Strona Ks.dr hab. Piotra Natanka zaatakowana przez hakerów? Why?

Data: 2011-07-29 02:23:25
Autor: Antenka
Strona Ks.dr hab. Piotra Natanka zaatakowana przez hakerów? Why?
Przez 48 godzin informatycy - rycerze Chrystusa Króla walczyli z
demonicznymi hakerami, którzy włamali się do serwera telewizji
internetowej Christus Vincit TV.
Z Bożą pomocą pokonali demony!

Antenka

P.s. Komu zależy na zamknięciu ust pobożnemu kapłanowi? Komu
przeszkadza najbardziej współczesny "ks. Piotr Skarga"?

Data: 2011-07-29 11:34:15
Autor: Marek Czaplicki
Strona Ks.dr hab. Piotra Natanka zaatakowana przez hakerów? Why?
Antenka pisze w wiadomości ad5e1494-847d-4808-b8f6-
d521399a0a3c@r18g2000vbs.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu piątek 29 lipiec 2011 11:23:

Jakaś suspensa była?

Data: 2011-07-29 11:42:26
Autor: VSS
Strona Ks.dr hab. Piotra Natanka zaatakowana przez hakerów? Why?
W wiadomości:ad5e1494-847d-4808-b8f6-d521399a0a3c@r18g2000vbs.googlegroups.com,

P.s. Komu zależy na zamknięciu ust pobożnemu kapłanowi?

kurii ?

--
VSS

Data: 2011-07-29 11:51:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Strona Ks.dr hab. Piotra Natanka zaatakowana przez hakerĂłw? Why?
piątek, 29 lipca 2011 11:23. carbon entity 'Antenka' <sweet.blue_eyes@wp.pl>

Przez 48 godzin informatycy - rycerze Chrystusa KrĂłla walczyli z
[...]

Kuriewnych się spytaj ;)
To wewnętrzna sprawa Twojego kościoła...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-29 12:14:26
Autor: Grzegorz Z.
kssssdrhap już nie jest księdzem.
Data: 2011-07-29 04:23:17
Autor: Antenka
kssssdrhap już nie jest księdzem.
On 29 Lip, 12:14, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Wykluczyli go z cechu.

-- http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Jehowcu! Sekciarzu, ciebie o zdanie nie pytam.

Antenka

Data: 2011-07-29 13:29:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
kssssdrhap ju� nie jest ksi�dzem.
piątek, 29 lipca 2011 13:23. carbon entity 'Antenka' <sweet.blue_eyes@wp.pl>

Jehowcu! Sekciarzu, ciebie o zdanie nie pytam.

Antenka

I słuszno! Nie ma szto spraszywać kakowo-to gamburskowo pietucha iz gałubych.
Spytaj kuriewnych...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-29 13:45:21
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 29 Lip, 12:14, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Wykluczyli go z cechu.

-- http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Jehowcu! Sekciarzu, ciebie o zdanie nie pytam.

To sobie pisz prywatne majle do swojego rebe sprzed 2 tys. lat, a nie
postuj na grupę dyskusyjną.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-29 10:41:28
Autor: Antenka
Głupiś jest jak cep, jehowcu
On 29 Lip, 13:45, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

> On 29 Lip, 12:14, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

To sobie pisz prywatne majle <

A ty do kogo piszesz prywatne e-maile hmm? Do belzebuba?
Czytając twoje wypociny ta ostatnia wersja jest jak najbardziej
adekwatna.

Nie zabieraj głosu w sprawach, o których nie masz najmniejszego
pojęcia.

Antenka

Data: 2011-07-29 21:51:32
Autor: Grzegorz Z.
nie zmieniaj tematów nie swoich wątków
Antenka napisał:

Nie zabieraj głosu w sprawach, o których nie masz najmniejszego
pojęcia.

Na byłych kapłanach wykluczonych z Kościoła Katolickiego się nie znam?

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-29 21:52:44
Autor: u2
W dniu 2011-07-29 21:51, Grzegorz Z. pisze:
Antenka napisał:

Nie zabieraj głosu w sprawach, o których nie masz najmniejszego
pojęcia.

Na byłych kapłanach wykluczonych z Kościoła Katolickiego się nie znam?

zgrzesiu, ty sie znasz tylko na pedalach i pederastach :)

Data: 2011-07-30 14:57:24
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

A ty tylko na pierdoleniu trzy po trzy.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-30 14:59:06
Autor: u2
W dniu 2011-07-30 14:57, Grzegorz Z. pisze:
zgrzesiu, ty sie znasz tylko na pedalach i pederastach :)
A ty tylko na pierdoleniu trzy po trzy.

