Strucel powraca - problem z firmową megane ;)

Data: 2011-04-08 11:31:31
Autor: Kamil
Strucel powraca - problem z firmową megane ;)
On 08/04/2011 10:04, Mateusz wrote:
Panowie, wątek trochę humorystyczny, bo po prostu śmiać się chce..

Wczoraj na trasie, tydzień po odbiorze auta od początku praktycznie
było słuchać stuki dochodzące gdzieś z okolic bloku. na wszelki
wypadek przed jazda sprawdziłem sobie poziomy płynów, olej świeżo
zalany, płyn chłodniczy w normie, filtry nowe. Po przejechaniu 5km
auto zgasło. Samo zgaszenie poprzedzone było nagłym spadkiem mocy bez
żadnych podejrzanych odgłosów. Otwieram masę i stwierdzam, że płyn
chłodniczy wyparował ;) jestem pewny, ze nie wymieszał się z olejem,
bo dymiłoby w sposób charakterystyczny jak bo uszczelka poszła nie ?
żadnych śladów wycieku nie zaobserwowałem, myślę jednak, że doszło do
wycieku ale cholera wie gdzie ;)

Co się mogło stać ? jakby się silnik zatarł w związku z tym brakiem
cieczy chłodzącej to by nawet nie był w stanie kręcić nie ? z drugiej
strony rozrząd mógł się przestawić prawda bo ktoś spartolił sprawę.
Mam nagranie z dźwiękiem tego silnika przed awarią i spróbuję je
wrzucić w sieć to może na podstawie dźwięku podpowiecie nieco.

Przepraszam jeśli głupio pytam, ale po cholerę ty się tym przejmujesz? Skoro to samochód firmowy, to zostaw w firmie i niech narpawiają. Komputer też sam w domu naprawiasz, kiedy w biurze siądzie?

Kamil

Data: 2011-04-08 05:13:02
Autor: Mateusz
Strucel powraca - problem z firmową megane ;)
On 8 Kwi, 12:31, Kamil <ka...@spam.com> wrote:
Przepraszam je li g upio pytam, ale po choler ty si tym przejmujesz?
Skoro to samoch d firmowy, to zostaw w firmie i niech narpawiaj .
Komputer te sam w domu naprawiasz, kiedy w biurze si dzie?

Stary masz rację, tylko, ze ja nie jestem w stanie wykonywać dobrze
swojej pracy przez to gówno. Wczoraj miałem przymusowe nadgodziny.
Skoro nie mogę właściwie nic zrobić w zakresie naprawy to przynajmniej
popytam ludzi na grupie i czegoś nowego się dowiem - jedyny plus.

Data: 2011-04-08 13:16:32
Autor: Kamil
On 08/04/2011 13:13, Mateusz wrote:
[...]

O_o

Zapłacili chociaż za te nadgodziny?!

Kamil

Data: 2011-04-08 14:55:13
Autor: J.F.
Strucel powraca - problem z firmową megane ;)
Użytkownik "Kamil" <kamil@spam.com> napisał w
[...]

Zepsul samochod i jeszcze by chcial za nadgodziny :-P

J.

Data: 2011-04-08 06:23:36
Autor: Mateusz
Strucel powraca - problem z firmową megane ;)
Kamil: u mnie w firmie nie płacą za nadgodziny. Wolne się dostaje...
J.F. to już dzisiaj usłyszałem.
Gnoje chcą mnie obciążyć kosztem ewentualnej naprawy, bo się wielce
irytują, że zainwestowali w to gówno więcej niż jest warte i teraz i
tak nie jeździ.

Trzeba w końcu zmienić pracę.

Data: 2011-04-08 14:25:33
Autor: Kamil
On 08/04/2011 14:23, Mateusz wrote:
[...]

Właśnie chciałem coś w ten deseń zasugerować.. Nie moja sprawa, ale dajesz się chyba nieźle wyzyskiwać..

