Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?

Data: 2009-11-15 12:34:38
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?
Kto wie co się stało ze stroną Zbooya?

http://www.cyf-kr.edu.pl/rowery/
Forbidden
You don't have permission to access /rowery/ on this server.

Niedobrze. Widzę, że trzeba porządne strony mirrorować. :-(

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-11-15 13:52:23
Autor: Maciek[NP]

Wejdź przez adres http://www.ii.uj.edu.pl/~zbooy/polish/biking.html Niestety po kilku sekundach następuje przekierowanie na http://www.cyfronet.krakow.pl/rowery/ z komunikatem który podałeś. Do potrzebnych treści jednak zdążysz się dostać.

--
Pozdrawiam,
Maciek

nocnypatrol.org.pl - jedyny i jedynie słuszny Nocny Patrol z Lublina

Data: 2009-11-15 14:58:18
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 15.11.2009 13:52 użytkownik Maciek[NP] napisał :
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

A czy to jest ta sama, najbardziej aktualna wersja (czyli ta sprzed dobrych paru lat), czy jakaś starsza?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-11-15 06:33:36
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
On 15 Lis, 14:58, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:

> [...]
> potrzebnych treści jednak zdążysz się dostać.

A czy to jest ta sama, najbardziej aktualna wersja (czyli ta sprzed
Najnowsza to byla z: 18.12.2001 00:43.
Ja mam całą (~250mb) na dysku :)
Spróbuj moze przez http://web.archive.org/web/*/http://www.cyfronet.krakow.pl/rowery/
, ale akurat teraz mają jakąś przerwę.

Data: 2009-11-15 18:57:51
Autor: Bartosz Zaborowski
On Sun, 15 Nov 2009 06:33:36 -0800, Michał 'miok' Rzeźnik wrote:

Najnowsza to byla z: 18.12.2001 00:43. Ja mam całą (~250mb) na dysku :)
SprĂłbuj moze przez
http://web.archive.org/web/*/http://www.cyfronet.krakow.pl/rowery/ , ale
akurat teraz mają jakąś przerwę.

moze by ja tak gdzies wystawic? skoro istnieje i to wiadomo gdzie:)
Jakby co sluze miejscem.

--
bart

Data: 2009-11-15 20:55:43
Autor: Mariusz Kruk
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Bartosz Zaborowski"
[...]

Bez pozwolenia od autora, to będzie naruszenie praw autorskich.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2009-11-15 22:06:06
Autor: Ryszard Mikke
Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał(a):
> [...]
>Jakby co sluze miejscem.

Bez pozwolenia od autora, to będzie naruszenie praw autorskich.

No właśnie.

Autor!!! Autor!!! Gdzie jest Autor???

rmikke

Data: 2009-11-15 23:45:20
Autor: jacek duma
Ryszard Mikke pisze:

No właśnie.

Autor!!! Autor!!! Gdzie jest Autor???

rmikke

A tutaj jest
http://panoramy.zbooy.pl/
Po prawej na dole jest podany adres email.

jd

Data: 2009-11-16 00:48:05
Autor: Profan Butan
On 15 Lis, 23:45, jacek duma <du...@spam.pl> wrote:
Ryszard Mikke pisze:

> No właśnie.

> Autor!!! Autor!!! Gdzie jest Autor???

> rmikke

A tutaj jesthttp://panoramy.zbooy.pl/
Po prawej na dole jest podany adres email.

obawiam sie ze interwencje na nic sie zdadza bo zbooya juz dawno
strona jak i rower przestaly interesowac,
strona na uj to est niepelna.

P.B.

PS  historia litu sie zachowała ?

Data: 2009-11-16 12:27:30
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Ryszard Mikke pisze:

[...]

A może uderzyć do niego i zapytać czy nie pozwoliłby tego umieścić gdzieś?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-11-16 13:47:33
Autor: Bartosz Zaborowski
On Mon, 16 Nov 2009 12:27:30 +0100, Mikołaj \"Miki\" Menke wrote:

A może uderzyć do niego i zapytać czy nie pozwoliłby tego umieścić
gdzieś?

wlasnie o to mi chodzilo - ktos go zna na tyle, zeby nie zostac zignorowanym
(wzglednie nie wyladowac w folderze spamu)?

