat byďż˝a zielona fala na ďż˝eromskiego. Zaczynaďż˝a siďż˝ chyba w okolicach Kopernika koďż˝czyďż˝a przy Prďż˝chnika. ponad 35 lat temu daďż˝o siďż˝ zrobiďż˝ a teraz siďż˝ nie da.  Na ďż˝eromskiego. A jak zrobiďż˝ jednoczeďż˝nie zielonďż˝ falďż˝ na

 ďż˝eromskiego, Gdaďż˝skiej, Wďż˝lczaďż˝skiej, Koďż˝ciuszki, Struga,

 Kopernika, 6-go sierpnia, Zielonej? Przy sporo wiďż˝kszym

 zapeďż˝nieniu ulic samochodami niďż˝ 30 lat temu? Zapewniajďż˝c

 przy tym priorytet dla ďż˝TR-u?

> Za moment cale miasto b�dzie pokryte darmowym internetem i si� kurwa nie da zsynchronizowa� pi�ciu skrzy�owa�. Widocznie za ma�e dzia�ki wchodz� w gr�.

 Wiesz jak, to zrďż˝b zamiast smuciďż˝ o wziďż˝tkach. Do tego pewnie

 wiesz, jak zrobiďż˝ to tanio, a ustawa o zamďż˝wieniach publicznych

 preferuje cenďż˝ rozwiďż˝zania.

 RR.

-- _________________________________________________________________

robert rďż˝dziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Automatykiem jestem a o zielonej fali uczą na inżynierii ruchu czy jakoś tak. Oprócz ceny wymagają iluś tam skończonych realizacji. Czyli jak żadna firma tego w polsce nie zrealizowała to z przyczyn formalnych nigdy zielonej fali nie będzie. Czasami cuda się zdarzają ale w Łodzi kilka lat temu taki cud był i na najbliższe 100 lat limit wyczerpany. Chłopak co lubił jeździć tramwajem w ramach hobby zrobił inny rozkład jazdy. Poszedł z nim do MPK. Rozkład się spodobał i dostał pracę w MPK. Kilka lat temu w Expresie o tym pisali. Pomyślał by kto że to jak jeżdżą po łodzi tramwaje było robotą hobbysty.

Data: 2013-11-22 18:19:57
Autor: Robert Rędziak
Strefa 30
On Fri, 22 Nov 2013 09:49:40 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
<kogutek444@gmail.com> wrote:

Automatykiem jestem

 No to myślę, że jesteś w stanie rozwiązać problem takiego
 zarządzania ruchem, aby nie zagłodzić ruchu o założonej
 prędkości, w siatce ulic, nie na jednym odcinku, w żadnym z
 kierunków.

Czyli jak żadna firma tego w polsce nie zrealizowała

http://kmkrakow.pl/informacje-o-systemie-kmk/infrastruktura/138-system-sterowania-ruchem.html

z przyczyn formalnych nigdy zielonej fali nie będzie.

 To ciekawe, bo częścią pewnego dużego i znienawidzonego projektu
 jest obszarowy system sterowania sygnalizacją świetlną w
 mieście.

Czasami cuda się zdarzają ale w Łodzi kilka lat temu taki cud był i na najbliższe 100 lat limit wyczerpany.

 Tak, tak... układ.

Data: 2013-11-22 10:41:54
Autor: kogutek444
Strefa 30

<kogutek444@gmail.com> wrote:

> Automatykiem jestem

 No to myďż˝lďż˝, ďż˝e jesteďż˝ w stanie rozwiďż˝zaďż˝ problem takiego

 zarzďż˝dzania ruchem, aby nie zagďż˝odziďż˝ ruchu o zaďż˝oďż˝onej

 prďż˝dkoďż˝ci, w siatce ulic, nie na jednym odcinku, w ďż˝adnym z

 kierunkďż˝w.

> Czyli jak �adna firma tego w polsce nie zrealizowa�a

http://kmkrakow.pl/informacje-o-systemie-kmk/infrastruktura/138-system-sterowania-ruchem.html

> z przyczyn formalnych nigdy zielonej fali nie b�dzie.

 To ciekawe, bo czďż˝ciďż˝ pewnego duďż˝ego i znienawidzonego projektu

 jest obszarowy system sterowania sygnalizacjďż˝ ďż˝wietlnďż˝ w

 mieďż˝cie.

> Czasami cuda si� zdarzaj� ale w �odzi kilka lat temu taki cud by� i na najbli�sze 100 lat limit wyczerpany..

 Tak, tak... ukďż˝ad.

 RR.

-- _________________________________________________________________

robert rďż˝dziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

To źle myślałeś. Nie uczyłem się tego. Tylko głupi Polacy znają się na wszystkim. Ja znam się na tym co robię. Oczywiście dało by się opisać ruch drogowy matematyką automatyków. Tylko po co skoro jest matematyka dla inżynierów ruchu. Ja jej nie znam.

Data: 2013-11-22 19:08:03
Autor: Robert Rędziak
Strefa 30
On Fri, 22 Nov 2013 10:41:54 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
<kogutek444@gmail.com> wrote:

[...]

 Matematyka jest jedna. A skoro najprawdopodobniej jesteś
 inżynierem, a nie absolwentem zawodówki, to powinieneś umieć
 zdobywać brakującą wiedzę.

