Strona sharmdiver.pl nie dziala poniewaz....

Data: 2010-10-20 17:44:20
Autor: Hesham Gabr
Strona sharmdiver.pl nie dziala poniewaz....
....poniewaz Jan Dudzinski zaciera wszystkie slady iz ta strona miala cokolwiek
wspolnego z jego osoba. Prosze zwrocic rowniez uwage, iz wszystkie posty
reklamowe J. Dudzinskiego na liscie (np. Dzisiaj w Sharm...) zostaly wykasowane.
Dlaczego? Ano dlatego iz stanowilby dowod dla CDWS, iz sharmdiver.pl i Jan
Dudzinski, to jedna i ta sama osoba.

CDWS prosi o kontakt wszystkich bylych klientow sharmdiver.pl i przeslanie
skanow jakichkolwiek dokumentow swiadczacych o zwiazku sharmdiver.pl i J.
Dudzinski. Prosze pamietac, iz dzialalnosc Jana Dudzinskiego i sharmdiver.pl
jest NIELEGALNA w Egipcie, a jako taka, wszystkie osoby korzystajace z jego
uslug automatycznie lamia egipskie prawo.

Data: 2010-10-20 17:49:37
Autor: Hesham Gabr
Strona sharmdiver.pl nie dziala poniewaz....
Oto fragment e-maila z CDWS:

Dear Sir,

(...) When CDWS reviewed the web site sharmdiver.pl, it was found that the contact
person is Krzysztof Gula.
(...) Mr. Jan Dudzinski may be the owner of this illegal operation. If you have
documentation or proof; it will be highly appreciated.

Thank you

Zeyad M. ELBassel
CDWS BM, Head of Technical Committee
Tel: +2069 3666448/9
Fax: +2069 3660418
Email: Zeyad@CDWS.travel
65 Sea Street, ElHadaba, Sharm ELSheikh, Egypt
www.cdws.travel

Data: 2010-10-20 17:49:43
Autor: malgosia
Strona sharmdiver.pl nie dziala poniewaz....
jest NIELEGALNA w Egipcie, a jako taka, wszystkie osoby korzystajace z jego

bzdura. Janek miał wszystkie zezwolenia. Egiptoweic prosi polaków by donosili na polaka? Litości....

jk

Data: 2010-10-20 18:46:14
Autor: Hesham Gabr
> [...]

bzdura. Janek miał wszystkie zezwolenia. Egiptoweic prosi polaków by donosili na polaka? Litości....

"malgosiu" aby uzyskac karte CDWS na rok 2010 uprawniajaca do wyknywania zawodu
instruktora nurkowania badz przewodnika podwodnego w Egipcie, trzeba bylo ZDAC
EGZAMIN w CDWS oraz uzyskac pozwolenie na prace (w tym roku wystarczyl list z
biura zatrudnienia, iz sprawa jest pending).

Jak wytlumaczysz fakt, iz Janka Dudzinskiego nie ma na liscie osob, ktore zdaly
wspomniany egzamin CDWS (lista jest zamieszczona na necie, zainteresowani znaja
link)?

Powiem Ci tak, Jan Dudzinski NIGDY nie posiadal pozwolenia na prace w Egipcie,
NIGDY nie przedluzyl nawet swojej wizy turystycznej, a na rok 2010 nie posiada
nawet karty CDWS (na Crew List lodzi, wpisywany jest jako zwykly turysta -
nurek). W razie wypadku, badz jakiegokolwiek innego zdarzenia na lodzi badz w
trakcie kursu, ten czlowiek NIGDY NIE BYL z Wami pod woda, a Wy szukajcie wiatru
w polu. Jan Dudzinski w Sharm to czlowiek widmo, klamca, zadufany w sobie
egoista, a co najgorsze menda spoleczna niszczaca polski rynek i reputacje
polskich instruktorow w Egipcie, a w szczegolnosci w Sharm el Sheikh.

Data: 2010-10-20 19:39:02
Autor: malgosia
Strona sharmdiver.pl nie dziala poniewaz....
Jak wytlumaczysz fakt, iz Janka Dudzinskiego nie ma na liscie osob, ktore zdaly

bo miał egzamin zdany w Ministerstwie Turystyki (do 2006 roku tak było)

jk

Data: 2010-10-20 21:32:37
Autor: Hesham Gabr
Strona sharmdiver.pl nie dziala poniewaz....
bo miał egzamin zdany w Ministerstwie Turystyki (do 2006 roku tak było)

