Strza造 ...

Data: 2010-04-20 13:09:39
Autor: Endriu
Strza造 ...
"[...] Dzis nie ma juz Ryszarda Kaczorowskiego. Zabil go nie Moskal
strzalem
w tyl glowy w Katyniu [...]"

Czy aby na pewno jeste tego pewien Fatso ?.

SMOLE垶K STRZAΧ WIDOCZNE SYLWETKI !!!! analiza
http://www.youtube.com/watch?v=Sppv6S9aHI4&feature=related

Jeste tego pewien 瞠 nikt nie dobija tych, kt鏎zy si  tam jako
cudem uratowali ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 13:50:25
Autor: Przemek
Strza造 ...

U篡tkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisa w wiadomo軼i news:3461.00001bb0.4bce0afcnewsgate.onet.pl...

[...]

Viper, delikatnie to ujales, ale jakze celnie - mimo ze ja lubie Korwina to jednak  Endriu przesadza i to bardzo (nie napisze tego co mi sie cisnie na usta)
pozdrawiam
Przemek

Data: 2010-04-21 05:11:12
Autor: Endriu
Strza造 ...
Viper, delikatnie to ujales, ale jakze celnie - mimo ze ja lubie Korwina to
jednak Endriu przesadza i to bardzo (nie napisze tego co mi sie cisnie na
usta)

Przestan wypisywa te brednie, lepiej zastan闚 si kogo popierasz, kto
Tob
rz康zi??? To by這 lotnisko wojskowe wi璚 kto mia najbli瞠j?

A co ma z tym wsp鏊nego Korwin ?. Przecie pisa on i tragedi ow
uwa瘸 za wypadek.

Odno郾ie wojska - faktycznie - zapomnia貫m - przecie to lotnisko
wojskowe.
Zwracam honor.
Filmik dziwny, ale jednak raczej 鈍iadczy o rozp璠zaniu gapi闚.

Ciekaw jetsem co b璠zie w skrzynkach.

EOT

P.S. M鎩 post jest sformu這wany w postaci pytania, a nie stwierdzenia.
Tak sobie swobodnie dywaguje bo widzia貫m ten filmik wcze郾iej, ale
nie poddany obr鏏ce ( w zwolnionym tempie mozna by si doszuka
jakich uciekaj帷o-znikaj帷ych po strzale postaci). A wog鏊e to
niecz瘰to si zdarza aby podczas akcji ratowniczej ...... strzelano.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 14:56:43
Autor: grzessiek
Strzay ...

A wog籀le to
nieczsto si zdarza aby podczas akcji ratowniczej ...... strzelano.

r籀wnie nieczsto prowadzone s akcje ratownicze bez udziau karetek.
pozdrawiam, g.

Data: 2010-04-21 16:06:51
Autor: dejf
Strzay ...
W dniu 2010-04-21 14:56, grzessiek pisze:

A wog籀le to
nieczsto si zdarza aby podczas akcji ratowniczej ...... strzelano.

r籀wnie nieczsto prowadzone s akcje ratownicze bez udziau karetek.
pozdrawiam, g.

Mnie najbardziej dziwi, ze nikomu nawet przez mysl nie przejdzie ze to moglby byc zamach (pewnie zeby nie byc wysmianym).
Ciekawe jakby zareagowala USA gdyby to ich samolot sie rozbil na terytorium Rosji. Czy pozwoliliby Ruskim grzebac na miejscu wypadku i w ogole dotykac czarnych skrzynek, nie mowiac juz o wywiezieniu ich do Moskwy... a potem jeszcze laskawie ewentualnie cos odeslac... a moze nie... a moze pierwsze 5 sekund, a moze srodkowe 7 minut... itp.

Data: 2010-04-21 07:15:09
Autor: Endriu
Strza造 ...
[...]

A niekt鏎ych cia wog鏊e nie ma....!!!!!!!!!!!

Dw鏂h cia po prostu nie ma!
http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,12192987,wiadomosc.html?ticaid=1a078

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 07:43:30
Autor: Endriu
Strza造 ...
A niekt鏎ych cia wog鏊e nie ma....!!!!!!!!!!!

Dw鏂h cia po prostu nie ma!http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,12192987,wiadomosc.html?ticaid=1a078

Viper, nie wiesz czasami gdzie s kurwa piloci skoro kokpit by
ca造 ?.

Zapach likwidacji
http://wirtualnapolonia.com/2010/04/21/zapach-likwidacji/
http://hyy.pl/images/26Russia_Poland_Presiden.jpg

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 07:50:30
Autor: Endriu
Strza造 ...
http://hyy.pl/images/26Russia_Poland_Presiden.jpg

To chyba s silniki, a nie kokpit....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 15:49:12
Autor: fatso
Strzay ...
Endriu wrote:
A niekt籀rych cia wog籀le nie ma....!!!!!!!!!!!

Dw籀ch cia po prostu nie ma!http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,12192987,wiadomosc.html?ticaid=1a078

Viper, nie wiesz czasami gdzie s kurwa piloci skoro kokpit by
cay ?.

Zapach likwidacji
http://wirtualnapolonia.com/2010/04/21/zapach-likwidacji/
http://hyy.pl/images/26Russia_Poland_Presiden.jpg

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Piloci sa na ogol wsrod ludzi uratowanych( o ile to w ogole mozliwe).
naturalny instynkt pilota jest podniesc przeciez cockpit w gore gdy samolot
idzie w ziemie czy tez wode. Byc moze wiec wypelzli z rozbitej kabiny
a ktos dobil ich z litosci czy nawyku? No a potem to trzeba ciala zabrac
i olow z glowy wyjac przeciez.

