Strefa zamieszkania - absurd.

Data: 2010-03-23 10:18:41
Autor: J.F.
Strefa zamieszkania - absurd.
Użytkownik "Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> napisał
choć naoglądałem się ich od groma i trochę. Ale do rzeczy. Jade sobie ostanio nową drogą w mieście - po prawej bloki w odległości jakieś 100 m po lewej las. Gość przede mną wykonał jakiś dziwny manewr, bo na wstecznym z dużą prędkościa przejechał mi w poprzek drogi, na szczęście nie musiałem ostro hamować. Na prędkościomierzu 50 km/h. [...] okazuje się, że nie, że cała ta długa, prosta droga poza osiedlem to strefa zamieszkania.

No wiesz, teoretycznie po to sa strefy zamieszkania zebys nie musial ostro hamowac jak ci wyskoczy dziecko za pilka, pies, czy samochod wyjedzie tylem z parkingu :-)

J.

Strefa zamieszkania - absurd.