Strefa płatnego parkowania

Data: 2014-03-07 15:57:22
Autor: boukun
Strefa płatnego parkowania
W kurwę jebane bandziory rządzą Polską...
Wyszedłenm na chwilę z samochodu, po prawej stronie, po której parkowałem nie było żadnego automatu z biletami do parkowania, poszedłem mimo to trochę do przodu, żeby poszukać automatu i rozmienić pieniądze, a tu już jakaś hiena wlepiła mi mandacik Urzędu Miejskiego w Świdnicy... Mówię do gościa, że tu nie ma automatu, a on, że jest vtuż za mną, po lewej stronie i trzeba najpierw udać się po bilet po wyjściu z samochodu. Ja do chuja mówię, że miałem całą stówę i szedłem najpierw do sklepiku rozmienić, a on na to, że już za późno, proszę iść na dworcową i zapłacić 10 złotych, do trzech godzin tyle kosztuje...

Poszedłem na dworcową, w budynku nowo wyremontowanego dworaca poniemieckiego jest..., uwaga.... Urząd Miejski, punkt poboru opłat za parkowanie... Żadnej restauracji, tylko nowy urząd...

Ja do chuji i jednej cipy mówię, ile wy tu kurwa zarabiacie? A pełno ludzi było w kolejce do tych dwóch okienek... Fagas zza jednego okienka burknął, mało! Trzeba wam kurwa Majdan zrobić mówię. Tusek okradł Polaków z emerytury i swoje pociotki poustawiał na nowych bandyckich urzędach. Na miasto wypuścili bandziorów i czają się tylko w bramach i czekają tylko, żęby ciach, wstawić mandat głupiemu gojowi za wycieraczki... Jakich mu kurwa czasów dożyliśmy, że skurwysyny u władzy tylko patrzą, jak oskubać obywatela i na nim pasożytować. Człowiek człowiekowi zgotował taki los... Zamiast żyć po przyjacielsku i zrobić coś dobrego, jakieś ułatwienia dla obywateli, tylko patrzą, jak oskubać obywateli, kurewskie, urzędnicze hieny.

Czy można się nad takimi kurwami litować, gdyby coś?

boukun

Data: 2014-03-07 17:33:48
Autor: Lord Donald
Strefa płatnego parkowania
To stare powiedzenie "Polak Polakowi wilkiem". Chyba nie mamy szans aby u nas było dobrze dopóki nie nabierzemy sami szacunku do siebie, chyba by przydało nam się kilka lat Chińskiego kolokwializmu abyśmy zaczęli szanować nasz kraj i nasz naród, inaczej nie ważne co u nas będzie socjalizm czy kapitalizm, to i tak jesteśmy w stanie jedynie co to pogrzebać każda ideę, jedyne co potrafimy to opluwać innych. To nie system tworzy naród ale naród system.

Strefa płatnego parkowania