Strzał w kolektor - raz jeszcze

Data: 2010-01-06 14:51:55
Autor: Gray
Strzał w kolektor - raz jeszcze

Użytkownik "..::Adam::.." <empton5@op.pl> napisał w wiadomości news:hi1v2h$fqp$1news.onet.pl...

Tak jak pisaliście,  sprawdzono czy jakiś wężyk się nie odpiął, mechanik sprawdził ciśnienie w cylindrach. Wszystko ok.

Mechanik stawia jeszcze na cewkę.
Jeszcze mam pytanie, ma ktoś opis, jak połączyć kable WN? Chodzi mi o kolejnośc na świecach i na cewce.
Auto to Escort 1,6 16V rok 99

Nie czytałem poprzedniego wątku...Oczywiście silniczek krokowy i map sensor był sprawdzany na poprawność działania, a ECU resetowane po tym?
Lepiej nie próbuj jeździć na gazie dopóki nie rozwiążesz problemu jazdy na benzynie. Można spalić samochód w wyniku strzału...To akurat z własnego doświadczenia wiem.

Pzdr
-- - Gray

Strzał w kolektor - raz jeszcze