Strony sejmu i rz±du zablokowane. "Nie ma rzeczy niemo¿liwych. Pozdro panowie!"

Data: 2012-01-21 14:24:56
Autor: Antenka
Strony sejmu i rz±du zablokowane. "Nie ma rzeczy niemo¿liwych. Pozdro panowie!"
Data: 2012-01-21 23:35:37
Autor: Lorn
Strony sejmu i rządu zablokowane. "Nie ma rzeczy niemożliwych. Pozdro panowie!"
W dniu 2012-01-21 23:24, Antenka pisze:
He he he he :-o))) Kupecki w akcji?

Rżysz, że zablokowane? Pewnie nie wiesz z jakiego powodu czarownico.

Data: 2012-01-21 23:53:22
Autor: Grzegorz Z.
Strony sejmu i rz±du zablokowane. "Nie ma rzeczy niemo¿liwych. Pozdro panowie!"
Antenka napisa³:

He he he he :-o))) Kupecki w akcji?

Jam to nie chwal±c siê sprawi³.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-21 23:58:29
Autor: raff
Strony sejmu i rz¹du zablokowane. "Nie ma rzeczy niemo¿liwych. Pozdro panowie!"
On Sat, 21 Jan 2012 23:53:22 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

Antenka napisa³:

He he he he :-o))) Kupecki w akcji?

Jam to nie chwal±c siê sprawi³.

Narznales na l±cza ?

R.

Data: 2012-01-22 00:00:10
Autor: Grzegorz Z.
Strony sejmu i rz¹du zablokowane. "Nie ma rzeczy niemo¿liwych. Pozdro panowie!"
raff napisa³:

Narznales na l±cza ?

Popeda³uj mi¶ku.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-22 00:03:33
Autor: raff
Strony sejmu i rzšdu zablokowane. "Nie ma rzeczy niemo¿liwych. Pozdro panowie!"
On Sun, 22 Jan 2012 00:00:10 +0100, "Grzegorz Z."

Sami sobie pedalujcie. Pedalarze. R.

Data: 2012-01-22 00:04:13
Autor: Lorn
W dniu 2012-01-21 23:58, raff pisze:
[...]

Co takiego? :> To nie onet chat... Znaki pl s± ci obce?

Data: 2012-01-22 14:30:36
Autor: Antenka

<tictac...@colleen.org> wrote:
>Antenka napisa³:

>Jam to nie chwal±c siê sprawi³.

Narznales na l±cza ?

R.

Kloca postawi³? Feeeeeee :- (

Antenka

Data: 2012-01-22 16:09:07
Autor: rAzor
Strony sejmu i rządu zablokowane. "Nie ma rzeczy niemożliwych. Pozdro panowie!"
Rynce opadli! Patrzcie co - Grzegorz Z. napisaÅ‚ :-)  :
Antenka napisał:

He he he he :-o))) Kupecki w akcji?

Jam to nie chwaląc się sprawił.

Hm... to siÄ™ zdecyduj - albo jesteÅ› anonim, albo lamer. :-)
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup"

Data: 2012-01-22 17:14:55
Autor: raff
Strony sejmu i rz¹du zablokowane. "Nie ma rzeczy niemo¿liwych. Pozdro panowie!"
On Sun, 22 Jan 2012 16:09:07 +0100, rAzor <komuchy@na.koBym.ru>
wrote:

Rynce opadli! Patrzcie co - Grzegorz Z. napisa³ :-)  :
Antenka napisa³:

He he he he :-o))) Kupecki w akcji?

Jam to nie chwal±c siê sprawi³.

Hm... to siê zdecyduj - albo jeste¶ anonim, albo lamer. :-)

Grzesio sie nauczyl obslugi LOICa. Cwana bestia, yntelygent.

Ciekawe czy robil to w gumie, czy bez gumy.

R.

Data: 2012-01-22 01:20:01
Autor: wekon
Strony sejmu i rządu zablokowane. "Nie ma rzeczy niemożliwych. Pozdro panowie!"
"Antenka"  wrote in message news:03bbabfa-f889-4930-8ef7-654270624de0l1g2000vbc.googlegroups.com...

He he he he :-o))) Kupecki w akcji?

http://wiadomosci.wp.pl/title,Strony-sejmu-i-rzadu-zablokowane-Nie-ma-rzeczy-niemozliwych-Pozdro-panowie,wid,14187932,wiadomosc.html?ticaid=1dc80&_ticrsn=5

Antenka  :-?