Kamil

Data: 2011-04-08 06:35:13
Autor: Mateusz
Strucel powraca - problem z firmową megane ;)
On 8 Kwi, 15:25, Kamil <ka...@spam.com> wrote:
W a nie chcia em co w ten dese zasugerowa .. Nie moja sprawa, ale
dajesz si chyba nie le wyzyskiwa ..

stary... ja od pół roku szukam lepszej pracy - branża IT (oprócz
programowania).
i tak drugą większą pensję mam z tego co robię po godzinach
indywidualnie - tylko już nie mam siły zap***dalać.

Data: 2011-04-08 15:52:46
Autor: J.F.
Strucel powraca - problem z firmową megane ;)
Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w
Gnoje chcą mnie obciążyć kosztem ewentualnej naprawy, bo się wielce
irytują, że zainwestowali w to gówno więcej niż jest warte i teraz i
tak nie jeździ.

Ale nie bardzo rozumiem - jakimi kosztami ?
Tydzien po sprzedazy to odpowiada gwarant i to bedzie jeszcze rok czy dwa lata trwalo. Firma odpowiadza za hotel i inne koszta pracownika w delegacji - ale tu znow moze Assistance zaplaci.

Tylko oczywiscie nie chwalimy sie nagraniami jak to silnik tlukl w czasie jazdy, tylko "jechal i stanal". Jak Renault to mozesz dodac "stanal, ale nie dalo sie silnika wylaczyc" :-)
No chyba ze stwierdza ze np cos urwales na dziurze.

J.

Data: 2011-04-08 08:29:02
Autor: Mateusz
On 8 Kwi, 15:52, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

To nie moje realia...

[...]

Nie no jasne... nagranie zachowam dla siebie ;)
nie sądzę, żeby jakakolwiek usterka związana z zawieszeniem blokowała
możliwość uruchomienia silnika. Mylę się ? zresztą... stanął na dobrej
drodze (bez dziur).

Data: 2011-04-09 08:42:22
Autor: J.F.
Strucel powraca - problem z firmowš megane ;)
On Fri, 8 Apr 2011 08:29:02 -0700 (PDT),  Mateusz wrote:
[...]

Zupelnie nie rozumiem - firma zrzekla sie gwarancji przy zakupie tych
meganek czy co ? Czy "tydzien po odbiorze auta" znaczy "tydzien temu dostalem sluzbowe
auto - piecioletnia meganke z 200kkm na liczniku" ?
No chyba ze stwierdza ze np cos urwales na dziurze.

nie sądzę, żeby jakakolwiek usterka związana z zawieszeniem blokowała
możliwość uruchomienia silnika. Mylę się ?

Jest jakis czujnik wstrzasowy wylaczajacy doplyw paliwa po wypadku.
No i pod spodem jest pare rzeczy - weze paliwowe, miska oleju, troche
kabli.

J.

Data: 2011-04-08 16:16:40
Autor: radekp@konto.pl
Strucel powraca - problem z firmową megane ;)
Fri, 8 Apr 2011 06:23:36 -0700 (PDT), w
<8b857013-2bba-4a8b-ada6-730e63942c24@y31g2000vbp.googlegroups.com>, Mateusz
<mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał(-a):

Gnoje chcą mnie obciążyć kosztem ewentualnej naprawy, bo się wielce
irytują, że zainwestowali w to gówno więcej niż jest warte i teraz i
tak nie jeździ.

Jeżeli stukało od początku, a ty sobie pojechałeś, to nic dziwnego że im
ciśnienie skoczyło :).

Data: 2011-04-08 08:30:29
Autor: Mateusz
<8b857013-2bba-4a8b-ada6-730e63942...@y31g2000vbp.googlegroups.com>, Mateusz
<mateusz.chmurzyn...@gmail.com> napisał(-a):

> [...]
> tak nie jeździ.

Jeżeli stukało od początku, a ty sobie pojechałeś, to nic dziwnego że im

Stary zabezpieczyłem się, bo od razu jak odpaliłem auto i usłyszałem
rzeźnię to zadzwoniłem do mechanika i po przedstawieniu sytuacji
stwierdził, że można jechać i tyle...

Data: 2011-04-12 21:18:13
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 8 Apr 2011 05:13:02 -0700 (PDT), Mateusz napisał(a):

Stary masz rację, tylko, ze ja nie jestem w stanie wykonywać dobrze
swojej pracy przez to gówno. Wczoraj miałem przymusowe nadgodziny.