Data: 2010-04-21 17:29:51
Autor: totus
Strza造 ...
Endriu wrote:

[...]

Viper nie wie ale ja wiem. Na ㄆbiance pisz raport i przekazuj polskie tajemnice pa雟twowe.

Data: 2010-04-21 20:31:51
Autor: marfi
Strza造 ...
U篡tkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:ed830a07-1f94-4480-921c-f3ca533b4f22k41g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Endriu... drugie zdj璚ie przedstawia IMO silnik (widok od strony dyszy)  a nie kokpit...

--
marfi

Data: 2010-04-22 12:50:19
Autor: haze
Strza造 ...
To na pewno jest silnik, gdzie na innych serwisach
jest foto tego samego silnika z tymi samymi lud幟i stoj帷ymi
obok z innego uj璚ia. Z reszt nawet tu wida
wystaj帷e z boku skrzyd豉.

Samolot wbi si dziobem w ziemie, pilot闚 nie znajd :(
A prezes by mo瞠 podczas l康owania przesiad si do pasa瞠r闚
na ty i dlatego si zachowa, w przeciwie雟twie do ma鹵onki,
kt鏎a siedzia豉 w prezes闚ce zaraz za pilotami.

pozdr
haze

Data: 2010-04-22 14:21:16
Autor: Bhastek
Strza造 ...

--
Bhastek
U篡tkownik "haze" <ash@toya.net.pl> napisa w wiadomo軼i news:hqp9of$4iu$1news.onet.pl...
To na pewno jest silnik, gdzie na innych serwisach
jest foto tego samego silnika z tymi samymi lud幟i stoj帷ymi
obok z innego uj璚ia. Z reszt nawet tu wida
wystaj帷e z boku skrzyd豉.

Nie przypomina mi to silnika, ale nie jestem fachmanem. A ten trapezowy otw鏎 przypominaj帷y miejsce na przedni szyb kokpitu to jest co? I to jeden z dw鏂h bocznych czy ten 鈔odkowy silnik?
pozdr.

Data: 2010-04-22 14:27:05
Autor: Bhastek
Strza造 ...

Nie przypomina mi to silnika, ale nie jestem fachmanem.
Faktem jest, 瞠 po przyjzeniu si kokpitu to to te nie przypomina.

pozdr.

Data: 2010-04-22 17:18:28
Autor: haze
Strza造 ...
O na przyk豉d tu wida 瞠 to nie kabina

http://www.fakt.pl/Rumuni-quot-Putin-zlikwidowal-wrogow-quot-,galeria-artykulu,69782,4.html

wg mnie. panowie wygl康aj na szczerze zasmuconych

Data: 2010-04-22 17:20:57
Autor: haze
Strza造 ...
Albo tutaj jeszcze lepiej to wida

http://www.fakt.pl/Skrzynki-mogly-nagrac-krzyk-pasazerow-,artykuly,69727,1.html

kabina zmia盥zona le篡 w b這cie

Data: 2010-04-22 21:36:18
Autor: marfi
Strza造 ...
U篡tkownik "haze" <ash@toya.net.pl> napisa w wiadomo軼i news:hqppju$sfo$1news.onet.pl...
Albo tutaj jeszcze lepiej to wida

http://www.fakt.pl/Skrzynki-mogly-nagrac-krzyk-pasazerow-,artykuly,69727,1.html

kabina zmia盥zona le篡 w b這cie

  To jest kabina? A to z boku co wystaje to pewnie resztki skrzyde趾a?
  Siedzia貫 kiedy w samolocie albo chocia widzia貫 go "na 篡wo" z odleg這sci mniejszej ni 1000m?

--
marfi

Data: 2010-04-23 10:16:44
Autor: haze
Strza造 ...
Ups, nie wiem o co ci chodzi ?

MNoim celem by這 wykazanie, 輳:
tych trzech zdj耩 wynika 瞠 pierwsze niefortunnie wygl康a
jakby to by豉 kabina, ale ni jednak nie jest..
Wi璚 mo積a sobie darowa 瞠 kabina si osta豉
a piloci zostali z niej wyci庵nieci i za豉twieni.

Data: 2010-04-23 10:31:09
Autor: marfi
Strza造 ...
U篡tkownik "haze" <ash@toya.net.pl> napisa w wiadomo軼i news:hqrl4h$tch$1news.onet.pl...
[...]

  Fakt, przepraszam - wzi掖em pod uwag tylko list do kt鏎ego si odnios貫m bez uwzgl璠nienia poprzedzaj帷ego.

--
marfi

Data: 2010-04-22 15:35:54
Autor: Lech Dubrowski
Strza造 ...
W samolocie byli uzbrojeni funkcjonariusze BOR. Zaladowana bron + dodatkowe magazynki mogly wybuchac przy pozarze i rozbiciu samolotu.

Leszek

Data: 2010-04-22 15:35:54
Autor: Lech Dubrowski
Strza造 ...

U篡tkownik "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl> napisa w wiadomo軼i news:hqpf01$3u4$1inews.gazeta.pl...

Data: 2010-04-21 12:47:08
Autor: Endriu
Strza造 ...
A niekt鏎ych cia wog鏊e nie ma....!!!!!!!!!!!

Dw鏂h cia po prostu nie ma!http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,12192987,wiadomosc.html?ticaid=1a078

Przedchwil na RMF-ie powiedzieli 瞠 zidentyfikowali wszystkich....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 21:49:54
Autor: skippy
Strza造 ...

