Strona Orange a logowanie.

Data: 2012-04-24 17:48:15
Autor: Darek
Strona Orange a logowanie.
Czy ktoś jeszcze posiada problem z zalogowaniem sie na stronie Orange i przekierowuje go do aktualizacji konta tj. zmiany hasła i nie moze sie zalogować czy tylko ja mam takie szczescie, bo od juz 2 dni nie mam takiej mozliwosci :)

Data: 2012-04-24 19:45:35
Autor: SERG
Strona Orange a logowanie.
Darek pisze:
[...]

jest teraz wymóg posiadania hasła składającego się z 8 znaków, pewnie twoje stare hasło jest krótsze. Przynajmniej ja tak miałem.

Data: 2012-04-24 20:31:06
Autor: Darek
Strona Orange a logowanie.

Użytkownik "SERG" <marcin_netNOSPAM@pocza.fm> napisał w wiadomości news:jn6ort$o45$1usenet.news.interia.pl...
Darek pisze:
[...]

Problem w tym ze ustawiam hasło z 8 liter i nadal nic, w dalszym ciagu przekierowuje mnie na ta strone.

Data: 2012-04-24 20:36:49
Autor: J.F.
Strona Orange a logowanie.
Dnia Tue, 24 Apr 2012 19:45:35 +0200, SERG napisał(a):
Darek pisze:
[...]

Mam krotsze i nie mam problemow.

J.

Data: 2012-04-25 03:10:52
Autor: Krystek
Strona Orange a logowanie.
W dniu 2012-04-24 17:48, Darek pisze:
[...]

Wyczyść ciasteczka w przeglądarce dla domeny orange.pl Ja się cieszę, że po tych zmianach na portalu Orange w końcu działa zapamiętywanie sesji logowania w przeglądarce na komputerze. Strasznie było wkruzające, gdy po zalogowaniu się i przy tworzeniu SMS-a, gdy się odeszło na 2-3 minuty od komputera i po dopisaniu reszty tekstu w SMS-ie, podczas próby jego wysłania wywalało okienko z prośbą o powtórne zalogowanie się. Teraz nie ma tej upierdliwości.Rozumiem, wylogowanie po 15-30 minutach bezczynności na stronie, ale nie po 3-5 minutach. W końcu to poprawili.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-25 10:35:56
Autor: Darek
Strona Orange a logowanie.

Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości news:jn7ius$tee$2node2.news.atman.pl...
[...]

To nie jest wina żadnych ciasteczek. Kilka razy próbowałem zminic sobie hasło jak mnie przekierowywało na tą strone i dopiero po którymś razie zmieniłem hasło na tej stronie z aktualizacją konta tj zmianą hasła a po zalogowaniu gry chciałem wrócić do starego hasła to nie moge. Dziwne to, bo co przeszkadza im moje stare hasło :)

Strona Orange a logowanie.