No i czego oczekujesz? Wróżki, która przybędzie, machnie różdżka i zamieni
Twoje mega(ne) hovno w samochód?

--
     ___________ (R)

Data: 2011-04-13 04:29:41
Autor: Mateusz
Strucel powraca - problem z firmową megane ;)
On 12 Kwi, 21:18, Adam Płaszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:
No i czego oczekujesz? Wr ki, kt ra przyb dzie, machnie r d ka i zamieni
Twoje mega(ne) hovno w samoch d?

zamiast tej wróżki wolałbym SPRAWNE auto ;)

Data: 2011-04-13 22:55:24
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 13 Apr 2011 04:29:41 -0700 (PDT), Mateusz napisał(a):

No i czego oczekujesz? Wr ki, kt ra przyb dzie, machnie r d ka i zamieni
Twoje mega(ne) hovno w samoch d?

zamiast tej wróżki wolałbym SPRAWNE auto ;)

Sprawne Auto <> Renault ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2011-04-08 12:47:22
Autor: J.F.
Użytkownik "Kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:inmo63$aaj$4inews.gazeta.pl...
Przepraszam jeśli głupio pytam, ale po cholerę ty się tym przejmujesz? Skoro to samochód firmowy, to zostaw w firmie i niech narpawiają.

Tak jest, przeczytaj  tylko warunki assistance i domagaj sie zastepczego, o ile przysluguje.

A ze sie zepsul .. F16 tez sie psuja, "kazdy nowy sprzet sie psuje, to jest zgodne z nauka, krzywa Wannowa" :-)

J.

Data: 2011-04-08 11:57:34
Autor: Kamil
On 08/04/2011 11:47, J.F. wrote:
[...]

Nie chodzi mi o warunki assistance, tylko o posiadacza samochodu. Samchód firmowy to jest narzędzie pracy, takie samo jak komputer w biurze czy telefon. Pytasz na grupach komputerowych jak wymienić dysk, czy dzwonisz do szefa i niech się martwi?

Kamil

Data: 2011-04-08 13:11:59
Autor: Sylwester Łazar
[...]
Z moich doświadczeń wynika, że:
1) ambitni interesują się problemem w pracy i starają się go rozwiązać.
2) pozostali tracą pracę, albo jakiś czas jeszcze widzą niezadowolona minę
szefa,

Najbardziej cenię jednak efektywnych.
Szybko żądają innego samochodu od szefa i jeszcze tego samego dnia zarabiają
z wdzięczności dla niego 10 000 zł dla firmy.
S.

Data: 2011-04-08 13:12:56
Autor: Kamil
On 08/04/2011 12:11, Sylwester Łazar wrote:
[...]

Jest jeszcze typ 4 - jeleni, w których zakresie obowiązków leży A i B, robią też C i D trzęsąc tyłkiem o posadę, a po godzinach podrzucają szefa żonę na wywiadówkę w szkole. ;)

Kamil

Data: 2011-04-09 10:11:47
Autor: Robert Rędziak
Strucel powraca - problem z firmową megane ;)
On Fri, 8 Apr 2011 12:47:22 +0200, J.F.
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

A ze sie zepsul .. F16 tez sie psuja, "kazdy nowy sprzet sie psuje, to jest zgodne z nauka, krzywa Wannowa" :-)

 A kto to był ten Wannow? ;)

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2011-04-09 12:12:51
Autor: Grejon
W dniu 2011-04-09 12:11, Robert Rędziak pisze:
[...]

Pewnie znajomy Schodowa - tego co klatkę wynalazł.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-04-09 22:45:26
Autor: J.F.
On Sat, 09 Apr 2011 12:12:51 +0200,  Grejon wrote:
[...]

I znajomy Dworcowa, tego slynnego, ktory ma ulice w kazdym miescie.

J.

Data: 2011-04-09 23:10:17
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Strucel powraca - problem z firmowĹĄ megane ; )
W dniu 2011-04-09 22:45, J.F. pisze:
[...]

A wszyscy piją ze zbawcą włamującej się na działki żulerni - Altanowem.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Strucel powraca - problem z firmową megane ;)