Strona o laptopach

Data: 2010-03-04 11:51:08
Autor: Raker
Strona o laptopach
Witam,
chciałem stworzyć prost± stronkę na temat laptopów, krótkie recenzje, opisy itd.
Jeżeli kto¶ z Was chciałby pomóc w redagowaniu artykułów do tej strony to proszę o kontakt, gg:2198057 lub mail: krzaku@poczta.fm

Pozdrawiam
Raker

Data: 2010-03-04 13:20:07
Autor: MC
Strona o laptopach
Użytkownik "Raker" <rakerWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:3461.000002ce.4b8f909cnewsgate.onet.pl...
[...]

Uważasz, ze brakuje takich stron?

Data: 2010-03-04 15:16:26
Autor: Raker
Strona o laptopach
Uważasz, ze brakuje takich stron?

Jest dużo ale może kto¶ będzie chciał zaistnieć jako autor ciekawych artykułów i recenzji i zemn± i kilkoma innymi osobami go rozwin±ć.

Data: 2010-03-04 19:43:41
Autor: Tiber
Strona o laptopach
Silly, silly Raker nabazgrału:

Uważasz, ze brakuje takich stron?

Jest dużo ale może kto¶ będzie chciał zaistnieć jako autor ciekawych
artykułów i recenzji i zemn± i kilkoma innymi osobami go rozwin±ć.

A ile płacisz?

--
tbr

Data: 2010-03-05 19:42:57
Autor: pioruns
Strona o laptopach
Dnia Thu, 04 Mar 2010 15:16:26 +0100, Raker napisał(a):

UwaĹĽasz, ze brakuje takich stron?

Jest dużo ale może ktoś będzie chciał zaistnieć jako autor ciekawych
artykułów i recenzji i zemną i kilkoma innymi osobami go rozwinąć.

A nie mógłbyś pisać artykułów dla którejś z poważnych i dużych, istniejących stron, zamiast tworzyć kolejną hobbystyczną stronę o laptopach bez treści, redagowaną przez jedną, dwie osoby?

--
pozdrawiam,   pioruns
_,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

Data: 2010-03-06 04:55:47
Autor: Tomek Wojciechowski
Strona o laptopach
pioruns pisze:
[...]

Zresztą co można o laptopach pisać. Jeden jest czarny inny biały:) A wiem! Porównanie wytrzymałości zawiasów pokrywy. Ile zamknięć jaki laptop przetrzyma zanim oklepnie:) Tylko trzeba by jeszcze to sprawdzić a to cenna informacja. O inny pomysł na artykuł: Jaki model przetrzyma wylanie kawy na klawiaturę:)

Data: 2010-03-06 07:26:31
Autor: MarcinCz
Strona o laptopach
Dnia Sat, 06 Mar 2010 04:55:47 +0100, Tomek Wojciechowski napisał(a):

Zreszt± co można o laptopach pisać. Jeden jest czarny inny biały:) A wiem! Porównanie wytrzymało¶ci zawiasów pokrywy. Ile zamknięć jaki laptop przetrzyma zanim oklepnie:) Tylko trzeba by jeszcze to sprawdzić a to cenna informacja. O inny pomysł na artykuł: Jaki model przetrzyma wylanie kawy na klawiaturę:)

Ostatnio widziałem ciekawy test jakiego¶ pancernego laptopa w stylu
Panasonic Toughbook. Zrzucili na niego tak± kulę do burzenia budynków (nie
wiem jak to się nazywa...) z do¶ć dużej wysoko¶ci. Laptop nie przeżył, ale
test mnie zaskoczył ;)
--
Marcin

Data: 2010-03-06 11:07:06
Autor: Radosław Sokół
Strona o laptopach
Raker pisze:
Jest dużo ale może kto¶ będzie chciał zaistnieć jako autor ciekawych artykułów i recenzji i zemn± i kilkoma innymi osobami go rozwin±ć.

Za darmo nikt nie będzie tworzył artykułów na czyj±¶ stronę,
raczej zamie¶ci je na własnej. A stworzenie pełnoprawnego
serwisu WWW z płatnymi autorami, reklamami i kontaktami z
dystrybutorami (żeby mieć nowy sprzęt -- przecież nikt nie
kupuje co tydzień nowego notebooka tylko po to, żeby napi-
sać recenzję!) to raczej *spore* zadanie i w±tpię, by¶
chciał się na takie co¶ porywać.

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Strona o laptopach