U篡tkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:f0110fa6-62b5-42db-8de4-b1f0731df618q15g2000yqj.googlegroups.com...
A niekt鏎ych cia wog鏊e nie ma....!!!!!!!!!!!

Dw鏂h cia po prostu nie ma!http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,12192987,wiadomosc.html?ticaid=1a078

Przedchwil na RMF-ie powiedzieli 瞠 zidentyfikowali wszystkich....

No to kurwa s piloci???

Co do kokpitu to chyba nie widzia貫m szyb ani 瘸dnych element闚 okien; og鏊nie czarna dziura.
Mam wra瞠nie jekby wszystko wylecia這 przodem; czasmi tak wylatuje niezapiete dziecko przy czo堯wce 80km/h.

Data: 2010-04-21 10:44:02
Autor: Endriu
Strza造 ...
[...]

Dok豉dnie. Tusk od pocz徠ku powinien na najwy窺zym szczeblu dogadac
si z Putinem odno郾ie wys豉nia naszych wojsk kt鏎e mia造by ochrania
teren  - prowadzi tam czynno軼i maj帷e ustali przyczyn katastrofy.
Ewentualnie p騧neij wszytsko przenie嗆 do Polski i tutaj wszystko
bada.

Kurwa NIE DO POMY印ENIA kurwa 瞠by ruscy badali przyczyny katastrofy
przed Polsk ekip !!!!!!
Jakie kurwa JAJA !!!!!!!!

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 19:52:34
Autor: skippy
Strza造 ...

U篡tkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:5ec18439-b88c-4f6a-b4c4-8a89b11424cdc21g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

==========

Czyli gdyby u nas rozbi si ruski, to powinny przyjecha ruskie wojska, otoczy teren i nie dopuszcza naszych, na koniec zabra wszystko do siebie.
Podobnie gdyby ruski rozbi sie w USA, to amerykanie by nic nie ruszali, tylko wpu軼ili ruskich kt鏎zy by okr捫yli teren itd.
Tak?

Data: 2010-04-21 10:57:50
Autor: Charlie delta
Strza造 ...
On 21 Kwi, 19:52, "skippy" <a...@nie.ma> wrote:
U ytkownik "Endriu" <andrewgolot...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:5ec18439-b88c-4f6a-b4c4-8a89b11424cdc21g2000yqk.googlegroups.com...

> [...]
> Moskwy... a potem jeszcze laskawie ewentualnie cos odeslac... a moze
> nie... a moze pierwsze 5 sekund, a moze srodkowe 7 minut... itp.

Dok adnie. Tusk od pocz tku powinien na najwy szym szczeblu dogadac
si z Putinem odno nie wys ania naszych wojsk kt re mia yby ochrania
teren - prowadzi tam czynno ci maj ce ustali przyczyn katastrofy.
Ewentualnie p neij wszytsko przenie do Polski i tutaj wszystko
bada .

Kurwa NIE DO POMY LENIA kurwa eby ruscy badali przyczyny katastrofy
przed Polsk ekip !!!!!!
Jakie kurwa JAJA !!!!!!!!

=========>
Czyli gdyby u nas rozbi si ruski, to powinny przyjecha ruskie wojska,
otoczy teren i nie dopuszcza naszych, na koniec zabra wszystko do siebie.
Podobnie gdyby ruski rozbi sie w USA, to amerykanie by nic nie ruszali,
tylko wpu cili ruskich kt rzy by okr yli teren itd.
Tak?

zapami皻aj imiona zdrajc闚 Polski kt鏎zy p璠z z jednaniem si z
ruskimi oprawcami !

Data: 2010-04-21 10:58:04
Autor: Endriu
Strza造 ...
[...]

Dok豉dnie.
I dziwi mnie 瞠 w tym kraju, nikt si temu nie dziwi !!!!!!!!!

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 22:12:09
Autor: moje_przedmioty
Strza造 ...

U篡tkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:90909546-e5e8-4903-b50f-60a8e743a83c5g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Nikt sie nie dziwi bo mo瞠 a tylu g逝pk闚 nie ma dostepu do neta.
Ju widz jak ruscy otaczaj teren w Polsce gdzie rozbi si ich samolot.
Ty sam chyba siebie pr鏏ujesz przekonac do g逝poty i nie mo瞠sz uwierzy?

Data: 2010-04-23 02:48:33
Autor: Endriu
Strza造 ...
Nikt sie nie dziwi bo mo瞠 a tylu g逝pk闚 nie ma dostepu do neta..
Ju widz jak ruscy otaczaj teren w Polsce gdzie rozbi si ich samolot.
Ty sam chyba siebie pr鏏ujesz przekonac do g逝poty i nie mo瞠sz uwierzy?

Dlaczego rz康 nie przejmuje 郵edztwa?
http://tiny.pl/hgv9r

"[...] Prawo mi璠zynarodowe dopuszcza mo磧iwo嗆, aby to Polska by豉
gospodarzem 郵edztwa w sprawie katastrofy samolotu Tu-154 na lotnisku
Siewiernyj pod Katyniem
Strona polska od pocz徠ku mog豉 samodzielnie bada przyczyny
katastrofy prezydenckiego samolotu pod Katyniem - wskazuj prawnicy.
Zaznaczaj, 瞠 jest to trudne, ale mo磧iwe. Podstawy prawne stwarza ku
temu zar闚no konwencja chicagowska o ruchu lotniczym, jak i polskie
wewn皻rzne przepisy dopuszczaj帷e prac komisji badaj帷ej wypadki
lotnicze poza granicami kraju. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-23 03:03:17
Autor: Endriu
Strza造 ...
[...]

