Strza³y ...

Data: 2010-04-20 22:13:48
Autor: viper
Strza³y ...

Jeste¶ tego pewien ¿e nikt nie dobija³ tych, którzy siê  tam jako¶
cudem uratowali ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

rany boskie...

Data: 2010-04-21 13:50:25
Autor: Przemek
Strza³y ...

U¿ytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:3461.00001bb0.4bce0afcnewsgate.onet.pl...

[...]

Viper, delikatnie to ujales, ale jakze celnie - mimo ze ja lubie Korwina to jednak  Endriu przesadza i to bardzo (nie napisze tego co mi sie cisnie na usta)
pozdrawiam
Przemek

Data: 2010-04-21 05:11:12
Autor: Endriu
Strza³y ...
Viper, delikatnie to ujales, ale jakze celnie - mimo ze ja lubie Korwina to
jednak  Endriu przesadza i to bardzo (nie napisze tego co mi sie cisnie na
usta)

Przestan wypisywaæ te brednie, lepiej zastanów siê kogo popierasz, kto
Tob±
rz±dzi??? To by³o lotnisko wojskowe wiêc kto mia³ najbli¿ej?

A co ma z tym wspólnego Korwin ?. Przecie¿ pisa³ on i¿ tragediê ow±
uwa¿a za wypadek.

Odno¶nie wojska - faktycznie - zapomnia³em - przecie¿ to lotnisko
wojskowe.
Zwracam honor.
Filmik dziwny, ale jednak raczej ¶wiadczy o rozpêdzaniu gapiów.

Ciekaw jetsem co bêdzie w skrzynkach.

EOT

P.S. Mój post jest sformu³owany w postaci pytania, a nie stwierdzenia.
Tak sobie swobodnie dywaguje bo widzia³em ten filmik wcze¶niej, ale
nie poddany obróbce ( w zwolnionym tempie mozna by siê doszukaæ
jakich¶ uciekaj±co-znikaj±cych po strzale postaci). A wogóle to
nieczêsto siê zdarza aby podczas akcji ratowniczej ...... strzelano.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 14:56:43
Autor: grzessiek
Strzały ...

A wogóle to
nieczęsto się zdarza aby podczas akcji ratowniczej ...... strzelano.

równie nieczęsto prowadzone są akcje ratownicze bez udziału karetek.
pozdrawiam, g.

Data: 2010-04-21 16:06:51
Autor: dejf
Strzały ...
W dniu 2010-04-21 14:56, grzessiek pisze:

A wogóle to
nieczęsto się zdarza aby podczas akcji ratowniczej ...... strzelano.

równie nieczęsto prowadzone są akcje ratownicze bez udziału karetek.
pozdrawiam, g.

Mnie najbardziej dziwi, ze nikomu nawet przez mysl nie przejdzie ze to moglby byc zamach (pewnie zeby nie byc wysmianym).
Ciekawe jakby zareagowala USA gdyby to ich samolot sie rozbil na terytorium Rosji. Czy pozwoliliby Ruskim grzebac na miejscu wypadku i w ogole dotykac czarnych skrzynek, nie mowiac juz o wywiezieniu ich do Moskwy... a potem jeszcze laskawie ewentualnie cos odeslac... a moze nie... a moze pierwsze 5 sekund, a moze srodkowe 7 minut... itp.

Data: 2010-04-21 07:15:09
Autor: Endriu
Strza³y ...
[...]

A niektórych cia³ wogóle nie ma....!!!!!!!!!!!

Dwóch cia³ po prostu nie ma!
http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,12192987,wiadomosc.html?ticaid=1a078

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 07:43:30
Autor: Endriu
Strza³y ...
A niektórych cia³ wogóle nie ma....!!!!!!!!!!!

Dwóch cia³ po prostu nie ma!http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,12192987,wiadomosc.html?ticaid=1a078

Viper, nie wiesz czasami gdzie s± kurwa piloci skoro kokpit by³
ca³y ?.

Zapach likwidacji
http://wirtualnapolonia.com/2010/04/21/zapach-likwidacji/
http://hyy.pl/images/26Russia_Poland_Presiden.jpg

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 07:50:30
Autor: Endriu
Strza³y ...
http://hyy.pl/images/26Russia_Poland_Presiden.jpg

To chyba s± silniki, a nie kokpit....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 15:49:12
Autor: fatso
Strzały ...
Endriu wrote:
A niektórych ciał wogóle nie ma....!!!!!!!!!!!

