Strzał w kolano...

Data: 2012-12-03 15:32:46
Autor: anacron
Strzał w kolano...
http://www.damskomesko.pl/2012/12/strzal-w-kolano/

A taka jeszcze ciekawostka.

--
anacron

Data: 2012-12-03 15:52:16
Autor: Big Jack
Strzał w kolano...
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/k9idg7$850$1@mx1.internetia.pl
*anacron* napisał(-a):

http://www.damskomesko.pl/2012/12/strzal-w-kolano/

A taka jeszcze ciekawostka.

"2)  temperatura otoczenia zawartej w zakresie wartości mieszczących się
w granicach określonych przez producenta jednak nie mniejszym niż zakres
od 0 do +50 °C."

"Czy powyższe nie oznacza przypadkiem, że gdy temperatura spada poniżej
zera jakiekolwiek pomiary prędkości nie wchodzą w grę?"

Niekoniecznie, bo jak suszarka ma do pracy zakres temperatury otoczenia
np. -30 do +50 to z nadmiarem spełnia powyższy warunek :P Pudło
(ten strzał w kolano)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-12-03 15:57:42
Autor: anacron
Strzał w kolano...
*anacron* napisał(-a):

[...]

"jednak nie mniejszym niż zakres" - czytanie ze zrozumieniem nie boli :)

Data: 2012-12-03 14:59:45
Autor: AZ
Strzał w kolano...
On 2012-12-03, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

"2)  temperatura otoczenia zawartej w zakresie wartości mieszczących się
w granicach określonych przez producenta jednak nie mniejszym niż zakres
od 0 do +50 °C."

"Czy powyĹźsze nie oznacza przypadkiem, Ĺźe gdy temperatura spada poniĹźej
[...]

"jednak nie mniejszym niĹź zakres" - czytanie ze zrozumieniem nie boli :)

Ale mniejsze odnosi sie do zakresu wiec zakres temperatur w ktorym moze
urzadzenie pracowac powinno zawierac zakres "od 0 do +50".

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-12-03 16:06:07
Autor: anacron
Strzał w kolano...
W dniu 2012-12-03 15:59, AZ pisze:
On 2012-12-03, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

[...]

OK, ale policjant powinien zmierzyć owa temperaturę, wilgotność
powietrza i zakłócenia elektromagnetyczne występujące w danym otoczeniu
i już widzę jak oni to robią. Nie zrobili, to nie maja pewności, że mogę
mierzyć, szczególnie owe zakłócenia elektromagnetyczne niesamowicie
istotne przy pomiarze Dopplerem.

Data: 2012-12-03 16:04:03
Autor: Big Jack
Strzał w kolano...
W wiadomości
*anacron* napisał(-a):

"jednak nie mniejszym niż zakres" [od 0 do +50 °C - przypis mój]

I -30 do + 50 warunek ten spełnia

czytanie ze zrozumieniem nie boli

Zdaje się, że Ciebie to nie dotyczy

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-12-03 16:06:57
Autor: anacron
Strzał w kolano...
*anacron* napisał(-a):

"jednak nie mniejszym niż zakres" [od 0 do +50 °C - przypis mój]

I -30 do + 50 warunek ten spełnia

czytanie ze zrozumieniem nie boli

Zdaje się, że Ciebie to nie dotyczy

doczepiłeś się fragmentu, a przeczytaj całość, specjalnie dla ciebie
poprawiono.

Data: 2012-12-03 16:25:17
Autor: Big Jack
Strzał w kolano...
W wiadomości
*anacron* napisał(-a):

doczepiłeś się fragmentu, a przeczytaj całość, specjalnie dla ciebie
poprawiono.

Doczepiłem się fałszywej interpretacji, takiej jaka była w momencie doczepiania. Nawet nie mam zamiaru pochylać się nad tym co nie _poprawiono_ ale co _poprawiłeś_ Nie bądź taki skromny.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-12-03 16:36:07
Autor: WW
Strzał w kolano...
W dniu 2012-12-03 15:32, anacron pisze:
http://www.damskomesko.pl/2012/12/strzal-w-kolano/

A taka jeszcze ciekawostka.

I kolejna ciekawostka.
Zgodnie z zasadami pomiaru określanymi przez PN, przy urządzeniach przenośnych homologacji podlega urządzenie wraz ze źródłem zasilania!
Zatem radar musi być homologowany z konkretnym radiowozem!
Nie można podłączać go do dowolnego radiowozu.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik  :-P

Data: 2012-12-03 17:21:10
Autor: anacron
Strzał w kolano...
W dniu 2012-12-03 16:36, WW pisze:
[...]

Podasz źródło? Przyjrzymy się, co do podanej przeze mnie ciekawostki,
wczoraj zainspirował mnie jeden prawnik, który powiedział " ja mandatów
nie płacę i póki nie zmienią się przepisy nie zapłacę". I faktycznie,
jak widać w przepisach dziura jest.

Data: 2012-12-03 17:35:43
Autor: J.F
Strzał w kolano...
Użytkownik "anacron"  napisał w wiadomości grup
[...]

No nie, z zasady homologacja jest na typ, wiec do radiowozu okreslonego typu.
Poki mu nie zmienia akumulatora na nowy, inny :-)

Podasz źródło?

Zrodel trzeba wiecej, bo PN to slabo obowiazujce sa.

J.

Data: 2012-12-04 10:25:23
Autor: WW
Strzał w kolano...
W dniu 2012-12-03 17:21, anacron pisze:
[...]

Zgodnie z Ustawą o Miarach i Wagach, art 63, legalizacji podlega cały przyrząd pomiarowy, łacznie z zasilaniem, jeżeli nie nie pochodzi ono z sieci 230V.

Data: 2012-12-04 04:35:50
Autor: Matt
Strzał w kolano...
On Dec 4, 10:25 am, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Zgodnie z Ustawą o Miarach i Wagach, art 63, legalizacji podlega cały
przyrząd pomiarowy, łacznie z zasilaniem, jeżeli nie nie pochodzi ono z
sieci 230V.

Nie istnieje "Ustawa o Miarach i Wagach". Jest "Ustawa o Miarach" i
nie ma w niej art. 63, bo ma tylko 34 artykuły.

Radary są legalizowane na źródło zasilania o danych parametrach (np
akumulator) i mają odmówić pomiaru, jeżeli źródło ich nie spełnia.
Źródło nie musi mieć legalizacji, anie osobnej ani łącznie z
urządzeniem:

http://tnij.com/snZOf

--
Regards
Matt

Data: 2012-12-03 18:40:24
Autor: jerzu
Strzał w kolano...
On Mon, 03 Dec 2012 16:36:07 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Zgodnie z zasadami pomiaru określanymi przez PN, przy urządzeniach przenośnych homologacji podlega urządzenie wraz ze źródłem zasilania!

Bzdura.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-04 14:39:31
Autor: elmer radi radisson
Strzał w kolano...
On 2012-12-03 16:36, WW wrote:

Zgodnie z zasadami pomiaru określanymi przez PN, przy urządzeniach
przenośnych homologacji podlega urządzenie wraz ze źródłem zasilania!

Tak, a przy stacjonarnych kasach sklepowych trzeba kazdorazowo
homologowac elektrownie.

--

memento lorem ipsum

Strzał w kolano...