Spokojnie gdyby tylko pojawi豉 si u Putina wola uczciwego wyja郾ienia
tak spektakularnej katastrofy spokojnie na najwy窺zym szczeblu mo積a
by uzgodni kwestie formalne odno郾ie zabezpieczenia miejsca zdarzenia
i pojawinia si na miejscu katastrofy polskich specjalist闚.

Powiem wi璚ej gdyby Tusk reprezentowa interesy Pa雟twa Polskiego,
pierwsze co powninien takie zapytanie do Putina wys豉, a ewentualna
negatywna odpowied by豉 by swoistym "papierkiem lakmusowym", kt鏎y
ukazywa豚y prawdziwe intencje Putina.

Jak na razie nic nie wiadomo o takiej sugestii - co stawia Tuska w
takim a nie innym 鈍ietle .....
Dla mnie brak jakichkolwiek informacji ze strony rz康owej odno郾ie
podj璚ia w/w czynno軼i, daje bardzo bardzo wiele do my郵enia ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-23 15:46:19
Autor: totus
Strza造 ...
Endriu wrote:

[...]

Gdyby, gdyby, gdyby. W jakim 鈍ietle? Zawsze sta w tym samym. Hauptmann Tusk i pu趾ownik Kopacz. To wszystko jest ukartowane. Przecie wiadomo, 瞠 zestrzelili ich z SS-20. Te wybory musi wygra hetman Kaczy雟ki. Zdob璠zie dla nas Moskw i pom軼i brata.

Data: 2010-04-23 13:22:23
Autor: Endriu
Strza造 ...
[...]

Totusie - powiem ci, 瞠 - jako Polak - ch皻nie za ten post da bym ci
porz康nie w mord (chocia wcale nie jestem zwolennikiem Kaczy雟kich -
co wielokrotnie tutaj udowadnia貫m). Skurwysynu - prezydent Polski nie
篡je gin帷 w wyj徠kowo dziwnych okliczno軼iach - a ty sobie kurwa jaja
z tego robisz - chuju ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-23 22:39:49
Autor: Andrzej Adam Filip
Strzay ...
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> pisze:
Gdyby, gdyby, gdyby. W jakim wietle? Zawsze sta w tym samym. Hauptmann
Tusk i pukownik Kopacz. To wszystko jest ukartowane. Przecie髒 wiadomo, 髒e
zestrzelili ich z SS-20. Te wybory musi wygra hetman Kaczyski. Zdobdzie
dla nas Moskw i pomci brata.

Totusie - powiem ci, 髒e - jako Polak - chtnie za ten post da bym ci
porzdnie w mord (chocia髒 wcale nie jestem zwolennikiem Kaczyskich -
co wielokrotnie tutaj udowadniaem). Skurwysynu - prezydent Polski nie
髒yje ginc w wyjtkowo dziwnych oklicznociach - a ty sobie kurwa jaja
z tego robisz - chuju ?.

Prezydent RP Lech Kaczyski zgin w okolicznociach kt籀re *da* si
wyjani prostym wypadkiem w trakcie "nadgorliwej" pr籀by ldowania. Tylko 髒e *psim obowizkiem* wszystkich instytucji RP to badajcych jest
sprawdzenie (wykluczenie  lub potwierdzenie) "innych wyjanie" a w
szczeg籀lnoci celowego dziaania "stron trzecich" bez wzgldu czy to
uwa髒aj za bardzo czy za mao prawdopodobne, politycznie korzystne czy
niekorzystne. Wierz *i sprawdzaj*.

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pienidze. Twoje ryzyko. Tw籀j zysk *albo* strata.
Na zalepienie serc nie ma lekarstwa.

Data: 2010-04-23 15:21:45
Autor: Lech Dubrowski
Strza造 ...
Wczoraj byla konferencja prasowa prokuratora wojskowego po powrocie z Katynia, ktory stwierdzil ze sledztwo w Rosji i w Polsce od poczatku jest prowadzone wspolnie i pod nadzorem miedzy narodowych wladz lotniczych

Data: 2010-04-23 15:48:27
Autor: totus
Strza造 ...
Lech Dubrowski wrote:

Wczoraj byla konferencja prasowa prokuratora wojskowego po powrocie z
Katynia, ktory stwierdzil ze sledztwo w Rosji i w Polsce od poczatku jest
prowadzone wspolnie i pod nadzorem miedzy narodowych wladz lotniczych

Same k豉mstwa i manipulacje. W jakiej telewizji to s造sza貫?

Data: 2010-04-24 07:49:41
Autor: Lech Dubrowski
Strza造 ...

U篡tkownik "totus"
Same k豉mstwa i manipulacje. W jakiej telewizji to s造sza貫?

Wiem, ze telewizja klamie, ale wedlug mnie bardziej klamia ci co pisza bzdury w internecie.

Leszek

Data: 2010-04-22 09:06:58
Autor: totus
Strza造 ...
skippy wrote:

[...]

Nie zrozumia貫. Na miejscu wypadku powinny by polskie wojska. W Rosji polskie wojska w Polsce i w USA te. Ty to jaki ciemniak jeste. I zupe軟ie nie patriota. Powt鏎z Ci jeszcze raz. Ka盥e miejsce katastrofy rz康owej zabezpieczaj polskie wojska.

Data: 2010-04-22 11:55:39
Autor: skippy
Strza造 ...