Dwóch ciał po prostu nie ma!http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,12192987,wiadomosc.html?ticaid=1a078

Viper, nie wiesz czasami gdzie są kurwa piloci skoro kokpit był
cały ?.

Zapach likwidacji
http://wirtualnapolonia.com/2010/04/21/zapach-likwidacji/
http://hyy.pl/images/26Russia_Poland_Presiden.jpg

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Piloci sa na ogol wsrod ludzi uratowanych( o ile to w ogole mozliwe).
naturalny instynkt pilota jest podniesc przeciez cockpit w gore gdy samolot
idzie w ziemie czy tez wode. Byc moze wiec wypelzli z rozbitej kabiny
a ktos dobil ich z litosci czy nawyku? No a potem to trzeba ciala zabrac
i olow z glowy wyjac przeciez.

Data: 2010-04-21 17:29:51
Autor: totus
Strza³y ...
Endriu wrote:

[...]

Viper nie wie ale ja wiem. Na £ubiance pisz± raport i przekazuj± polskie tajemnice pañstwowe.

Data: 2010-04-21 20:31:51
Autor: marfi
Strza³y ...
U¿ytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ed830a07-1f94-4480-921c-f3ca533b4f22k41g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Endriu... drugie zdjêcie przedstawia IMO silnik (widok od strony dyszy)  a nie kokpit...

--
marfi

Data: 2010-04-22 12:50:19
Autor: haze
Strza³y ...
To na pewno jest silnik, gdzie¶ na innych serwisach
jest foto tego samego silnika z tymi samymi lud¼mi stoj±cymi
obok z innego ujêcia. Z reszt± nawet tu widaæ
wystaj±ce z boku skrzyd³a.

Samolot wbi³ siê dziobem w ziemie, pilotów nie znajd± :(
A prezes byæ mo¿e podczas l±dowania przesiad³ siê do pasa¿erów
na ty³ i dlatego siê zachowa³, w przeciwieñstwie do ma³¿onki,
która siedzia³a w prezesówce zaraz za pilotami.

pozdr
haze

Data: 2010-04-22 14:21:16
Autor: Bhastek
Strza³y ...

--
Bhastek
U¿ytkownik "haze" <ash@toya.net.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hqp9of$4iu$1news.onet.pl...
To na pewno jest silnik, gdzie¶ na innych serwisach
jest foto tego samego silnika z tymi samymi lud¼mi stoj±cymi
obok z innego ujêcia. Z reszt± nawet tu widaæ
wystaj±ce z boku skrzyd³a.

Nie przypomina mi to silnika, ale nie jestem fachmanem. A ten trapezowy otwór przypominaj±cy miejsce na przedni± szybê kokpitu to jest co? I to jeden z dwóch bocznych czy ten ¶rodkowy silnik?
pozdr.

Data: 2010-04-22 14:27:05
Autor: Bhastek
Strza³y ...

Nie przypomina mi to silnika, ale nie jestem fachmanem.
Faktem jest, ¿e po przyjzeniu siê kokpitu to to te¿ nie przypomina.

pozdr.

Data: 2010-04-22 17:18:28
Autor: haze
Strza³y ...
O na przyk³ad tu widaæ ¿e to nie kabina

http://www.fakt.pl/Rumuni-quot-Putin-zlikwidowal-wrogow-quot-,galeria-artykulu,69782,4.html

wg mnie. panowie wygl±daj± na szczerze zasmuconych

Data: 2010-04-22 17:20:57
Autor: haze
Strza³y ...
Albo tutaj jeszcze lepiej to widaæ

http://www.fakt.pl/Skrzynki-mogly-nagrac-krzyk-pasazerow-,artykuly,69727,1.html

kabina zmia¿dzona le¿y w b³ocie

Data: 2010-04-22 21:36:18
Autor: marfi
Strza³y ...
U¿ytkownik "haze" <ash@toya.net.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hqppju$sfo$1news.onet.pl...
Albo tutaj jeszcze lepiej to widaæ

http://www.fakt.pl/Skrzynki-mogly-nagrac-krzyk-pasazerow-,artykuly,69727,1.html

kabina zmia¿dzona le¿y w b³ocie

  To jest kabina? A to z boku co wystaje to pewnie resztki skrzyde³ka?
  Siedzia³e¶ kiedy¶ w samolocie albo chocia¿ widzia³e¶ go "na ¿ywo" z odleg³osci mniejszej ni¿ 1000m?