Data: 2013-11-22 13:34:36
Autor: kogutek444
Strefa 30

<kogutek444@gmail.com> wrote:

> To �le my�la�e�. Nie uczy�em si� tego. Tylko g�upi Polacy znaj� si� na wszystkim. Ja znam si� na tym co robi�. Oczywi�cie da�o by si� opisa� ruch drogowy matematyk� automatyk�w. Tylko po co skoro jest matematyka dla in�ynier�w ruchu. Ja jej nie znam.

 Matematyka jest jedna. A skoro najprawdopodobniej jesteďż˝

 inďż˝ynierem, a nie absolwentem zawodďż˝wki, to powinieneďż˝ umieďż˝

 zdobywaďż˝ brakujďż˝cďż˝ wiedzďż˝.

 RR.

-- _________________________________________________________________

robert rďż˝dziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

I zdobywam nieustannie. Ale wiedzę która jest mi do czegoś potrzebna a nie każdą. Wiedza o organizacji ruchu nie jest mi potrzebna co nie znaczy że nie potrafiłbym opisać ulicy jak taśmociągu na który w określonych miejscach coś spada i z niego jest zdejmowane. Ponieważ nie ma w przemyśle takich taśmociągów to i algorytm byłby trudny do uzyskania metodami automatyków. W przypadku organizacji ruchu na drogach są na pewno algorytmy go opisujące. Masz rację ze matematyka ta sama. Wzory inne. szkoda że bystry nie jesteś bo byś załapał że z tą inną matematyką to nie chodzi o dodawanie i odejmowania a o coś innego.

Data: 2013-11-23 00:59:34
Autor: WOJO
Strefa 30
 Matematyka jest jedna. A skoro najprawdopodobniej jesteś
inżynierem, a nie absolwentem zawodówki, to powinieneś umieć
 zdobywać brakującą wiedzę.
Jasne. I do tego piękną, długonogą blondynką o nieskazitelnej urodzie i wdzięku :)
WOJO

Data: 2013-11-22 20:25:09
Autor: J.F
Strefa 30
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
[...]

Przeciez nie musi byc w Polsce.
Cala Unia moze byc, a w razie potrzeby i Chiny.

A jak sie nie da wylonic w przetargu, to mozna w trybie bezprzetargowym.

Poza tym we Wroclawiu jedna zielona fala jest/byla, wiec i wykonawca jakis byl.

J.

Data: 2013-11-22 20:25:02
Autor: Jarek Andrzejewski
Strefa 30
On Fri, 22 Nov 2013 12:17:03 +0000 (UTC), Robert Rędziak
<rekin@gm.wkurw.org> wrote:

- ruch tranzytowy nie biegnie Próchnika/Rewolucji 1905, Jaracza,
  Zieloną/Narutowicza, 6-go sierpnia, Moniuszki, Tuwima,
  Zamenhoffa, Rosevelta, a na tych można spokojnie zejśc do 30
  (zresztą z 40),
biegnie... i będzie jeszcze przez 2 lata biegł...
Dopóki nie będzie trasy W-Z, to nawet niech o tym nie ważą się myśleć.

Data: 2013-11-23 15:48:29
Autor: jerzu
Strefa 30
On Fri, 22 Nov 2013 12:17:03 +0000 (UTC), Robert Rędziak
<rekin@gm.wkurw.org> wrote:

Mickiewicza/Piłsudskiego

Obecnie w remoncie? Na jak długo? --
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-23 22:11:34
Autor: Robert Rędziak
Strefa 30
On Sat, 23 Nov 2013 15:48:29 +0100, jerzu
<to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:

Mickiewicza/Piłsudskiego

Obecnie w remoncie? Na jak długo?

 Jakieś dwa lata. Damy radę (a przy okazji, to oznacza, że na
 sąsiednich ulicach 30km/h będzie dobrym wynikiem ;))

Data: 2013-11-23 14:18:29
Autor: kogutek444
Strefa 30
W dniu sobota, 23 listopada 2013 23:11:34 UTC+1 użytkownik Robert Rędziak napisał:

> Obecnie w remoncie? Na jak dďż˝ugo?  Jakieďż˝ dwa lata. Damy radďż˝ (a przy okazji, to oznacza, ďż˝e na

 sďż˝siednich ulicach 30km/h bďż˝dzie dobrym wynikiem ;))

 RR.

-- _________________________________________________________________

robert rďż˝dziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Do remontu, w dzień, na sąsiednich ulicach 15 było dobrym wynikiem. 30 to podwojenie.

Data: 2013-11-22 19:42:27
Autor: LEPEK
Strefa 30
[...]

Też mi argument...
W Gdańsku mamy obwodnicę i S7 - tranzyt się w centrum generalnie nie pojawia. I jakoś dalej większość 50 nie jeździ, z wpuszczaniem też gorzej, niż w Berlinie.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-11-22 19:57:37
Autor: Artur Maśląg
Strefa 30
W dniu 2013-11-22 19:42, LEPEK pisze:
[...]

Jak to RoMan-a jeżeli chodzi prędkość, rowerzystów, pieszych itd. :)

W Gdańsku mamy obwodnicę i S7 - tranzyt się w centrum generalnie nie
pojawia. I jakoś dalej większość 50 nie jeździ, z wpuszczaniem też
gorzej, niż w Berlinie.

Tak naprawdę opowieści o tranzycie są nędznym wykrętem w tej materii.
To nie tranzyt zapiernicza przez miasto bez opamiętania - to głównie
część lokalesów różnej maści.

Strefa 30