U篡tkownik "totus"

No wyglada na to, ze jak ktos tu pisa, tymi r霩nymi piramidalnymi bzdurami kto chce przykry r騜ne szczeg馧y istotne, zey nikt nie szuka tam, gdzie naprawde co sklopi這.
Czyli jaka agentura sieje tony bredni.

Chyba 瞠 to Tusk zaakceptowa sk豉d ca貫j delegacji, 4 najwa積iejszych dow鏚c闚 obok Prezydenta + szef IPN itd.
Albo jesli to Tuska s這wa:
"... to czarownica, kt鏎a powinna si podda eutanazji, a ... to oszust ulegaj帷y lobby 篡dowskiemu. "

No i mamy komfortow sytuacj i wszyscy szukaja tam, gdzie nic nie ma.

Data: 2010-04-24 22:32:51
Autor: deq
Strza造 ...
U篡tkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisa w wiadomo軼i news:hqp6es$ph8$1news.onet.pl...

[...]

no i ciekawe czy byli tam jacy 篡dzi bo je郵i nie by這 to oczywiste jest kto za tym stoi jak za 11 wrze郾ia.

pozdrawiam

Data: 2010-04-26 08:09:22
Autor: fatso
Strzay ...
Nie wiem czy byli tam Zydzi ale na pewno maja nosa i do samolotu nie wsiedli.
Przypuszczam, ze pani Anna Applebaum szepnela do ucha mezusiowi:  nie lec z Kaczorem
bo to moze sie skonczyc bijatyka na pokladzie, wyslij raczej swego zastepce. No i mielismy Sikorskiego
jak ronil lzy na pogrzebie w Krakowie swego kolegi a nie na odwrot.

Data: 2010-04-21 08:53:44
Autor: totus
Strza造 ...
Endriu wrote:

[...]

To jest wi璚ej ni pewne. Samolot zosta zag逝szony potem zestrzelony i na ko鎍u ranni byli dobijani z broni kr鏒kiej i bagnetami. Polacy, kt鏎zy byli przy identyfikacji zw這k i na miejscu katastrofy to obudzeni agenci KGB na czele z pu趾ownik Kopacz.

Data: 2010-04-21 08:36:27
Autor: fatso
Strzay ...
totus wrote:
Endriu wrote:

"[...] Dzis nie ma juz Ryszarda Kaczorowskiego. Zabil go nie Moskal
strzalem
w tyl glowy w Katyniu [...]"

Czy aby na pewno jeste tego pewien Fatso ?.

SMOLESK STRZAY WIDOCZNE SYLWETKI !!!! analiza
http://www.youtube.com/watch?v=Sppv6S9aHI4&feature=related

Jeste tego pewien 髒e nikt nie dobija tych, kt籀rzy si  tam jako
cudem uratowali ?.

To jest wicej ni髒 pewne. Samolot zosta zaguszony potem zestrzelony i na
kocu ranni byli dobijani z broni kr籀tkiej i bagnetami. Polacy, kt籀rzy byli
przy identyfikacji zwok i na miejscu katastrofy to obudzeni agenci KGB na
czele z pukownik Kopacz.

Plk Kopacz, agentka Mossadu- no to juz wszystko jasne.  Mossad nadzoruje rosyjskie sluzby federalne
w akcji uzysku rosyjskich surowcow strategicznych dla Kahalu. General Abramowicz, pod pozorem
uprawiania sportu futbolowego zalozyl swoja centrale szpiegowska w  londynskim Chelsea.

Data: 2010-04-21 02:06:04
Autor: Endriu
Strza造 ...
[...]

Z regu造 to jest tak, 瞠 na miejscu tragedii najpier pojawiaj si
karetki pogotowia i stra po瘸rna....
U ruskich chyba jednak jest inaczej.
Pierwsze co najpierw na miejscu tragedii pojawia si wojsko kt鏎e
strza豉mi rozp璠za przypadkowych 鈍iadk闚 tragedii....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 11:13:39
Autor: alibaba8
Strza造 ...
Przestan wypisywa te brednie, lepiej zastan闚 si kogo popierasz, kto Tob rz康zi??? To by這 lotnisko wojskowe wi璚 kto mia najbli瞠j? Na zdjeciu satelitarnym wida, 瞠 du穎 nie brakowa這 do osledla mieszkaniowego, wi璚 co si dziwi gawiedzi, a na filmiku s造szycie to co chcecie s造sze. Oto jak zak豉mujecie rzeczywisto嗆 i histori!!!

Data: 2010-04-21 11:18:37
Autor: SlawcioD
Strza造 ...
Endriu pisze:
[...]

przeciez to lotnisko wojskowe - to kogo mialbys sie spodziewac jako
pierwszych? grabazy? a moze 逝dzkie pogotowie?

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-04-21 10:35:42
Autor: fatso
Strzay ...
SlawcioD wrote:
Endriu pisze:

[...]

Z reguy to jest tak, 髒e na miejscu tragedii najpier pojawiaj si
karetki pogotowia i stra髒 po髒arna....
U ruskich chyba jednak jest inaczej.
Pierwsze co najpierw na miejscu tragedii pojawia si wojsko kt籀re
strzaami rozpdza przypadkowych wiadk籀w tragedii....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

przeciez to lotnisko wojskowe - to kogo mialbys sie spodziewac jako
pierwszych? grabazy? a moze udzkie pogotowie?

pozdrawiam
SlawcioD

tak czy siak, nie rokuje to dobrze przyjazni polsko-radzieckiej(tfu) rosyjskiej jesli sie pisze
z powazna mina, ze potomkini Luny Brystygierowej oprawia polskie trupy a moskale w naturalnym
odruchu wpojonym im przez lata sluzby, siegaja po nagana by zaprowadzic wsrod swojego motlochu porzadek.