jk

to ciekawe, bo do 2006r. nie bylo kart CDWS (swoja droga CDWS mial skrot SSDM,
tak na marginesie), a poniewaz nie bylo kart czlonkowskich nie bylo zadnych
egzaminow (Jan Dudzinski nigdy na oczy nie widzial Egipskiego Ministerstwa
Turystyki, a dlaczego spytaj go sama, 99.99% czasu w Egipcie spedzil
NIELEGALNIE, bezx waznej wizy). Egzaminy pojawily w momencie kiedy CDWS zaczal kontrolowac dzialalnosc baz
nurkowych oraz instruktorow i divemasterow w Egipcie. Poniewaz wielu
divemasterow egipskich (a obecnie takze instruktorow, co ciekawe z nadania
CMASu) uzyskiwalo/uzyskuje certyfikaty na zasadzie kumpel, kumplowi podpisze
papiery, CDWS postanowil iz zacznie sprawdzac wiedze ogolna nt nurkowania i
warunkow lokalnych na zasadzie egzaminu - testu (w ub r egzamin rozbudowano i
gro pytan pochodzi z egzaminu instruktorskiego, divemastera PADI i troszke z
warunkow lokalnych).

Na marginesie, nawet jesli w chorej rzeczywistosci "malgosi" do 2006r. Jan
Dudzinski zdawal egzamin CDWS w Ministerstwie Turystyki (co samo w sobie jest
bzdura totalna), to gdzie Jas zdawal egzamin po 2006r.?

Prosze pamietac: Jan Dudzinski, instruktor SSI 1. przebywal i przebywa w Egipcie NIELEGALNIE, 2. jest POSZUKIWANY przez policje egipska, gdyz ma do zaplacenia kilkanascie
tysiecy LE grzywny za lata przepracowane w Egipcie bez stosownych pozwolen
3. nie posiada karty CDWS, w zwiazku z czym wykonuje zawod instruktora
nurkowania w Egipcie calkowicie NIELEGALNIE

p.s. "malgosiu" jesli tak bardzo kochasz Jasia, to kup mu w koncu nowe
kapielowki, gdyz te kUlorowe, ktore ma juz od wielu, wielu lat, przetarly sie,
rozciagnely i budza tylko zgorszenie na tych "ekskluzywnych" lodziach na ktorych
on "pracuje". --

Data: 2010-10-20 21:39:05
Autor: Alf/red/
Strona sharmdiver.pl nie dziala poniewaz....
W dniu 2010-10-20 21:32, Hesham Gabr pisze:
jk

to ciekawe,

Daj spokój. Hint: kolina o setce nicków.

--
Alf/red/

Data: 2010-10-20 19:40:21
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik "Hesham Gabr" <hesham_gabr@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:173a.000000e8.4cbf1cd6@newsgate.onet.pl...
> [...]

instruktora nurkowania badz przewodnika podwodnego w Egipcie, trzeba bylo ZDAC

Z ciekawości, tak ogólnie jakie ma wymogi taki egzamin?
POZDRAWIAM Włodek

CIACH

Data: 2010-10-20 23:54:56
Autor: jacekzachara
Strona sharmdiver.pl nie dziala poniewaz....

Z ciekawości, tak ogólnie jakie ma wymogi taki egzamin?
POZDRAWIAM Włodek

Nie za wielkie zaręczam.
Sam zdawałem w 2008r i od pierwszego strzału a egzamin był po angielsku.
Gdzieś na poziomie stopnia Rescue w PADI lub P2 w CMAS.
Trochę po nie w czasie zaczęto  w Egipcie jakąkolwiek weryfikacje uprawnień
nurkowych i najbardziej dotknęło to oczywiście cudzoziemców w tym Polaków.
Miejscowi przez lata odwalali chałturę i nic nikogo to nie obchodziło.
Kupa nielegalny baz i łapanka klientów z ulicy a potem na łódkach istna Wieża
Babel. Sprzęt byle jaki, kursy w trzy dni i po dwie trzy osoby naraz na intro.
To był arabski standard w cenie 130$ za pakiet 10 nurkowań w Hurghadzie z
lunchem na łodzi ( taka cena w Hurghadzie jeszcze w zeszłym roku widniała na
stronie pewnej bazy nurkowej )
Dopiero jak się sami coś nauczyli od europejczyków to teraz zaczynają od nas
wymagać egzaminów a "zapomniał wół jak cielęciem był".
Cel chyba tych pozwoleń CDWS a dla baz certyfikatów ISO 9001 jest oczywisty.
Wykosić zagraniczną konkurencję. Niech zostaną tylko bazy egipskie a w nich tylko egipscy instruktorzy
Pozdrawiam Jacek

Data: 2010-10-21 01:04:22
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Hesham Gabr" <hesham_gabr@onet.pl> napisał w wiadomości news:173a.000000e2.4cbf0e54newsgate.onet.pl...
CDWS prosi o kontakt wszystkich bylych klientow sharmdiver.pl i przeslanie
skanow jakichkolwiek dokumentow swiadczacych o zwiazku sharmdiver.pl i J.

Ile srebrników płacą?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Strona sharmdiver.pl nie dziala poniewaz....