Strza造 ...

Data: 2010-04-20 13:04:45
Autor: Endriu
Strza造 ...
"[...] Dzis nie ma juz Ryszarda Kaczorowskiego. Zabil go nie Moskal
strzalem
w tyl glowy w Katyniu [...]"

Czy aby na pewno jeste tego pewien Fatso ?.

SMOLE垶K STRZAΧ WIDOCZNE SYLWETKI !!!! analiza
http://www.youtube.com/watch?v=Sppv6S9aHI4&feature=related

Jeste tego pewien 瞠 nikt nie dobija tych, kt鏎zy si  tam jako
cudem uratowali ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-20 21:20:04
Autor: fatso
Strzay ...
Endriu wrote:
"[...] Dzis nie ma juz Ryszarda Kaczorowskiego. Zabil go nie Moskal
strzalem
w tyl glowy w Katyniu [...]"

Czy aby na pewno jeste tego pewien Fatso ?.

SMOLESK STRZAY WIDOCZNE SYLWETKI !!!! analiza
http://www.youtube.com/watch?v=Sppv6S9aHI4&feature=related

Jeste tego pewien 髒e nikt nie dobija tych, kt籀rzy si  tam jako
cudem uratowali ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Mossad mialby dobijac ludzi Kalksteina? Zbyt to jest skomplikowane.

Data: 2010-04-20 22:19:22
Autor: Joachim
Strza造 ...
Endriu pisze:
[...]

Ja nie s康z, 瞠by strzelano do ofiar. Strza造 s g這郾e i przez to niebezpieczne dla sprawy i strzelaj帷ego.

S bardziej optymalne metody za豉twiania tego typu spraw. Mo積a si np. sugerowa metod sanitariuszy z υdzi. Pavulon za豉twi by spraw bez zb璠nego rozg這su.

J.

Data: 2010-04-20 21:43:25
Autor: fatso
Strzay ...
Joachim wrote:
Endriu pisze:
[...]

Ja nie sdz, 髒eby strzelano do ofiar. Strzay s gone i przez to niebezpieczne dla sprawy i strzelajcego.

S bardziej optymalne metody zaatwiania tego typu spraw. Mo髒na si np. sugerowa metod sanitariuszy z odzi. Pavulon zaatwi by spraw bez zbdnego rozgosu.

J.

Nie da sie ukryc, ze ktos tam wydaje sie strzelac a inny kacap brzydko sie wyraza.
No ale jesli dobijano tam rannych to powstaje mala trudnosc- kulka pozostala w ciele
i latwo ja bedzie teraz  wykryc.

Data: 2010-04-20 14:43:42
Autor: Charlie delta
Strza造 ...
On 20 Kwi, 22:43, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
Joachim wrote:

> [...]

sie wyraza.
No ale jesli dobijano tam rannych to powstaje mala trudnosc- kulka

f- Ukryj cytowany tekst -

- Poka cytowany tekst -

my郵 gruba 鈍inio

kacap powtarza "ni chuja, sybir" wielokrotnie

zdaje sobie spraw co go czeka za to 瞠 jest 鈍iadkiem egzekucji

Data: 2010-04-20 21:58:48
Autor: kc
Strza造 ...
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisa(a):
kacap powtarza "ni chuja, sybir" wielokrotnie

zdaje sobie spraw=EA co go czeka za to =BFe jest =B6wiadkiem egzekucji

A 鄉iech? To jest najciekawsze w tym nagraniu. Rozbi si samolot, ludzkie szcz徠ki porozwalane dooko豉, a ratownicy si 鄉iej?

kc

Data: 2010-04-21 01:16:23
Autor: Joachim
Strza造 ...
  kc pisze:
[...]

Nie znam rosyjskiego, to t逝maczenie jest ok?
http://www.youtube.com/watch?v=U_-oWN4a8uY

J.

Data: 2010-04-21 11:16:02
Autor: Virck
Strza造 ...
A nie dziwi was to, ze jako pierwsi na miejscu katastrofy ni stad ni zowat zjawili sie ruscy..??? ..-;)))

Data: 2010-04-21 11:26:49
Autor: totus
Strza造 ...
Virck wrote:

A nie dziwi was to, ze jako pierwsi na miejscu katastrofy ni stad ni
zowat zjawili sie ruscy..??? ..-;)))

To jest zupe軟ie niespodziewane. Ja spodziewa貫m si US marines i bundeswery oraz husarii polskiej. Ale Ruscy? Ruscy pod Smole雟kiem to jest zupe軟ie zaskakuj帷e.