To ty pierdolisz dwa na dwa ? :)

Data: 2011-07-30 15:13:31
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-07-30 14:57, Grzegorz Z. pisze:
zgrzesiu, ty sie znasz tylko na pedalach i pederastach :)
A ty tylko na pierdoleniu trzy po trzy.

To ty pierdolisz dwa na dwa ? :)

Tylko.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-30 15:50:05
Autor: u2
nie zmieniaj tematów nie swoich wątków
W dniu 2011-07-30 15:13, Grzegorz Z. pisze:
To ty pierdolisz dwa na dwa ? :)
Tylko.

No to wszystko jasne :)

Data: 2011-07-30 17:49:50
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-07-30 15:13, Grzegorz Z. pisze:
To ty pierdolisz dwa na dwa ? :)
Tylko.

No to wszystko jasne :)

Co?

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-03 15:03:56
Autor: Antenka
On 29 Lip, 21:51, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

> Nie zabieraj głosu w sprawach, o których nie masz najmniejszego
> pojęcia.

Na byłych kapłanach wykluczonych z Kościoła Katolickiego się nie znam?

-- http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Ty się na niczym nie znasz z wyjątkiem jehowictwa hłe hłe hłe.
A jehowictwo to groźna destrukcyjna sekta jest! - "Byłem świadkiem
jehowy" - por. >:-E

Antenka

Antenka

Data: 2011-08-04 01:05:36
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

Nie tylko. Potrafię na przykład odróżnić kapłana katolickiego od
suspendowanego kapłana katolickiego. --
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-06 21:54:09
Autor: Krzysiek
nie zmieniaj tematów nie swoich wątków
Hallo,

"Grzegorz Z."  schrieb im Newsbeitrag news:1cct36dey5zay$.10jyhuyqgwm90$.dlg40tude.net...

[...]
Nie tylko. Potrafię na przykład odróżnić kapłana katolickiego od
suspendowanego kapłana katolickiego.

ciekawe... wynika z tego, ze umie Pan odroznic laske kaplanska od
laski kaplanskiej.
Czy ma to cos wspolnego z odroznieniem masla maslanego od masla
maslanego, tzn: czy podobne przemyslenia sa podstawa Pana wypowiedzi??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-07-29 13:53:28
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:18d8sa5xp8zqk.17n3htmlzgere$.dlg40tude.net...
Antenka napisał:

[...]

A ty nie zmieniaj tematow nieswoich wątków.

R.

Data: 2011-07-29 14:29:57
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

A u was biją Murzynów.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-29 14:33:31
Autor: raff
[...]

No widzisz, cwoku, zmieniasz tytuly watkow, a potem kwiczysz.

R.

Data: 2011-07-29 14:37:25
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

I może jeszcze nazywam heretyka "pobożnym kapłanem" ? --
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-29 14:39:30
Autor: raff
Grzegorz Z********* zmienia tytuly wątkow

I może jeszcze nazywam heretyka "pobożnym kapłanem" ? -- http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-29 10:52:34
Autor: Antenka
On 29 Lip, 14:39, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote in messagenews:1kr49igq7du50$.7tkwrzsa0x6n.dlg40tude.net...

> I może jeszcze nazywam heretyka "pobożnym kapłanem" ?

> --
>http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Tak, jehowiec bardzo to lubi

Antenka

Data: 2011-07-29 14:41:12
Autor: Grzegorz Z.
Strona Ks.dr hab. Piotra Natanka zaatakowana przez hakerów? Why?
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków wolacka szujo!

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-29 14:45:49
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:echnp3jrscjy$.38p5n7eqyo8m$.dlg40tude.net...
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków wolacka szujo!

Szujo ci powie. Idz zwalic konika.

R.

Data: 2011-07-29 14:47:40
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:echnp3jrscjy$.38p5n7eqyo8m$.dlg40tude.net...
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków wolacka szujo!

Szujo ci powie.

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=szuja

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-30 06:42:09
Autor: Antenka
On 29 Lip, 13:53, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

A ty nie zmieniaj tematow nieswoich wątków.<

No właśnie

Antenka

Data: 2011-07-29 14:14:08
Autor: stevep
Dnia 29-07-2011 o 13:23:17 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Przecież Natanek to guru sekty.

--
stevep

Data: 2011-07-29 14:12:42
Autor: stevep
Dnia 29-07-2011 o 11:23:25 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Bo to niebezpieczny zbieg z wariatkowas.

--
stevep

Strona Ks.dr hab. Piotra Natanka zaatakowana przez hakerów? Why?