Strona Rowerowa Zbooya

Data: 2015-08-08 00:52:38
Autor: Titus Atomicus
Strona Rowerowa Zbooya
Witam,
Jeszcze raz przypominam tym ktorzy zapomnieli:
http://rowery.zbooy.pl/sprzet.html
http://rowery.zbooy.pl/porady.html
--
TA

Data: 2015-08-08 21:59:13
Autor: kawoN
Strona Rowerowa Zbooya
W dniu 08.08.2015 o 01:52, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Jeszcze raz przypominam tym ktorzy zapomnieli:
http://rowery.zbooy.pl/sprzet.html
http://rowery.zbooy.pl/porady.html

Titus a Tobie co się na wspominki wzięło?

Zacna to strona była ale młodym to jak
opowiadanie o kolejkach za masłem...

pozdr.
kawoN

Data: 2015-08-11 01:20:24
Autor: Titus Atomicus
Strona Rowerowa Zbooya
In article <mq5n2h$hem$2@node2.news.atman.pl>,
 kawoN <bike4win@bike4win.pl> wrote:

> [...]
> http://rowery.zbooy.pl/sprzet.html
> http://rowery.zbooy.pl/porady.html

Titus a Tobie co się na wspominki wzięło?

Ale ta strona jest przeciez wciaz w duzej mierze aktualna.
I dziala.
--
TA

Data: 2015-08-11 14:35:52
Autor: kawoN
Strona Rowerowa Zbooya
W dniu 11.08.2015 o 01:20, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Ale ta strona jest przeciez wciaz w duzej mierze aktualna.
I dziala.

Niby tak - ale widać że zatrzymała się lat temu kilkanaście
i jest jakby dziura bo tematy nowe już tam nie istnieją.
Tym większa szkoda że nie działa.

Data: 2015-08-11 15:48:23
Autor: Andrzej Ozieblo
Strona Rowerowa Zbooya
W dniu 2015-08-11 o 14:35, kawoN pisze:

> Niby tak - ale widać że zatrzymała się lat temu kilkanaście
> i jest jakby dziura bo tematy nowe już tam nie istnieją.
> Tym większa szkoda że nie działa.

Fakt. W poradach brakuje mnostwa rzeczy. Np. nic o tarczowkach. O mechanicznych szkoda pisac, bo sprawa dosc banalna, ale przy hydraulicznych dobrze byloby znac kilka hintow. Zmienily sie napedy, pojawilo kilka nowych rozwiazan w suportach czy przerzutkach. Wlasnie niedawna zaczalem przygladac sie tylnej Shimano XT. Zupelnie inne prowadzenie koncowego pancerza, proste, przypinajace te ze SRAMa. I wiele innych.

Ale przede wszystkim pojawilo sie w sieci mnostwo nowych tresci zwiazanych z rowerami. Lepszych i gorszych, na pewno lepiej graficznie i filmowo podpartych. Strona Zbooya byla w tamtych czasach, na przelomie wieku, naprawde pionierska. Procz moich porad technicznych bylo mnostwo ciekawostek rowerowych skrupulatnie zbieranych przez Zbooya. Byla tez literatura rowerowa. A za tym wszyscy stali ludzie, pasjonaci rowerow i Internetu, ktory wtedy mial bardzo elitarny charakter. Ale to bylo dawno. To se ne vrati... show must go on. :)

Data: 2015-08-12 05:16:40
Autor: Rowerex
Strona Rowerowa Zbooya
W dniu wtorek, 11 sierpnia 2015 14:48:27 UTC+1 użytkownik Andrzej Ozieblo napisał:
Zmienily sie napedy,

Zmieniła się geometria rowerów MTB - jak patrzę na transmisje zawodów MTB, to się zastanawiam, jak oni mogą na tym jeździć: wielki koła, długie ramy, króciutkie mostki, kierownice wysoko, pozycja tułowia niezbyt pochylona.. Kiedyś było inaczej, ramy były krótsze, mostki dłuższe, kierownice niżej...

Ciekawe czy kiedyś ktoś na nowo odkryje starszy typ geometrii, tak samo jak odkryto korby dwurzędowe z przodu, a że to "już było", to sięgnięto dalej, po jednorzędowe. I ciekawi mnie kiedy zobaczymy zębatkę 53z, ale w kasecie ;-) Pozdr-
-Rowerex

Data: 2015-08-12 08:15:28
Autor: kawoN
Strona Rowerowa Zbooya
W dniu 11.08.2015 o 15:48, Andrzej Ozieblo pisze:

[...]

Ot co - nie tylko po dzieciach możemy zauważyć
że latka lecą :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2015-08-11 23:58:52
Autor: Piecia aka dracorp
Strona Rowerowa Zbooya
A nie lepiej ją, faq grupy itp zmigrować na jakąś ogólno dostępną wiki?

--
Pozdrawiam Piotr

Data: 2015-08-12 13:44:49
Autor: Titus Atomicus
Strona Rowerowa Zbooya
In article <7d9b6cd0-ac3d-4d0d-8f5b-0c26f388e4f3@googlegroups.com>,
 Piecia aka dracorp <piotr.rogoza@wp.eu> wrote:

A nie lepiej ją, faq grupy itp zmigrować na jakąś ogólno dostępną wiki?

O, to dobry pomysl.
Mozeby kol. Zbooya pomolestowac...
--
TA

Data: 2015-08-12 13:45:55
Autor: Titus Atomicus
Strona Rowerowa Zbooya
In article <mqcq79$l46$1@node2.news.atman.pl>,
> [...]

Niby tak - ale widać że zatrzymała się lat temu kilkanaście
i jest jakby dziura bo tematy nowe już tam nie istnieją.

Jak nie dziala, jak dziala?
--
TA

Data: 2015-08-12 14:53:20