Data: 2010-04-21 17:06:46
Autor: Virck
Strza造 ...
totus wrote:
Virck wrote:

[...]

No wlasnie....Ja bym sie tez spodziewal najpredzej zydow na rowerach....

Data: 2010-04-21 16:22:52
Autor: Adam Sito
Strza造 ...
Nie znam rosyjskiego, to t逝maczenie jest ok?
http://www.youtube.com/watch?v=U_-oWN4a8uY

Tak. Nawet bardzo OK.

--
AS

Data: 2010-04-21 16:22:24
Autor: Adam Sito
Strza造 ...
kacap powtarza "ni chuja, sybir" wielokrotnie

Powtarza "ni chuja siebie", a to do嗆 istotna r騜nica.

--
AS

Data: 2010-04-21 19:08:30
Autor: skippy
Strza造 ...

U篡tkownik "Adam Sito" <adamsito@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:hqn1mn$rcc$1news.onet.pl...
kacap powtarza "ni chuja, sybir" wielokrotnie

Powtarza "ni chuja siebie", a to do嗆 istotna r騜nica.

no raczej nie "sybir"; tylko co to znaczy po rosyjsku "siebie"?

Data: 2010-04-21 20:11:29
Autor: marfi
Strza造 ...
U篡tkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisa w wiadomo軼i news:hqnbek$sp9$1news.onet.pl...

[...]

http://www.slovoborg.ru/definition/%D0%BD%D0%B8+%D1%85%D1%83%D1%8F+%D1%81%D0%B5%D0%B1%D0%B5

podziw dla czego, nie oznacza pragnienia posiadania czego. Tj. siebie - nic

--
marfi

Data: 2010-04-21 21:45:02
Autor: skippy
Strza造 ...

U篡tkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:4bcf3fd9$0$19182$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No patrz, czyli jednak to nie znaczy to samo co po polsku "Nie ma chuja, b璠zie Sybir".

Data: 2010-04-21 12:55:17
Autor: Endriu
Strza造 ...
No patrz, czyli jednak to nie znaczy to samo co po polsku "Nie ma chuja,
b璠zie Sybir".

Chyba to mniej wi璚ej oznacza 熪 ala:

Czyli to "sjebie" to nic nie oznacza, taki odno郾ik poskiej
akcentuj帷ej  "kurwy" ?.

Bez tytu逝
http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=1&id=764

"[...]  "Gdy chc, by ludzie co naprawd zapami皻ali - m闚i to im z
podw鎩n wulgarno軼i. By mo瞠 nie brzmi to mi這 (...) ale pomaga (...)
zapami皻a". [...]".

Czyli kacap mniej wi璚ej powiedzia " Ni chuja kurwa" jakby kogo
goni kto zacz掖 ucieka......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 13:53:02
Autor: macieks
Strza造 ...
On 21 Kwi, 21:55, Endriu <andrewgolot...@gmail.com> wrote:

Czyli kacap mniej wi璚ej powiedzia " Ni chuja kurwa" jakby kogo
goni kto zacz掖 ucieka......

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

Endriu, bez urazy.
Interpretujesz wszystko, co jest zwi您ane z t tragedi, w celu
udowodnienia spisku Rosjan.
Z niekt鏎ych tez si p騧niej wycofujesz. Patrz:
ruscy 穎軟ierze -- > no w sumie lotnisko wojskowe
kokpit ca造 -- > a nie, to silnik
nie ma dw鏂h cia -- > s wszystkie

Teraz te rosyjskie s這wa: " Ni chuja kurwa" jakby kogo goni kto
zacz掖 ucieka...."

Tak jakby zrozumie co poeta mia na my郵i m闚i帷 " O kurwa, kurwa"
To mo瞠 wyra瘸 wszystko: zachwyt-obrzydzenie, mi這嗆-nienawi嗆, cool-
obciach, z這-dobro itp itd
Proponuj mniej emocji i polityki, a wi璚ej logiki.

Data: 2010-04-21 23:32:20
Autor: zenek
Strza造 ...
Endriu pisze:
[...]

Ruscy nie uzywaqja slowa "kurwa"  a "bladz" wymiawia sie bliadz

Data: 2010-04-22 17:28:56
Autor: haze
Strza造 ...
Gdzi窷 wyczyta貫m 瞠 to oznacz co ala polskie

" o ku..., spierdalam"

jako 瞠 sie kameruj帷y przestraszy si tego co zobaczy
albo 瞠 us造sza strza造

Data: 2010-04-22 17:45:09
Autor: Agaton
Strza造 ...
W dniu 22-04-2010 17:28, haze pisze:
Gdzi窷 wyczyta貫m 瞠 to oznacz co ala polskie

" o ku..., spierdalam"

jako 瞠 sie kameruj帷y przestraszy si tego co zobaczy
albo 瞠 us造sza strza造

je瞠li my郵isz o "ni ch..a siebie" tzn co wr璚z przeciwnego. On nie chce opu軼i tego miejsca.