A juz najwiekszy mam zal, ze pozostaje na tej grupie niedoceniony jako Poeta.
A przeciez tak sie wysililem:
http://groups.google.com/group/soc.culture.polish/browse_thread/thread/badd1f9cea433662#

Data: 2010-04-21 11:31:47
Autor: ell_studente
Strza造 ...
Endriu w Twoim liscie z dnia 2010-04-21 11:06 bylo napisane:
[...]

Po co sie podniecac, zastanow sie ile bylo sztuk broni na pokladzie u oficerow BOR, wiadomo, ze pod wplywem temperatury lub jakiegos nacisku pociski wypalaja, a wyraznie widac, ze samolot byl w plomieniach, wiec i amunicja BOR'owcow sobie postrzelala troche. Ot i cala prawda.

pzdr

Data: 2010-04-21 17:09:56
Autor: Virck
Strza造 ...
Nie wiem czy wiecie, ze drzewa w lesie smolenskim sadzil osobiscie Jozef Stalin....

Data: 2010-04-24 22:35:39
Autor: deq
Strza造 ...
U篡tkownik "Virck" <virck_polo@verizon.net> napisa w wiadomo軼i news:4bcf1543$0$7004$c3e8da3news.astraweb.com...
Nie wiem czy wiecie, ze drzewa w lesie smolenskim sadzil osobiscie Jozef Stalin....

nie nabijajcie si ju z tego idioty andrew bo mi go zaczyna by zwyczajnie szkoda....

pozdrawiam

Data: 2010-04-25 00:20:13
Autor: Endriu
Strza造 ...
nie nabijajcie si ju z tego idioty andrew bo mi go zaczyna by
zwyczajnie szkoda....

Demokracja w obliczu pr鏏y

"[...] Inna rzecz, 瞠 s逝chaj帷 wypowiedzi przedstawicieli 鈔odowiska
"Gazety Wyborczej" oraz poprzebieranych i utytu這wanych autorytet闚,
ods康zaj帷ych nie tylko od czci i wiary, ale nawet od rozumu ka盥ego,
kto zwraca uwag na wykluczenie z g鏎y przez stron rosyjsk i w豉dze
polskie hipotezy zamachu nawet ze strony z這wrogiego Osamy bin Ladena,
mo積a by pomy郵e, 瞠 najwa積iejsze jest pojednanie z rosyjskim
premierem W這dzimierzem Putinem oraz Genadym Ziuganowem. Ciekawe, 瞠
tych po豉janek zupe軟ie nie bierze pod uwag np. prasa izraelska i
hipotez  zamachu rozwa瘸 jakby nigdy nic. Ale bo te, w odr騜nieniu
od nas, tutejszych tubylc闚, Izrael nie musi natychmiast pojednywa
si z Rosj, wi璚 i tamtejsze autorytety mog pozwoli sobie na
wi瘯sz swobod nawet, gdy podlegaj oficerom prowadz帷ym. By mo瞠
zreszt, 瞠 polskie wybory z pojednaniem s powi您ane, zw豉szcza,
gdyby wygra je faworyt niezale積ych medi闚, kt鏎e tak samo
sugestywnie p豉ka造 po prezydencie Lechu Kaczy雟kim, jak przedtem go
oczernia造 i o鄉iesza造. [...]".

O widz nast瘼ny TVN-owski klakier,  wychowany na  "Ta鎍u z gwiazdami"
i audycjach Moniki Olejnik vel "TV Stokrotka" ......Ilu was tu jest
jeszcze pytam opr鏂z XXL-a, Vipera i Totusa?. Tw鎩 prezydent w豉snie
poszed do piachu w wyj徠kowo dziwnych okoliczno軼iach, a ciebie to
nie dziwi ?. Ewentualny potencjalny podejrzany sprokurowania w/w
katastrofy zajmuje czo這we miejsce  na czele komisji kt鏎a t tragedi
ma wyjasnia, a ciebie to jako Polaka nie dziwi ?.

Spoza ekstaz i wdzi璚zno軼i

"[...] Aaaa, to w豉郾ie oka瞠 si z raportu komisji, na czele kt鏎ej
na wszelki wypadek stan掖 sam premier W這dzimierz Putin. [...]".

Czarne skrzynki s badane w Moskwie a nie u nas, a ciebie to ma逍o nie
dziwi ?. Podstawowe zasady je瞠li chodzi o wyja郾ienia tej katastrofy
na twoich oczach nie s przestrzegane a ty kurwa nie potrafisz tego
oczywistego faktu
dostrzec ?. Robisz to celowo  ?. Celowo do陰czasz  si do ch鏎u
antypolskiej propagandy medialnej kt鏎a dosta豉 z g鏎y rozkazy takie a
nie inne ?.