--
bart

Data: 2009-11-16 06:07:10
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?
Jak sprawy prawne zostaną załatwione, mogę wysłać komuś CD ze stroną,
żeby wrzucić na serwer

Data: 2009-11-16 15:10:53
Autor: Kapsel
Mon, 16 Nov 2009 06:07:10 -0800 (PST), Michał 'miok' Rzeźnik napisał(a):

Jak sprawy prawne zostaną załatwione, mogę wysłać komuś CD ze stroną,
żeby wrzucić na serwer

Już tu wcześniej zaproponowano, ale ja też mam trochę miejsca tu i tam, jak
trzeba mogę też podarować w dobrej sprawie :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-11-16 10:16:05
Autor: zbooy
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?
Dziędobrywieczór,

On 15 Lis, 20:55, Mariusz Kruk...

Ojej, dinozaur precla jeszcze dycha :)

Bez pozwolenia od autora, to będzie naruszenie praw autorskich.

Czy mogę prosić posiadacza tych 250 MB o udostępnienie zipa ze stroną?
Chyba nie zrobiłem backupu, a jeśli nawet, to nie mam pojęcia, gdzie
może być :)
Skoro jest zainteresowanie, to spróbuję to gdzieś położyć.

pzdr,
zbooy

Data: 2009-11-16 11:03:17
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
On 16 Lis, 19:16, zbooy <zboo...@gmail.com> wrote:
Czy mogę prosić posiadacza tych 250 MB o udostępnienie zipa ze stroną?
Mogę albo wyslac listownie na CD (wtedy adres daj na mejla) albo
wrzucic na jakis serwer wymiany plikow. To i to zajmie podobna ilosc
czasu przy moim łączu.

Data: 2009-11-17 07:53:57
Autor: Mariusz Kruk
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zbooy"
Dziędobrywieczór,

Wszelki duch...

On 15 Lis, 20:55, Mariusz Kruk...
Ojej, dinozaur precla jeszcze dycha :)

Ledwie ;-)

pzdr,
zbooy

Serdecznie pozdrawiam.

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2009-11-17 09:36:31
Autor: Master7
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?
w <news:732d6689-d651-4bcb-bd78-d083d256bcf9v30g2000yqm.googlegroups
..com> zbooy napisał(a):

[...]
 Jakby co, ja tez mam kopie zrobiona jakies 2 lata temu.
U mnie TC pokazuje 266,9M po spakowaniu. Bez pakowania 278,1M

Co do polozenia to moge zaoferowac miejsce u siebie wliczajac nawet skierowanie jakiejs subdomeny od Twojej glownej domeny np. rowery.zbooy.pl - o ile masz taka mozliwosc skierowania.

--
Master7 [KRK - Wieliczka]      master7@rowerpower.org
www.master7.rowerpower.org     GG: 12362

Data: 2009-11-17 10:04:22
Autor: Alfer_z_pracy
zbooy napisał:
Skoro jest zainteresowanie, to spróbuję to gdzieś położyć.

Skoro jest zainteresowanie to kolego drogi, byś spróbował nie tylko położyć ale jakiegoś apdejta wrzucić. Tak raz na kilka lat by się przydał :-)

Pzdr
A.

Data: 2009-11-17 01:46:33
Autor: zbooy
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?
On 17 Lis, 10:04, "Alfer_z_pracy"...

No, normalnie Dżurasik Park. Jeszcze niech jamala wyskoczy, i np.
Darek K. Ładziak :)

pzdr,
zbooy

Data: 2009-11-17 11:25:59
Autor: Kacper Perschke
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?
Dnia 17.11.2009 zbooy <zbooyek@gmail.com> napisał:
[...]
No, normalnie DĹźurasik Park. Jeszcze niech jamala wyskoczy, i np.
Darek K. Ładziak :)

Darek się teraz udziela gównie na awiacji i gpsach.

Ale Krzysiek Rudnik ciągle obecny.

KAcper

Data: 2009-11-17 19:15:04
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?
w odpowiedzi zbooy na post news:55820fc7-7e77-4d2f-92eb-
ad452ecb3afb@37g2000yqm.googlegroups.com z Wt 17 lis 2009 10:46:33 pisze co nastepuje:

No, normalnie Dżurasik Park. Jeszcze niech jamala wyskoczy, i np.
Darek K. Ładziak :)

nie wszyscy zarzucili rowerek :)

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-11-18 05:47:57
Autor: zbooy
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?
On 17 Lis, 20:15, Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
<podroznik100@wytnij_wp.pl> wrote:

nie wszyscy zarzucili rowerek :)

W którym to roku byliśmy razem na targach? (W Kielcach?)