Data: 2010-04-22 21:42:51
Autor: marfi
Strza造 ...
U篡tkownik "Agaton" <gigsa_USUN_@wp.pl> napisa w wiadomo軼i news:hqpqua$vf3$1news.onet.pl...
[...]

  IMO to jest raczej idiom, odpowiednik naszego (zale積ie od wyznania) "O ja pieeeerdooool" albo " O Booo瞠"

--
marfi

Data: 2010-04-22 22:03:20
Autor: skippy
Strza造 ...

U篡tkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:4bd0a6be$0$2598$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W transkrypcji z rosyjskiego "ni huja" to znaczy na nasze "nic", "niczego".
Natomiast "sjebje" - "sobie".
Misiu wi璚 biega z kom鏎k i gada co w rodzaju "niez貫", "niczego sobie".
Jak znacie opisy zachowania ludzi po katastrofach, cho熲y u nas w Kabatach czy po wybuchu Rotundy, to nic specjalnie szokuj帷ego.
I tak dobrze, 瞠 nie zapierdala szuka portfeli itp spraw tylko mamrota "zajebi軼ie" i kr璚i film 瞠by na nim zarobi sprzedaj帷 zaraz mediom.

Data: 2010-04-22 22:44:12
Autor: marfi
Strza造 ...
U篡tkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisa w wiadomo軼i news:hqqa29$qtf$1news.onet.pl...
I tak dobrze, 瞠 nie zapierdala szuka portfeli itp spraw tylko mamrota "zajebi軼ie" i kr璚i film 瞠by na nim zarobi sprzedaj帷 zaraz mediom.

  Wczuj si w sytuacj -  my郵a豚ys o "sprzeda篡" czy by豚y raczej w szoku?
Co innego za 6 godzin, za dzie, za dwa, za rok, za trzy... lecz chyba nie w tej chwili.

--
marfi

Data: 2010-04-22 22:55:56
Autor: skippy
Strza造 ...

U篡tkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:4bd0b51e$0$2606$65785112news.neostrada.pl...
U篡tkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisa w wiadomo軼i news:hqqa29$qtf$1news.onet.pl...
..
[...]

Ale ja pisa貫m przecie, bo wiem co ludzie wyrabiali w kabatach i pod rotund.
By這 szukanie kas, portfeli, zbieranie na pamiatke kawa趾闚 samolotu.
To sa fakty i nie widz powodu, 瞠by mentalno嗆 sie pod tym wzgledem zmieni豉.
Misiu wiedzia ze zaraz go przep璠z, to chyba normalne 瞠 jak najszybciej s逝zby ogrodz teren i wypedz gapi闚.
juz raz zadeptano miejsce tego typu, ale to by這 u nas; oni raczej nie pozwalaj.
Natura ludzka pcha do takich miejsc, a nie odpycha.

Tu banalny przyk豉d z 篡cia: lezy trup i tylko jedna osoba jest pod豉mana, reszta by wlaz豉 ile sie da blizej.
To przeciez normalne.
http://www.fotogrupa.com/photo/show/photo_id/6489

Data: 2010-04-22 23:12:46
Autor: marfi
Strza造 ...
U篡tkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisa w wiadomo軼i news:hqqd4t$5fm$1news.onet.pl...
Natura ludzka pcha do takich miejsc, a nie odpycha.

  Mnie odpycha wi璚 pewnie st康 inny pogl康.
--
marfi

Data: 2010-04-23 08:31:22
Autor: skippy
Strza造 ...

U篡tkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:4bd0bbd1$0$17100$65785112news.neostrada.pl...
U篡tkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisa w wiadomo軼i news:hqqd4t$5fm$1news.onet.pl...
Natura ludzka pcha do takich miejsc, a nie odpycha.

 Mnie odpycha wi璚 pewnie st康 inny pogl康.
--

kurcze mnie tez odpycha, ale wi瘯szo嗆 ludzi po prostu lezie tam gdzie co sie sta這 i rozjeba這 natomiast sp...dala albo zalicza glebe jak strzelaj. a ten misiu dok豉dnie odwrotnie??? biega, filmuje kaszaniast kom鏎k i zadowolny posapuje. przeciez to oczywiste.