--
marfi

Data: 2010-04-23 10:16:44
Autor: haze
Strza³y ...
Ups, nie wiem o co ci chodzi ?

MNoim celem by³o wykazanie, ¿ê:
tych trzech zdjêæ wynika ¿e pierwsze niefortunnie wygl±da
jakby to by³a kabina, ale ni± jednak nie jest..
Wiêc mo¿na sobie darowaæ ¿e kabina siê osta³a
a piloci zostali z niej wyci±gnieci i za³atwieni.

Data: 2010-04-23 10:31:09
Autor: marfi
Strza³y ...
U¿ytkownik "haze" <ash@toya.net.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hqrl4h$tch$1news.onet.pl...
[...]

  Fakt, przepraszam - wzi±³em pod uwagê tylko list do którego siê odnios³em bez uwzglêdnienia poprzedzaj±cego.

--
marfi

Data: 2010-04-22 15:35:54
Autor: Lech Dubrowski
Strza³y ...
W samolocie byli uzbrojeni funkcjonariusze BOR. Zaladowana bron + dodatkowe magazynki mogly wybuchac przy pozarze i rozbiciu samolotu.

Leszek

Data: 2010-04-22 15:35:54
Autor: Lech Dubrowski
Strza³y ...

U¿ytkownik "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hqpf01$3u4$1inews.gazeta.pl...

Data: 2010-04-21 12:47:08
Autor: Endriu
Strza³y ...
A niektórych cia³ wogóle nie ma....!!!!!!!!!!!

Dwóch cia³ po prostu nie ma!http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,12192987,wiadomosc.html?ticaid=1a078

Przedchwil± na RMF-ie powiedzieli ¿e zidentyfikowali wszystkich....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 21:49:54
Autor: skippy
Strza³y ...

U¿ytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:f0110fa6-62b5-42db-8de4-b1f0731df618q15g2000yqj.googlegroups.com...
A niektórych cia³ wogóle nie ma....!!!!!!!!!!!

Dwóch cia³ po prostu nie ma!http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,12192987,wiadomosc.html?ticaid=1a078

Przedchwil± na RMF-ie powiedzieli ¿e zidentyfikowali wszystkich....

No to kurwa s± piloci???

Co do kokpitu to chyba nie widzia³em szyb ani ¿adnych elementów okien; ogólnie czarna dziura.
Mam wra¿enie jekby wszystko wylecia³o przodem; czasmi tak wylatuje niezapiete dziecko przy czo³ówce 80km/h.

Data: 2010-04-21 10:44:02
Autor: Endriu
Strza³y ...
[...]

Dok³adnie. Tusk od pocz±tku powinien na najwy¿szym szczeblu dogadac
siê z Putinem odno¶nie wys³ania naszych wojsk które mia³yby ochraniaæ
teren  - prowadziæ tam czynno¶ci maj±ce ustaliæ przyczynê katastrofy.
Ewentualnie pó¼neij wszytsko przenie¶æ do Polski i tutaj wszystko
badaæ.

Kurwa NIE DO POMY¦LENIA kurwa ¿eby ruscy badali przyczyny katastrofy
przed Polsk± ekip± !!!!!!
Jakie¶ kurwa JAJA !!!!!!!!

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 19:52:34
Autor: skippy
Strza³y ...

U¿ytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:5ec18439-b88c-4f6a-b4c4-8a89b11424cdc21g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

==========

Czyli gdyby u nas rozbi³ siê ruski, to powinny przyjechaæ ruskie wojska, otoczyæ teren i nie dopuszczaæ naszych, na koniec zabraæ wszystko do siebie.
Podobnie gdyby ruski rozbi³ sie w USA, to amerykanie by nic nie ruszali, tylko wpu¶cili ruskich którzy by okr±¿yli teren itd.
Tak?

