Strefy czasowe w Rosji

Data: 2010-05-19 23:06:49
Autor: u2
Strefy czasowe w Rosji
Putin zwołał Wielka Dumę Narodowa i powiada:

-Tak dalej, k***a, nie może być! Musimy zrobić porządek z tymi strefami
czasowymi!
-Dzwonię rano do Pekinu złożyć życzenia urodzinowe a on mi mówi ze to
było wczoraj.

- Dzwonię zaraz potem do Warszawy z kondolencjami a tam mi mówią, że
jeszcze nie wylecieli.

Data: 2010-05-20 10:49:30
Autor: Bombelek
Strefy czasowe w Rosji

[...]