Data: 2010-04-23 06:47:41
Autor: Agaton
Strza造 ...
W dniu 22-04-2010 22:03, skippy pisze:

W transkrypcji z rosyjskiego "ni huja" to znaczy na nasze "nic", "niczego".
Natomiast "sjebje" - "sobie".

sjebje = niczego = nic

sjebja = siebie

Data: 2010-04-23 06:53:50
Autor: skippy
Strza造 ...

U篡tkownik "Agaton" <gigsa_USUN_@wp.pl> napisa w wiadomo軼i news:hqr8pk$roo$1news.onet.pl...

http://pl.wiktionary.org/wiki/%D1%81%D0%B5%D0%B1%D0%B5

Data: 2010-04-23 17:41:32
Autor: skippy
Strza造 ...

U篡tkownik "Agaton" <gigsa_USUN_@wp.pl> napisa w wiadomo軼i news:hqrf3q$b07$1news.onet.pl...
[...]

na tym linku nie jest napisane, 瞠
sjebje = niczego = nic

tylko 瞠
"ni huja sjebje" jest r闚noznaczne z "sjebje - niczewo"

"sjebje" znaczy "sobie"
natomiast "ni huja" jest odpowiednikiem dla "niczego"
Zreszta w polskim jest podobnie.

Data: 2010-04-23 17:07:54
Autor: fatso
Strzay ...
maniana wrote:
U髒ytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisa w wiadomoci news:7667f5c1-0a41-467f-bb5a-a44c82c6c722h21g2000vba.googlegroups.com...
[...]

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

*
http://www.youtube.com/watch?v=XxdOnSsPV9I

Fonoskopia do filmu

12(sekunda) - pierwszy cichy strza
- uspok籀j si
- patrz mu w oczy
15,03 - 17,0 chcesz popatrze?
17,5 - 18,8 - tera was sprawdzim!
19 - 20,4 pogadasz i co...(ofiara)
20,2 - 23 - poleg za... - uderzenie, odgos zachynicia
- uspok籀j si !
22,8 - drugi cichy strza
26,0 - 28,7 - osoba 1:tak szprochasz? osoba 2 (ofiara): tyle krwi! Osoba 3(ofiara): Jezu!
30,0 - 30,8 pabieria - pobiera przyjmowa
30,3 - 31,3 - a gdzie tato - gos kobiecy
31,6 - 32, 7 - wiernujsia (wracaj) - gos mski
34,4 - 35,6 - nic nie sysz - kobieta napastniczka w d驕wiku syreny
38, 75 - trzeci cichy strza
41,5 - 43,65 Uwa髒aj Jasiuk, uwa髒aj! - gos kobiety
43,65 - repetowanie broni
44,12 - czwarty cichy strza
44,9 - 45,8 Anders palieg - Anders zgin (m)
45,6 - 46,85 Pra髒no szapki jada - kobieta
46,8 - 48,3 Dawaj riebiata ch..ja - dawajcie chopaki ch..ja (m)
47,76 - pity cichy strza
48,22 - 49,7 - iwidiria 髒ywa - odgos uderzenia (m)
48.91 - sz籀sty cichy strza
49,35 - si籀dmy cichy strza
50,3 - 51,32 szkoda rumu - (m)
51,28 - 53,7 chwatit - nie jest prieo髒ena - rozmowa 2 os籀b
- co jest ? - gos Lecha
56 - pierwszy gony strza
59 - 1,06 ni ch..ja siebia: to wam nie ujdzie - wulgaryzm - autor nagrania gono
60,02 - 60,024 - odgos repetowania broni
60,075 - drugi gony strza
65,6 - 68,7 ..sientiabria priliczicie.. - ..wrzesie doliczycie.. -pytajcy naiwny gos kobiecy
67,03 - 70,07 - ch籀ralny wybuch miechu
70,08 - 72,06 - ja wam dam oktabria (gos kobiety - wiadka)
- nie mam 髒alu, pu Lecha
72,02 - trzeci gony strza
74,05 - czwarty gony strza
77,03 - 78,08 adios - pa 髒ydu!: adios - po 髒ydzie - gniewny gos kobiecy
79,01 - 79,06 - kada - koda - triumfujcy gos kobiecy
79,06 - 81 - ni ch..ja tiebia (autor filmu)

*
cytat:
Autor synnego filmiku ze Smoleska nie 髒yje.
Osoba kt籀ra ten filmik wrzucia jako pierwsza na szybko go usuna i jego konto
te髒 zostao usunite! Autorem tego filmu by Adriej Mendierej, kt籀remu wbito n籀髒 w okolicach Kijowa 15 kwietnia 2010. Zosta przywieziony w tragicznym stanie do szpitala w Kijowie gdzie odczono aparatur!