-- -- -- -- -- -- --

Podejrzewam prowokację bandy ryżego, zakłamanego tchórza. Ostatnio Kolenda-Zaleska go pytała o spełnione obietnice z grudnia, to powiedział, że dziennikarze nie umieją korzystać z Internetu:

http://wpolityce.pl/wydarzenia/21743-tusk-zupelnie-nie-w-formie-ale-chce-uczyc-z-grasiem-dziennikarzy-jak-korzystac-z-internetu

wekon

Data: 2012-01-22 01:00:57
Autor: Obserwator
Strony sejmu i rz±du zablokowane.
wekon <wekon@op.pl> napisa³(a): Podejrzewam prowokacjê bandy ry¿ego, zak³amanego tchórza. Ostatnio Kolenda-Zaleska go pyta³a o spe³nione obietnice z grudnia, to powiedzia³, ¿e dziennikarze nie umiej± korzystaæ z Internetu:

*************************************
oczywiscie, ze to jest prowokacja. Ono potrafia wykorzystywac takie okazje, bo musza zaczac kontrolowac jakos internet. W internecie mozna sie przeciez
dowiedziec tego, co jest dla nich baaardzo niewygodne.

onet juz dla wieku osob nie jest dostepny, bo zlikwidowali darmowe konta.

Prowokatorom bluzgajacym na opozycje i inaczej myslacych, trzeba jednak cos
placic.
Wprowadza wiec oszczednosci:))

Bloger Aleksander Scios ( szczedolnie nie lubiany przez byle WSI), juz
duzo wczesniej ostrzegal przed takim rozwojem sytuacji w sieci, po wyborze
Komorowskiego na prezydenta.

Data: 2012-01-22 02:06:56
Autor: Lorn
W dniu 2012-01-22 02:00, Obserwator pisze:
oczywiscie, ze to jest prowokacja

Ty Karolek wiesz najlepiej czym jest prowokacja.

Data: 2012-01-22 01:23:05
Autor: Lorn
W dniu 2012-01-22 01:20, wekon pisze:

Podejrzewam prowokację bandy ryżego

Podejrzewam hel`owe party :>

Data: 2012-01-22 01:26:28
Autor: wekon
"Lorn"  wrote in message news:jffkt9$9v8$3inews.gazeta.pl...

W dniu 2012-01-22 01:20, wekon pisze:

Podejrzewam prowokację bandy ryżego

Podejrzewam hel`owe party :>

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wy wszystko obracacie w żart. Całe to forum, po stronie rządowych to jedne pośmiewisko. A wasza niewiedza wcale nie jest śmieszna. Dla mnie może jeszcze tak. Ale nie dla mojego syna.

wekon

Data: 2012-01-22 01:29:44
Autor: Lorn
W dniu 2012-01-22 01:26, wekon pisze:
[...]

Nie wszystko... tylko te wasze mateix`owe teorie :>

Całe to forum, po stronie rządowych to
jedne pośmiewisko. A wasza niewiedza wcale nie jest śmieszna. Dla mnie
może jeszcze tak. Ale nie dla mojego syna.

Wasza wiedza powala nas na kolana... drzewek nie było, a brzoza była sterowana :> Idźcie się leczyć! Zal mi twego syna miec ojca równie pojebanego jak to całe pośmiewisko PiS`owskie.

Data: 2012-01-22 01:37:16
Autor: wekon
"Lorn"  wrote in message news:jffl9o$b43$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

"Zal mi twego syna miec ojca ......."

jedyne co mnie pociesza to to, że nikogo po sobie nie pozostawisz, jedynie ten propagandowy smród, ale to jak pokazała historia, z czasem idzie w zapomnienie, jak wczorajszy stolec.

wekon

Data: 2012-01-22 01:40:00
Autor: Lorn
W dniu 2012-01-22 01:37, wekon pisze:
jedyne co mnie pociesza to to, że nikogo po sobie nie pozostawisz

O hehe a skąd ta wiedza? :> Ma dwoje wspaniałych szkrabów. :> Pajacuj dalej :>

Data: 2012-01-22 01:44:23
Autor: wekon
"Lorn"  wrote in message news:jfflt0$cao$1inews.gazeta.pl...

W dniu 2012-01-22 01:37, wekon pisze:
jedyne co mnie pociesza to to, że nikogo po sobie nie pozostawisz

O hehe a skąd ta wiedza? :> Ma dwoje wspaniałych szkrabów. :> Pajacuj
dalej :>

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Że sąsiad ma to my wiemy. Że nie będzie ci dane (i na szczęście to też). I ja tak na poważnie. Ja nie pajacuję.

wekon

Data: 2012-01-22 01:46:42
Autor: Lorn
W dniu 2012-01-22 01:44, wekon pisze:
[...]

I tym różnisz się od normalnego polaka... Złośliwy, głupi, debilny pisowski charakterek. Dziękuje za odpowiedź. :>

Data: 2012-01-22 01:52:10
Autor: Lorn
W dniu 2012-01-22 01:46, Lorn pisze:
[...]

