Strona chińska z akcesoriami

Data: 2011-12-11 00:21:21
Autor: Piotr M
Strona chińska z akcesoriami
Witam.

Może ktoś przypomnieć stronę chińską z wysyłką z akcesoriami fajnymi  rowerowymi?
Miałem zapisaną i koniec..

Dzięki.

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Google zachowuje się jak kobieta.
Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

Data: 2011-12-11 00:46:39
Autor: SERG

http://www.dealextreme.com/

Data: 2011-12-11 00:59:21
Autor: Marcin Hyła
On 2011-12-11 00:46, SERG wrote:
W dniu 2011-12-11 00:21, Piotr M pisze:
Witam.

Może ktoś przypomnieć stronę chińską

precyzyjnie - hągkąńską ;-)

z wysyłką z akcesoriami fajnymi
rowerowymi?
Miałem zapisaną i koniec..

Swoją drogą dziwne, że google na "chińska strona z akcesoriami rowerowymi" nie działa i zwraca dziwności ;-)

http://www.dealextreme.com/

o.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2011-12-11 10:25:08
Autor: solar
Strona chińska z akcesoriami
W dniu 2011-12-11 00:46, SERG pisze:

http://www.dealextreme.com/

Nawet nie wiedziałem, że tu są fajne akcesoria rowerowe, a parę dni temu kupiłem tam kabelek za 25 zł, który w PL kosztuje 150. :)

"Bóg nie mieszka w świątyniach ręką zbudowanych."
                                      Biblia Dz. 17. 24

Data: 2011-12-15 13:07:35
Autor: Tomasso
Strona chińska z akcesoriami
Użytkownik "SERG" napisał:

http://www.dealextreme.com/

Dostali ostatnio korby z częściami do rowerów: piasty, pedały, sztyce, zaciski, nawet kierownice - widocznie partia pilotażowa się dobrze sprzedała w USA, to wprowadzają inne rzeczy.

Ceny wcale nie małe, a niektóre komponenty raczej z dolnej półki.

Data: 2011-12-15 13:11:57
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Thu, 15 Dec 2011 13:07:35 +0100, Tomasso napisał(a):

Ceny wcale nie małe, a niektóre komponenty raczej z dolnej półki.

Ostatnio kupiłem chwyty do kierownicy przykręcane bo stare Dartmoory się zużyły. Te z DX w dotyku i jeździe są przyjemne, niestety śruby jak i sam gwint jest do bani. Nie można mocno dokręcić bo się zaraz gwinty zrywają.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-12-15 14:37:24
Autor: Tomasso
Użytkownik "piecia aka dracorp" napisał:

Nie można mocno dokręcić bo się zaraz gwinty zrywają.

I już wiadomo, skąd niższe ceny - ...upa nie materiał.

Strona chińska z akcesoriami