Strzal w 10-ke ;-)

Data: 2010-04-23 09:47:20
Autor: abc
Strzal w 10-ke ;-)
"Potem rzecze i tym, którzy będą po lewicy: Idźcie ode mnie, przeklęci! w
ogień wieczny, który zgotowany jest dyjabłu i Aniołom jego." (Mat. 25:41)

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2010-04-23 10:04:04
Autor: Dirko
Strzal w 10-ke ;-)

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bd1508a$0$17095$65785112news.neostrada.pl...

"Potem rzecze i tym, którzy będą po lewicy: Idźcie ode mnie, przeklęci! w
ogień wieczny, który zgotowany jest dyjabłu i Aniołom jego." (Mat. 25:41)

    Ale serce masz po lewej stronie. ;-)
-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić
katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

    Nie da się tylko i wyłącznie włożyć otwartego parasola do doopy  :-)

Strzal w 10-ke ;-)