A z innej bajki: dzięki uprzejmości Mastera7 mam już zipa ze zrzutem
strony i podejmuję stosowne działania. Bądźcie dobrej myśli!

zbooy

--
http://panoramy.zbooy.pl/

Data: 2009-11-18 15:02:49
Autor: Alfer_z_pracy
zbooy napisał:
A z innej bajki: dzięki uprzejmości Mastera7 mam już zipa ze zrzutem
strony i podejmuję stosowne działania. Bądźcie dobrej myśli!

OK Zbooy, a więc trzymamy za słowo!

- Codzienne aktualizacje
- Wyszukiwarka po hasłach kluczowych dla rowerowych maniaków
- Kupony diskantowe do wybranych sklepów internetowych
- Upusty dla grupy w sklepach stacjonarnych po przedstawieniu hasła pobranego ze strony
- Organizowane wyjazdy po górach Europy i świata
- Coroczne zloty rowerowej braci
- Dla zarejestrowanych użytkowników komplet odzieży rowerowej wysokiej jakości z emblematami strony
- Serwis rowerowy 24 h / 365 na zasadzie assistance
- Portal towarzyski dobierający rowerzystów w pary (opcja hetero- i homoseksualna)
- Komunikator internetowy "rowerowe gadki"
- Kluby rowerowe w centrach większych miast Polski, dla klubowiczów trzy pierwsze piwa gratis
- Dożywotnia darmowa subskrypcja strony na telefony komórkowe
- 3 razy w roku usługa masażu na wybranych zawodach rowerowych

(...) (tu wpisujcie ewentualne braki)

A.

Data: 2009-11-18 07:35:39
Autor: zbooy
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?
Już zapraszam ponownie: http://rowery.zbooy.pl/ (Wszedłem i sam się
wzruszyłem :))
Dzięki wszystkim za pomoc.

zbooy

--
http://panoramy.zbooy.pl/

Data: 2009-11-18 18:03:54
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 18.11.2009 16:35 użytkownik zbooy napisał :
Już zapraszam ponownie: http://rowery.zbooy.pl/ (Wszedłem i sam się
wzruszyłem :))
Dzięki wszystkim za pomoc.

Jesteś wielki! Bijemy pokłony! :-D BTW czy to jest najświeższa wersja strony? W sensie czy przez problem na cyfronecie nie straciliśmy czegoś?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-11-18 22:21:16
Autor: Ryszard Mikke
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?
zbooy <zbooyek@gmail.com> napisał(a):
Ju=BF zapraszam ponownie: http://rowery.zbooy.pl/ (Wszed=B3em i sam si=EA
wzruszy=B3em :))
Dzi=EAki wszystkim za pomoc.

Zamieniłem w wyszukiwarce, ale może za wcześnie, bo Gugiel jeszcze nie
zindeksował...

rmikke

Data: 2009-11-19 07:40:30
Autor: Master7
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?
w <news:f170c463-d6e1-45ed-96f7-
a5cf03f2e3ba@k17g2000yqh.googlegroups.com>
zbooy napisał(a):

Już zapraszam ponownie: http://rowery.zbooy.pl/ (Wszedłem i sam się
wzruszyłem :))
Dzięki wszystkim za pomoc.
 No i dobrze. Niech trwa dalej...

Data: 2009-11-19 08:24:16
Autor: galex
zbooy napisał(a):

Już zapraszam ponownie: http://rowery.zbooy.pl/ (Wszedłem i sam się
wzruszyłem :))
Dzięki wszystkim za pomoc.
 No i dobrze. Niech trwa dalej...

Szukajka nie działa :-((

Odwołuje sie do 'starego' adresu:

www.cyfronet.krakow.pl/rowery/.......

--
galex

Data: 2009-11-19 08:54:01
Autor: Mariusz Kruk
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "galex"
Odwołuje sie do 'starego' adresu:

www.cyfronet.krakow.pl/rowery/.......

Poza tym, jak ktoś zna jakąś dobrą duszę w cyfronecie, może by ona dusza
zrobiła przekierowanie ze starej strony na nową, bo do starej jest sporo
linków w internecie.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2009-11-19 06:21:38
Autor: zbooy
On 19 Lis, 08:54, Mariusz Kruk <Mariusz.K...@epsilon.eu.org> wrote:
Poza tym, jak ktoś zna jakąś dobrą duszę w cyfronecie....

