Strida?

Data: 2017-01-01 14:36:01
Autor: Ignac
Strida?
W dniu sobota, 31 grudnia 2016 18:52:38 UTC+1 użytkownik andrzej...@gmail.com napisał:
Córka zadała mi temat. "Tato, potrzebuję roweru na dojazdy do pracy. 2 km do metra, przejazd metrem z rowerem, 1 km z metra do pracy.

Na taki dystansik, to raczej hulajnoga na nieco większych kołach- 10 do 12 cali,
składana. Bardziej będzie poręczna, niż jakikolwiek rower.
Widzę czasem gostków zapylających na takich.

Data: 2017-01-01 14:52:09
Autor: Ignac
Strida?
W dniu niedziela, 1 stycznia 2017 23:36:03 UTC+1 użytkownik Ignac napisał:
> [...]

składana. Bardziej będzie poręczna, niż jakikolwiek rower.
Widzę czasem gostków zapylających na takich.

O, takie poeta miał na myśli:
allegro.pl/duza-hulajnoga-sportowa-skladana-ripper-pb-120kg-i6322853548.html
http://allegro.pl/duza-hulajnoga-sportowa-skladana-120kg-i6298375083.html

Data: 2017-01-01 15:08:37
Autor: Ignac
Strida?
W dniu niedziela, 1 stycznia 2017 23:52:11 UTC+1 użytkownik Ignac napisał:

O, takie poeta miał na myśli:
allegro.pl/duza-hulajnoga-sportowa-skladana-ripper-pb-120kg-i6322853548.html
http://allegro.pl/duza-hulajnoga-sportowa-skladana-120kg-i6298375083.html

Lub tu:
goo.gl/vT11oE

Data: 2017-01-02 08:04:39
Autor: AL
Strida?
Ignac <smak870221@gmail.com> Wrote in message:
[...]

We Francji to bardzo popularny środek na dojazdy dom-autobus
 autobus-biuro (np. Lyon).
--
AL

-- -- Android NewsGroup Reader-- --