Strefy lotnicze w GPS Map 196

Data: 2010-12-03 10:13:07
Autor: Jacek Śliwicki
Strefy lotnicze w GPS Map 196
Dostałem wraz z nowym  urządzeniem kupon na jednokrotną , bezpłatną aktualizację danych
lotniczych Jeppessena . Wczoraj tą aktualizację zrobiłem - bez kłopotu - ze strony Garmina .

I zgroza - zniknęły mi , wraz z tą aktualizacją , z GPS wszystkie strefy lotnicze . Nie mam pojęcia , co się stało ... Wiecie może jak je odzyskać ??

Aktualizacja przebiegła poprawnie GPS ma najnowszą bazę Atlantic Int. Aviation data Cycle 1012 ważną do 12.12.2010 . Są lotniska , a stref ani śladu , a bez tego nie da się raczej latać .... Wszystkie opcje mapy włączone .

pozdrawiam

Jacek

Strefy lotnicze w GPS Map 196