Spoza ekstaz i wdzi璚zno軼i

"[... ] Pewnie z tego w豉郾ie powodu ani premieru Tusku, ani
pe軟i帷emu obowi您ki prezydenta marsza趾u Komorowskiemu, ani ministru
Klichu, ani ministru Sikorskiemu, nie m闚i帷 ju o premieru Putinu nie
uda這 si wykrztusi ani s這wa o potrzebie zweryfikowania hipotezy
sabota簑 - cho熲y po to, by ja absolutnie wykluczy. A przecie
walczymy z mi璠zynarodowym terroryzmem, trzymamy nasze dzielne wojska
w Afganistanie, gdzie z這wrogich bisurman闚 zabijaj one wprawdzie nie
byle jak, jak inne armie sojusznicze, tylko - po bo瞠mu, ale przecie
talibowie, a zw豉szcza - z這wroga Al Kaida mo瞠 nie bra tego pod
uwag, tylko wykorzysta ka盥 okazj do wzi璚ia odwetu. A jaka
okazja mo瞠 by sposobniejsza, ni samolot wy豉dowany po brzegi
najwa積iejszymi dygnitarzami z prezydentem pa雟twa na czele,
zw豉szcza 瞠 lista pasa瞠r闚 kr捫y豉 ju na tydzie wcze郾iej mi璠zy
niezale積ymi dziennikarzami, w鈔鏚 kt鏎ych nie tylko razwiedka
tubylcza (kt鏎ej zreszt ju "nie ma"), ale i inne razwiedki mog mie
swoje wtyczki? Tymczasem hipoteza ju nie tylko zamachu, ale nawet
sabota簑 nie tylko nie jest sprawdzana, ale jakby - z g鏎y wykluczana.
Ludziom podejrzliwym, kt鏎ych na tym 鈍iecie pe軟ym z這軼i przecie
nie brakuje, mo瞠 to nasun望 podejrzenie, 瞠 z tych przemilcze
wynika, i wszyscy z g鏎y wiedz, 瞠 瘸dnego sabota簑 nie by這. No
dobrze, a sk康 w豉軼iwie to wiedz?   [...]".

Wszyscy zadaj pytania, a wy platformiane barany kpicie sobie z tego
tematu . Dzi Kaczy雟ki - jutro Tusk - pierdolone cymba造. Dla Ruskich
to nie ma 瘸dnego znaczenia  informuje ci platformiany bezm霩gowcu.

Obydwie lekcje Katynia niczego WAS nie nauczy造  .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-25 07:31:11
Autor: kc
Strza造 ...
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisa(a):
Wszyscy zadaj=B1 pytania, a wy platformiane barany kpicie sobie z tego
tematu . Dzi=B6 Kaczy=F1ski - jutro Tusk - pierdolone cymba=B3y. Dla
Ruskic=
to nie ma =BFadnego znaczenia  informuje ci=EA platformiany bezm=F3zgowcu.

Obydwie lekcje Katynia niczego WAS nie nauczy=B3y  .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

S逝szny gniew

kc

Data: 2010-04-25 11:58:42
Autor: viper
Strza造 ...
> Pozdrawiam
> Endriu
> http://drendriu.ovh.org/

S逝szny gniew

kc

jaki tam gniew... to udawane oburzenie... tak naprawd to tylko wykorzystanie kolejnej okazji do przemycenia na grup pliku wypocin pana M. ... kole jest bezczelny na maksa, zrobi sobie z grupy poletko do agitacji...

Data: 2010-04-25 05:19:30
Autor: Endriu
Strza造 ...
jaki tam gniew... to udawane oburzenie... tak naprawd to tylko wykorzystanie
kolejnej okazji do przemycenia na grup pliku wypocin pana M. ... kole jest
bezczelny na maksa, zrobi sobie z grupy poletko do agitacji...

Poniek康 Nie spos鏏 nie przyzna ci racji. Rzeczywi軼ie za du穎 tych
politycznych post闚, kt鏎e poch豉niaj za wiele czasu.

Cholera, 瞠 te ten samolot musia si rozpierdoli, tyle szef闚 od
bezpiecze雟twa na pok豉dzie, ca豉 generalicja wojskowa i taki kurwa
blama. Sami siebie nie potrafili "zabezpieczy" - ech .....
A my dzisiaj pokutujemy, dyskutuj帷 o tym czy spisek czy nie spisek -
sk堯caj帷 si -s逝znie czy nies逝sznie - jeden Pan B鏬 raczy wiedzie.

Niech to szlag. Kurwa ma ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-25 05:37:52
Autor: Endriu
Strza造 ...
[...]

Musz si przygotowa jako psychicznie na ko鎍owy werdyk Putina w
komisji, kt鏎y zapewne powie 瞠 "nic si nie sta這", i kt鏎emu grupowi
"utrwalacze systemu" wraz z Palikotem, Wojwe鏚zkim  i TVN-owsk
Justyn Pochnke zapewne przyklasn .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-25 17:16:21
Autor: skippy
Strza造 ...

We si Endriu zastan闚, kto na tym ma szanse najwi璚ej skorzysta.
To bardzo proste zagadnienie mo瞠 wyjasni bardzo wiele.

Wystarczy przesta ch這n望 ten ca造 syf kt鏎y tu i wsz璠zie wali agentura i op豉ceni naganiacze i przeanalizowa sytuacj.
Kto mia jak szans w yborach, kt鏎y cz這wiek i partia, oraz jak to si na ten moment zmieni這 i co mo瞠 by medialnie wykorzystane, zeby to jeszcze bardziej zmien.
IMO to jest KLUCZ.
Prosty jak budowa cepa.

Data: 2010-04-25 15:47:10
Autor: kc
Strza造 ...
skippy <atu@nie.ma> napisa(a):
[...]

O, ho, ho ho, ho! O ile dobrze zrozumia貫m, to wg ciebie jedenz braci to Kain, a drugi Abel. Takiej teorii spiskowej to chyba internet jeszcze nie widzia.

kc

Data: 2010-04-25 18:01:48
Autor: skippy
Strza造 ...

U篡tkownik " kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa w wiadomo軼i news:hr1o5u$pr8$1inews.gazeta.pl...
skippy <atu@nie.ma> napisa(a):

[...]