*

Data: 2010-04-23 17:12:28
Autor: fatso
Strzay ...
maniana, niczego nie jestem pewien.
ale to co ty piszesz jest zbyt przerazajace by nawet przez chwile kontemplowac.
Po prostu mozg normalnego czlowieka sie przed tym wzbrania.
Charakterystyczny jest ten link do smolenskiej prawdy  podany wyzej przez ktoregos z kolegow.
Chodzi o mega-plotke, ze wicepremier Szojgu zginal w jakies jakies zorganizwowanej katastrofie.
Sam fakt, ze Moskale musieli temu zaprzeczyc swiadczy o ich mentalnej zdolnosci do popelnienia
takiej nieslychanej zbrodni.

fatso

Data: 2010-04-23 18:30:51
Autor: marfi
Strzay ...
U髒ytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisa w wiadomoci news:MFjAn.337887$0t.314705newsfe17.ams2...
Chodzi o mega-plotke, ze wicepremier Szojgu zginal w jakies jakies zorganizwowanej katastrofie.

  Chyba przesadzasz z t "mega-plotk" - Endriu nie ma takiego zasigu a on to wymyli :)

--
marfi

Data: 2010-04-23 18:46:01
Autor: skippy
Strzay ...

U髒ytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisa w wiadomoci news:4bd1cb78$0$17099$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No nie wiem, co drugi naiwniak (to du髒o) ktory mysli 髒e tu znajdzie Graala wpisuje se adres grupy po czym czyta to wszystko, co widzisz - czyli syf z malari.
Miaa byc cisza w bessie i wicej merytoryki w hossie a jest po prostu staa kampania wyborcza i paru pojeb籀w + czasmi co trccego gied, ale sporadycznie.

W sumie chyba wstyd sie przyzna 髒e si tu pisuje wic kasuj ten szit z czytnika.

Pozdrawlejem ni huja Sybir i Putina kt籀ry (jak ju髒 pewnie oszoom od eutanazji weid驕m ustali) szefa NBP z caym dow籀dztwem WP wsadzi w Warszawie do prezydenckiego samolotu obok prawie 100 innych samych wa髒nych os籀b.

Data: 2010-04-23 22:04:42
Autor: fatso
Strzay ...
powtorze raz jeszcze: moj umysl odrzuca cos az tak potwornego, po prostu nie moge sobie tego wyobrazic.
Pewnie mysle podobnie do dowodcow obrony Lwowa, we Wrzesniu 1939. Obie strony otaczajace miasto,
Niemcy i Rosjanie, zaproponowaly poddanie sie im wlasnie.  Polacy wybrali Rosjan jako slowian, ludzi nam bliskich
i wlasciwie takich z ktorymi zadnej wojny nie prowadzimy. Zle wybrali i dzis leza w Katyniu.

fatso

Data: 2010-04-24 14:04:32
Autor: radekp@konto.pl
Strza造 ...
Fri, 23 Apr 2010 20:15:20 +0200, w <hqsqrh$job$1@news.onet.pl>, "maniana"
<guerra@civil.es> napisa(-a):

kilkana軼ie minut wcze郾iej ni oficjalnie podano i w tym czasie jedna z 3 ocalalych os鏏 prawdopodobnie dodzwoni豉 z telefonu kom鏎kowego do  do Wiktora Batera (korespondenta Polsatu).

A Bater to potwierdza, czy mo瞠 "zagin掖 w tajemniczych okoliczno軼iach" :>?

Data: 2010-04-24 14:13:29
Autor: radekp@konto.pl
Strza造 ...
Sat, 24 Apr 2010 00:20:55 +0200, w <hqt76k$ndj$1@news.onet.pl>, "maniana"
<guerra@civil.es> napisa(-a):

10. dlaczego nie mog zapomnie s堯w tego parszywego mordercy - tuska - wypowiedzianych przy jakiej okazji: "powiem mo瞠 brutalnie, ale nie potrzebuj takiego prezydenta" (tusk)

Mia貫 wzi望 niebiesk...

Data: 2010-04-24 20:36:13
Autor: totus
Strza造 ...
radekp@konto.pl wrote:

[...]

Czerwone s smaczniejsze ale maja skutki uboczne. Ludzie s s豉bi, sam wiesz.

Strza造 ...