Btw. taka z ciebie prawicowa menda...

Data: 2012-01-22 01:55:43
Autor: wekon
"Lorn"  wrote in message news:jffm9i$cao$3inews.gazeta.pl...

[...]

Nic terapia nie dała. Spędziłem fajną kolację z żonką. Uśpiłem ją. Myślę zajrzę na pogorzeliska tej grupy. Ale trafiłem na frustrata/tkę, fantastę i nie da mi zasnąć bo będzie pisał/ła całą noc. Bo co on/na będzie robić sam/a kolejny dzień. I taka jest prawda. Frustrat/tka wylazł/zła z ciebie w drugim poście. Zerknij wstecz. Nazwałeś/aś mnie pojebem. Dzięki za szczerość. Idę się przytulić do drugiej połówki i zasnąć. Miłego klepania w zimną klawiaturę.

wekon

Data: 2012-01-22 01:16:07
Autor: Obserwator
Strony sejmu i rz±du zablokowane.
wekon <wekon@op.pl> napisa³(a): (..)
szkoda zdrowia na rozmowe z tym lorn, to wyjatkowo bezmyslny i pozbawiony
wszelkich zasad moralnych typek. Ot, taki maly zakompleksiony czleczyna, ktory nie rozumie nawet tego co sam tu wypisuje.

Jak mu GW lub TVN nie powie jak ma myslec, to sam nic na pewno  nie wymysli.
Tepy jak stara siekiera.

Jak mu powiedieli w telewizorze, ze ma *prac* kaczora, to go bedzie *pral*
i wszytkich ktorzy kaczora bronia:)

Data: 2012-01-22 02:18:26
Autor: Lorn
W dniu 2012-01-22 02:16,  Obserwator pisze:
szkoda zdrowia na rozmowe z tym lorn

Twego czy jego? :>

Data: 2012-01-22 11:53:29
Autor: raff
Strony sejmu i rz¹du zablokowane.

To po co z ciulem dyskutujecie ?

Przeciez to troll.

R.

Data: 2012-01-22 15:05:31
Autor: Leprechaun
Strony sejmu i rz¹du zablokowane.

U¿ytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:lkqnh7l96702l7jglugf90m6s30nkk0nr64ax.com...
On Sun, 22 Jan 2012 01:16:07 +0000 (UTC), " Obserwator"
<fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

wekon <wekon@op.pl> napisa³(a):
(..)
[...]

Ty jeste¶ trol durniu, pajacu i bydlaku! Ty pod³a ¶winio obra¿aj±ca prezydenta RP.

BomBel

Data: 2012-01-22 15:34:35
Autor: Obserwator
Strony sejmu i rz¹du zablokowane.
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]

>Tepy jak stara siekiera.
>
>Jak mu powiedieli w telewizorze, ze ma *prac* kaczora, to go bedzie *pral*

przeciez to post skierowany do wekona. Napisalem przeciez, ze go splonkowalem.

Eh...chyba wekon ma racje. Ta grupa jest jednak skonczona, bo trudno sie tutaj
porozumiec. --

Data: 2012-01-23 05:15:53
Autor: stevep
Strony sejmu i rz¹du zablokowane.
Dnia 22-01-2012 o 16:34:35  Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisa³(a):

> [...]

Eh...chyba wekon ma racje. Ta grupa jest jednak skonczona, bo trudno sie  tutaj

Z debilami jak ty zazwyczaj trudno siê porozumieæ, stale ci co¶ nie  pasuje, a to g³upi naród, który nie g³osuje na twoich faworytów, a to  grupa, która nie sk³ada siê wy³±cznie z tobie podobnych oszo³omów. Rada  jest prosta zmieñ naród i grupê.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-22 02:04:36
Autor: Lorn
W dniu 2012-01-22 01:55, wekon pisze:
[...]

Jaka terapia? Wasza durna retrospekcja Macierewiczowska powinna być zamknięta w psychiatryku :>

Spędziłem fajną kolację z żonką.

Spędziłeś? :>

Uśpiłem ją.

fascynujÄ…ce.

Myślę zajrzę na pogorzeliska tej grupy.

Twoja bytność na tej grupie jest pogorzeliskiem :>

[...]

Jesteś pis`owski pojebem... Idź może ululaj żonę bo się wbudziła biedaczka :>

Data: 2012-01-22 01:21:15
Autor: Obserwator
o widze ze juz sie psychol lorn przyczepil do ciebie.

Nienormalny gnojek. Ja go splonkowalem wiec niech sobie pluje do woli, a
bedzie na pewno plul, bo cholernie glupi.

Data: 2012-01-22 02:24:23
Autor: Lorn
o widze ze juz sie psychol Obsrywek przyczepi³ siê do mnie
W dniu 2012-01-22 02:21,  Obserwator pisze:

Nienormalny gnojek.