....nie o to mi chodzi這, ale ciekawy wniosek

Data: 2010-04-26 00:41:48
Autor: deq
Strza造 ...
U篡tkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:36bb1d47-8bc2-426c-98a5-9b6be202ad21b23g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Dziwi mnie 瞠 taki idiota jak Ty ro軼i sobie prawa generowania fakt闚.. w dodatku w zwi您ku z tym, ze jeste umys這wo chory bredzisz i z tego wszystkiego wynika jedynie tyle 瞠 potrzebujesz leczenia.

Ale wracajac do bredni to on by taki sam m鎩 prezydent jak Ty m鎩 przyjaciel... ani z idiotami si nie zadaj ani na idiot闚 nie g這suj. Zreszt zgin窸o tam wiele os鏏 a m闚i si g堯nie o tym co mia ten tytu moim zdaniem na ten tytu oczywi軼ie nie zas逝giwa.
Prze篡貫m strat przyjaciela, kt鏎y si rozbi awionetk 5 lat temu, prze篡wam je郵i s御iad umiera na raka ale nie prze篡wam jako specjalnie jak zginie jaki polityk znany mi z medi闚 bo takie jest ju 篡cie 瞠 kto si rodzi a kto umiera!!!
W wypadkach w d逝gi weekend potrafi zgin望 wi璚ej os鏏 ni w tej katastrofie, prawdziwych uczciwych ludzi a nie polityk闚! Oczywi軼ie jest to dotkliwa tragedia ale popatrz cymbale ile os鏏 ginie na drogach w ci庵u roku i nie p豉czesz jako na grupach z tego powodu...

Jeste baranem, wyj徠kowo g逝pim wi璚 nie zabieraj si za analiz materia堯w o kt鏎ych poj璚ia nie masz, nie wiesz jak s analizowane i badane.. NIC NIE WIESZ tylko produkujesz farmazony, pokazuj望 jak g逝pi mo瞠 by taki t瘼y pisooszo這m.

pozdrawiam, Ciebie te t瘼y pisooszo這mie

Data: 2010-04-25 23:52:22
Autor: Endriu
Strza造 ...
pozdrawiam, Ciebie te t瘼y pisooszo這mie

Ja te ci pozdrawiam.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 10:28:41
Autor: skippy
Strzay ...
Nawet Jarosaw milczy, a widzia. Szok...

Data: 2010-04-21 10:22:05
Autor: alibaba8
Strza造 ...
Do wszystkich czytaj帷ych takie pytanie. Kiedy b璠zie wypada這, tak bez ogr鏚ek wygarn望 PIS- owi i rz康z帷y w nawi您aniu do minn. tej katastrofy. Na razie tak jako nie przystoi pomimo zako鎍zenia 瘸這by, cho pisowcy nie omieszkali bi piany ju od momentu tragedii. Mo積a by czeka do zako鎍zenia 郵edztwa, jednak to mo瞠 potrwa z rok, a  kampanie do wybor闚 ju si tocz.

Data: 2010-04-21 14:52:42
Autor: XXL
Strza造 ...
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisa(a): Jestes tego pewien ze nikt nie dobijal tych, ktorzy sie  tam jakos
cudem uratowali ?.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A czy mieli w tym jaki udzia TW Bolek, TW Karol i TW Must ???

Data: 2010-04-21 08:11:44
Autor: Endriu
Strza造 ...
A czy mieli w tym jaki udzia TW Bolek, TW Karol i TW Must ???

Ci to bezpo鈔ednio chyba nie, ale inny nazwijmy to "kandydat WSI" swe
pierwsze kroki w 10 minut po katastrofie:

Raport z likwidacji WSI wskazuje na powi您ania wielu znanych polityk闚
i urz璠nik闚 pa雟twowych (w tym Bronis豉wa Komorowskiego) z WSI,
kt鏎ej funkcjonariusze szkoleni byli w Moskwie przez sowieckie GRU.

[...]

....skierowa ku pa豉cowi prezydenckiemu:

Ka盥a pora ma sw鎩 czas
http://waldemar-rajca.blog.onet.pl/Kazda-pora-ma-swoj-czas,2,ID404385656,n

"[...] Pan redaktor Pospieszalski, podczas wywiadu z nim w programie
pierwszym pa雟twowej telewizji, powiedzia nieopatrznie,  podczas
trwaj帷ej   瘸這by narodowej, 瞠 pan Bronis豉w Komorowski, marsza貫k
Sejmu, wys豉 ju w sobot do Pa豉cu Prezydenckiego swojego cz這wieka,
瞠by ten poszuka w Pa豉cu raportu z rozwi您ania Wojskowych S逝瘺
Informacyjnych(???). Chodzi o tzw. zbi鏎 zastrze穎ny, kt鏎y pan
prezydent- jako g這wa pa雟twa, posiada u siebie w Pa豉cu. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 17:35:31
Autor: alibaba8
Strza造 ...
No w豉郾ie i to dotyczy nie tylko tej Twojej wypowiedzi. Kiedy zaczniesz biadoli jak to strasznie Ciebie wszyscy opluwaj, jak chamsko? To trzeba mie czelno嗆 aby takie argumenty podnosi w obroni .P. Prezydenta. Przez wiele lat pis szala niczym 鈍i皻a inkwizycja nie patrz帷 gdzie leje i czy to prawda, a teraz jak skoml, 瞠 to prezydenta oczerniano. Gdzie wasz Honor, gdzie Ojczyzna?

--

Strza造 ...