Strefa Gazy może się znaleźć w składzie Rosji

Data: 2014-03-21 22:31:54
Autor: miś z okienka
Strefa Gazy może się znaleźć w składzie Rosji
(...) w Strefie Gazy powstała inicjatywa dążąca do opracowania propozycji, skierowanej do rządu palestyńskiej enklawy na terytorium Izraela, dotyczącej głosowania w sprawie przyłączenia się Strefy Gazy w skład Rosji.
Aktywiści dodają jednocześnie, że Izrael stale zagraża ich życiu a gdyby Strefa Gazy dołączyła do Federacji Rosyjskiej, ich granice byłyby lepiej chronione i posiadaliby lepszą broń, być może również broń nuklearną.
http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/strefa-gazy-rowniez-moze-sie-znalezc-w-skladzie-rosji

Data: 2014-03-22 00:30:04
Autor: LS
W dniu 2014-03-21 22:31, miś z okienka pisze:
[...]

Robi się coraz ciekawiej, nie wiadomo komu kibicować:)

Data: 2014-03-22 22:52:55
Autor: miś z okienka

Użytkownik "LS" <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:532ccb98$0$2247$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja kibicuję Żydkom w Izraelu - żeby wreszcie zmądrzeli i zerwali kontakty z centrum światowego terroryzmu jakim jest GRU i KGB. Przy okazji powinni sobie przypomnieć, kto szkolił Arafata i skąd się wziął tak zwany 'islamski terroryzm'.

Data: 2014-03-22 16:44:06
Autor: Stachu Chebel
W dniu sobota, 22 marca 2014 22:52:55 UTC+1 użytkownik miś z okienka napisał:

> [...]

Ja kibicuję Żydkom w Izraelu - żeby wreszcie zmądrzeli i zerwali kontakty z centrum światowego terroryzmu jakim jest GRU i KGB. Przy okazji powinni sobie przypomnieć, kto szkolił Arafata i skąd się wziął tak zwany 'islamski terroryzm'.

Я поддерживаю Россию, liściu kanadyjski.

Strefa Gazy może się znaleźć w składzie Rosji