A Ojciec Andrzej już tu nie bywa? :)

zbooy

Data: 2009-11-19 11:33:56
Autor: pinonim
On 19 Lis, 15:21, zbooy <zboo...@gmail.com> wrote:
On 19 Lis, 08:54, Mariusz Kruk <Mariusz.K...@epsilon.eu.org> wrote:

> Poza tym, jak ktoś zna jakąś dobrą duszę w cyfronecie....

A Ojciec Andrzej już tu nie bywa? :)

Nie "ojciec"   ale inne "stare" Andrzeje  ciągle tu zerkają

AndPi

Data: 2009-11-19 15:30:13
Autor: Mariusz Kruk
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zbooy"
Poza tym, jak ktoś zna jakąś dobrą duszę w cyfronecie....
A Ojciec Andrzej już tu nie bywa? :)

Łoj, ostatni raz widziałem go tu chyba z rok, czy dwa temu.

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] [  Kruk@epsilon.eu.org   ] [ http://epsilon.eu.org/ ] [-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ]

Data: 2009-11-19 23:59:26
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało ?

Poza tym, jak ktoś zna jakąś dobrą duszę w cyfronecie....

A Ojciec Andrzej już tu nie bywa? :)

Bywa.

zyga

Data: 2009-11-21 16:25:20
Autor: Titus Atomicus
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?
In article <ba64d246-533a-4a82-be2a-9ced1e8c5646@u7g2000yqm.googlegroups.com>,
 zbooy <zbooyek@gmail.com> wrote:

On 19 Lis, 08:54, Mariusz Kruk <Mariusz.K...@epsilon.eu.org> wrote:
> Poza tym, jak ktoś zna jakąś dobrą duszę w cyfronecie....

A Ojciec Andrzej już tu nie bywa? :)

Ojciec Andrzej przeniosl sie na pl.rec.sport.zimowe...

TA

Data: 2009-11-23 20:37:37
Autor: Andrzej Ozieblo
zbooy pisze:

A Ojciec Andrzej już tu nie bywa? :)

Faktycznie, dawno tu nie bylem. Z uczciwosci, bo malo jezdze na rowerze. Wiecej chodze. :) Ale w przyszlosci, kto wie. Nowy rower wciaz czeka, a nawet stara Skocinke, co prawda pozbawiona amora (ten przeszedl do roweru corki), reanimowalem i moze sluzyc jako cos w rodzaju gorala... na asfalt. A w koncu na tej Skocinie, dokladnie w tym stanie jakim jest obecnie, czyli full sztywniak, zjezdzalismy przed laty mocno kamienistym zjazdem do Ojcowa. Pamietasz, pokazywales mi tajna sciezke w Jerzmanowicach. I dalo sie zjezdzac, nawet calkiem niezle. Troche tylko rece swedzialy. Sprzedac Skociny nie zamierzam, bo ma dla mnie duza wartosc emocjonalna, zreszta cena jej jest niewielka. Podobnie reaguje moj syn. Kiedys zlozylem mu calkiem niezly rower. Niebogaty wtedy bylem, choc i dzis krezusem nie jestem, i mocno musialem rozgladac sie za tanimi czesciami. Do dzis nie wiem jak mi sie to udalo, ale rower wyszedl mi swietny. Do tego stopnia, ze syn, pomimo moich wielokrotnych namow, nie zamierza kupowac nowego roweru, tylko wciaz reanimuje ten stary. Wlasnie w sobote wymienil caly naped, lacznie z korbami za ok. 250 zl.

Juz mi doniesli na priva, ze trzeba zrobic link. Cyfronetowy kolega obiecal to zrobic w najblizsza srode. Swoja droga lezka sie zakreciala. :)

Bywac wiec tu nie bywam, ale moja corka bywa u Twojej zony na "leczeniu". :)

Data: 2009-12-08 04:18:13
Autor: rmikke
On 23 Lis, 20:37, Andrzej Ozieblo <andrzej.ozie...@autograf.pl> wrote:
zbooy pisze:

> [...]