Karolek miarkuj siê pajacu :> Zapodaj mnie do swego specjalnego abuse heh :>

Data: 2012-01-22 20:10:51
Autor: wekon

"Lorn"  wrote in message news:jffnb5$fbr$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja cię wraz nie spiszę na straty. Każdy truteń się przyda :-) Ty się lesba/trans nie bulwersuj.

wekon

Data: 2012-01-22 04:54:06
Autor: stevep
Strony sejmu i rz±du zablokowane. "Nie ma rzeczy niemo¿liwych. Pozdro panowie!"
Dnia 22-01-2012 o 01:20:01 wekon <wekon@op.pl> napisa³(a):

[...]

Jak masz zatwardzenie to ³yknij na przeczyszczenie bo przez wylewanie  swoich nieczysto¶ci nie ubêdzie ci frustracji,

Data: 2012-01-22 20:39:32
Autor: wekon
"stevep"  wrote in message news:op.v8gvsgu550oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Odnie¶ siê do informacji, któr± poda³em. Choæ raz. Spróbuj. I daj spokój z obra¿aniem. Na mnie to nie dzia³a.

Data: 2012-01-22 14:33:50
Autor: Antenka
On 22 Sty, 01:20, "wekon" <we...@op.pl> wrote:
"Antenka"  wrote in message

[...]

Sugerujesz, ¿e ry¿y kominiarz w ten sposó chce zatrzeæ wszelkie ¶lady
swojej przestêpczej dzia³alno¶ci? Hmmm :-?

Data: 2012-01-22 09:04:08
Autor: Bou
Strony sejmu i rzadu zablokowane. "Nie ma rzeczy niemozliwych. Pozdro panowie!"
CO WY? TU KURWA ROBICIE?! ROZSYLAC TEN APEL I RUSZYC DUPY! TU NIE CHODZI O JUTUBY, FEJSBUKI, ALE O WASZA WOLNOSC! O TO, CO STWORZYLISMY PRZEZ TYLE LAT!

http://www.youtube.com/watch?v=QKAH3Xj1bQc

Data: 2012-01-22 09:58:17
Autor: Leprechaun
Strony sejmu i rzadu zablokowane. "Nie ma rzeczy niemozliwych. Pozdro panowie!"

U¿ytkownik "Bou" <abc@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:jfgfr7$2h14$1newsread1.aster.pl...
CO WY? TU KURWA ROBICIE?! ROZSYLAC TEN APEL I RUSZYC DUPY! TU NIE CHODZI O JUTUBY, FEJSBUKI, ALE O WASZA WOLNOSC! O TO, CO STWORZYLISMY PRZEZ TYLE LAT!

http://www.youtube.com/watch?v=QKAH3Xj1bQc

Pierdzenie w kalesony! Gówno ¿e¶ wywalczy³! Gówno ¿e¶ stworzy³!  O jak± wolno¶æ chcesz walczyæ? Jeste¶ dureñ, bydlê i pajac!

BomBel

Data: 2012-01-22 10:06:21
Autor: jadrys
[...]

Tak. dla faceta lubującego sie w wprowadzaniu odpowiedzialności zbiorowej - Tuska nie ma rzeczy niemożliwych. Najwyraźniej po patriotach ze służb specjalnych PRLu i bogu ducha winnych kibicach postanowił sie rozprawić z wolnością słowa w internecie.. :-(

Pozdrawiam:-)

Data: 2012-01-22 10:16:59
Autor: Leprechaun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jfgjhs$gug$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nazywanie prezydenta durniem, bydlakiem i pajacem uwazasz za wolność słowa? Jak zaregowałbyś gdybym powiedział, że Che to był dureń, bydlak i pajac!?

BomBel

Data: 2012-01-22 20:16:43
Autor: wekon
"Leprechaun"  wrote in message news:4f1bd5c1$0$26693$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Masz swojego prezydenta bucu: http://www.youtube.com/watch?v=OmhbsfGyQIA

skomentuj to video, o ile masz jaja.

A co do Komorowskiego, to ja np. bym się nie zdziwił. Stwierdziłbym, że nazwałeś rzeczy po imieniu.

wekon

Data: 2012-01-22 20:24:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4f1c609c$0$1260$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja skomentuję. Cieszę się, że Polska to nie Korea Północna.

Data: 2012-01-22 20:54:44
Autor: wekon
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4f1c6288$0$1215$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Fakt. Jest zawsze dno pod dnem, to my wiemy Bogdan. Nie wpadłem na to.

wekon

Strony sejmu i rz±du zablokowane. "Nie ma rzeczy niemo¿liwych. Pozdro panowie!"