Strona Orange

Data: 2010-10-05 06:43:51
Autor: niewidoczny
Strona Orange
Czy też macie problem z tą stroną?
Pozdrawiam
Staszek L.

Data: 2010-10-05 17:11:25
Autor: wuwuzela
Strona Orange
Użytkownik niewidoczny napisał:
Czy też macie problem z tą stroną?

Od lat ;)

Data: 2010-10-05 17:56:04
Autor: robertcb
Strona Orange
Czy też macie problem z tą stroną?

Od zawsze.

Strona za dużo waży i wiesza przeglądarkę.
W ogóle jakas dziwna tendencja jest do zwiększania rozmiaru wszystkich nowych stron, aplikacji, programów itp -jak by to czemus mialo sluzyc z wyjątkiem nadmiernego obciążania komputerów i w konsekwencji kilkukrotnie dłuższego ładowania, wolniejszej pracy itp.

Data: 2010-10-06 01:13:56
Autor: Remek
Strona Orange
Użytkownik <robertcb@mailinator.com> napisał:

[...]

Przecież napisałeś czemu to ma służyć, tyle że nie dokończyłes myśli :) Co
zrobi większość użytkowników w przypadku "kilkukrotnie dłuższego ładowania,
wolniejszej pracy itp."?

Pobiegnie do sklepu po nowy, wydajniejszy sprzęt. Temu to służy od wilelu
lat.

Remek

Data: 2010-10-06 01:41:05
Autor: robertcb
Strona Orange

[...]

Rozumiem interes firm produkujących podzespoły komputerowe i wszelkich pośredników w handlu zarówno nimi jak i gotowymi komputerami.
Ale jaki w tym ma interes twórca programu czy witryny www?

Na przykładzie instalki Gadu Gadu:

GG v6 (rok 2004) wazy cały 1 MB.
GG v10 (rok 2010) aż 23,6 MB!!!

Data: 2010-10-06 09:42:14
Autor: kamtzu
Strona Orange
Użytkownik <robertcb@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.00000beb.4cabb791newsgate.onet.pl...
[...]

Na przykladzie dysku twardego 1TB:
rok 2004 1199 USD (http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic99084.html)
rok 2010 185 PLN (allegro) :)

niestety, kiedys aplikacje optymalizowalo sie pod komputery a dzis buduje sie komputery pod aplikacje...

Data: 2010-10-14 00:27:08
Autor: spam
Strona Orange
> [...]

rok 2010 185 PLN (allegro) :)

niestety, kiedys aplikacje optymalizowalo sie pod komputery a dzis buduje sie komputery pod aplikacje...

Na szczęscie jest GG lite, które waży 30x mniej, i działa też ze 30x szybciej.

Data: 2010-10-06 11:23:52
Autor: Remek
Strona Orange
[...]

Producenci sprzętu to w większości silne korporacje wchłaniające firmy
programistyczne, lub wywierające na nie nacisk finansowy. Czasem to po
prostu zmowa. A jeśli chodzi o witryny www, to głóną przyczyną jest
zarabianie na reklamie i w związku z tym przeładowanie stron migającymi
syfami zrobionymi w zasobożernym flashu. Itd. itp.

Remek

Data: 2010-10-06 19:20:43
Autor: konsultant
Strona Orange
Użytkownik niewidoczny napisał:

Czy też macie problem z tą stroną?
Pozdrawiam
Staszek L.
Ja od wczoraj nie mogę się zalogować na orange.pl ani na populacja.pl Nigdy nie miałem takiej sytuacji. Wypluwa komunikat że niewłaściwe hasło. Jak chce przywrócić hasło to dostaje komunikat że odblokowanie hasła wstrzymane do godz. 0:00 dnia następnego . I rób co chcesz.

Data: 2010-10-07 20:02:11
Autor: Zmotoryzowany
Strona Orange

Użytkownik "niewidoczny" <zmotoryzowany@poczta.fm> napisał w wiadomości news:af1a2e5b-2659-4d9f-97fd-550f5da5abc130g2000yqm.googlegroups.com...
Czy też macie problem z tą stroną?
Pozdrawiam
Staszek L.
Problem w tym że jak zwykle Orange chce sie popisać nowościami nową stroną a wyszło jak zwykle strona albo sie otwiera i to nie kompletnie pogubili dane itd.
Staszek L.

Strona Orange