Juz mi doniesli na priva, ze trzeba zrobic link. Cyfronetowy kolega
obiecal to zrobic w najblizsza srode. Swoja droga lezka sie zakreciala. :)

Cóż, spieszę donieść, że nadal 403 forbidden...

rmikke

Data: 2009-11-18 15:31:04
Autor: Rzaq

Użytkownik "Alfer_z_pracy" napisał w wiadomości

[...]

Składka roczna w wysokości xxxx zł.

--
Rzaq

Data: 2009-11-18 16:00:04
Autor: galex
Alfer_z_pracy pisze:
zbooy napisał:

(...) (tu wpisujcie ewentualne braki)

No i koniecznie trzeba założyć preclowy profil na NK.

--
galex

Data: 2009-11-18 19:26:40
Autor: stefandora
galex wrote:
Alfer_z_pracy pisze:
zbooy napisał:

(...) (tu wpisujcie ewentualne braki)

No i koniecznie trzeba założyć preclowy profil na NK.

NK jest passe, not jazzy, not spa, not trendy... teraz zakłada się konta na FB ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-19 09:09:11
Autor: bans
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało ?
Alfer_z_pracy pisze:

- Codzienne aktualizacje
[ciach]
- 3 razy w roku usługa masażu na wybranych zawodach rowerowych

Śledzik, fotki i słitaśne blogaski.

--
bans

Data: 2009-11-18 20:35:16
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?
w odpowiedzi zbooy na post news:3deb6c7a-8229-4d2c-9c59-
1c3330cfc4ce@z41g2000yqz.googlegroups.com z Śr 18 lis 2009 14:47:57 pisze co nastepuje:

W którym to roku byliśmy razem na targach? (W Kielcach?)

zapewne z 10 latek temu :)))
tylko czy to byly kielce?
chyba katowice, choc to bylo tak dawno, ze ju znie pamietam

Data: 2009-11-18 14:05:36
Autor: zbooy
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?
On 18 Lis, 21:35, Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
1c3330cfc...@z41g2000yqz.googlegroups.com z Śr 18 lis 2009 14:47:57
pisze co nastepuje:

> W którym to roku byliśmy razem na targach? (W Kielcach?)

zapewne z 10 latek temu :)))
tylko czy to byly kielce?
chyba katowice, choc to bylo tak dawno, ze ju znie pamietam

Sprawdziłem na... rowery.zbooy.pl :))
Pogratulować pamięci - to było dokładnie 10 lat temu, i to faktycznie
były jednak Katowice (i _ta_ hala).

pzdr,
zbooy

--
http://panoramy.zbooy.pl/

Data: 2009-11-18 23:10:35
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?
w odpowiedzi zbooy na post news:96abc9bf-d800-44f6-8e29-
add0f8818eae@x31g2000yqx.googlegroups.com z Śr 18 lis 2009 23:05:36 pisze co nastepuje:

Pogratulować pamięci - to było dokładnie 10 lat temu, i to faktycznie
były jednak Katowice

jak bede w kraku, to jakies piwko moze :)
czasami tam bywam, choc juz nie czesto niestety

Data: 2009-11-17 10:23:48
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
> [...]

może być :)
Skoro jest zainteresowanie, to spróbuję to gdzieś położyć.
Pierwsza czesc wrzucona: [pliki html] + [katalogi styles, bin] +
[katalog images, a w nim pliki potrzebne do jako-takiego wyswietlania:
headers, menu, icons]
http://hotfile.com/dl/17839432/07d725f/rowery.rar.html
RAR, 5mb

Katalog images, part1 z 5, RAR, 10mb:
http://hotfile.com/dl/17838820/49c87e9/images.part1.rar.html

Kolejne postaram sie wrzucic jutro/pojutrze/...

Struktura strony:
pliki .html
-- -- [images]
-- -- [bin]
-- -- [sounds]
-- -- [movies]
-- -- [styles]

Data: 2009-11-15 23:55:50
Autor: Maciek[NP]
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

Tego niestety nie wiem ale kilka art. ma datę z 1999 więc nie są pierwszej młodości.

Data: 2009-11-16 08:18:23
Autor: Raist
Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> napisał w wiadomości news:ej55t6-6a1.ln1menek.one.pl...
http://www.cyf-kr.edu.pl/rowery/
Forbidden
You don't have permission to access /rowery/ on this server.

Niedobrze. Widzę, że trzeba porządne strony mirrorować. :-(

nadchodzi koniec internetu
:)

Raist

Strona rowerowa u Zbooya - co się stało?