Data: 2010-04-21 10:57:50
Autor: Charlie delta
Strza³y ...
On 21 Kwi, 19:52, "skippy" <a...@nie.ma> wrote:
U ytkownik "Endriu" <andrewgolot...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:5ec18439-b88c-4f6a-b4c4-8a89b11424cdc21g2000yqk.googlegroups.com...

> [...]
> Moskwy... a potem jeszcze laskawie ewentualnie cos odeslac... a moze
> nie... a moze pierwsze 5 sekund, a moze srodkowe 7 minut... itp.

Dok adnie. Tusk od pocz tku powinien na najwy szym szczeblu dogadac
si z Putinem odno nie wys ania naszych wojsk kt re mia yby ochrania
teren  - prowadzi tam czynno ci maj ce ustali przyczyn katastrofy.
Ewentualnie p neij wszytsko przenie do Polski i tutaj wszystko
bada .

Kurwa NIE DO POMY LENIA kurwa eby ruscy badali przyczyny katastrofy
przed Polsk ekip !!!!!!
Jakie kurwa JAJA !!!!!!!!

=========>
Czyli gdyby u nas rozbi si ruski, to powinny przyjecha ruskie wojska,
otoczy teren i nie dopuszcza naszych, na koniec zabra wszystko do siebie.
Podobnie gdyby ruski rozbi sie w USA, to amerykanie by nic nie ruszali,
tylko wpu cili ruskich kt rzy by okr yli teren itd.
Tak?

zapamiêtaj imiona zdrajców Polski którzy pêdz± z jednaniem siê z
ruskimi oprawcami !

Data: 2010-04-21 10:58:04
Autor: Endriu
Strza³y ...
[...]

Dok³adnie.
I dziwi mnie ¿e w tym kraju, nikt siê temu nie dziwi !!!!!!!!!

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 22:12:09
Autor: moje_przedmioty
Strza³y ...

U¿ytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:90909546-e5e8-4903-b50f-60a8e743a83c5g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Nikt sie nie dziwi bo mo¿e a¿ tylu g³upków nie ma dostepu do neta.
Ju¿ widzê jak ruscy otaczaj± teren w Polsce gdzie rozbi³ siê ich samolot.
Ty sam chyba siebie próbujesz przekonac do g³upoty i nie mo¿esz uwierzyæ?

Data: 2010-04-23 02:48:33
Autor: Endriu
Strza³y ...
Nikt sie nie dziwi bo mo¿e a¿ tylu g³upków nie ma dostepu do neta..
Ju¿ widzê jak ruscy otaczaj± teren w Polsce gdzie rozbi³ siê ich samolot.
Ty sam chyba siebie próbujesz przekonac do g³upoty i nie mo¿esz uwierzyæ?

Dlaczego rz±d nie przejmuje ¶ledztwa?
http://tiny.pl/hgv9r

"[...] Prawo miêdzynarodowe dopuszcza mo¿liwo¶æ, aby to Polska by³a
gospodarzem ¶ledztwa w sprawie katastrofy samolotu Tu-154 na lotnisku
Siewiernyj pod Katyniem
Strona polska od pocz±tku mog³a samodzielnie badaæ przyczyny
katastrofy prezydenckiego samolotu pod Katyniem - wskazuj± prawnicy.
Zaznaczaj±, ¿e jest to trudne, ale mo¿liwe. Podstawy prawne stwarza ku
temu zarówno konwencja chicagowska o ruchu lotniczym, jak i polskie
wewnêtrzne przepisy dopuszczaj±ce pracê komisji badaj±cej wypadki
lotnicze poza granicami kraju. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-23 03:03:17
Autor: Endriu
Strza³y ...
[...]

Spokojnie gdyby tylko pojawi³a siê u Putina wola uczciwego wyja¶nienia
tak spektakularnej katastrofy spokojnie na najwy¿szym szczeblu mo¿na
by uzgodniæ kwestie formalne odno¶nie zabezpieczenia miejsca zdarzenia
i pojawinia siê na miejscu katastrofy polskich specjalistów.

Powiem wiêcej gdyby Tusk reprezentowa³ interesy Pañstwa Polskiego,
pierwsze co powninien takie zapytanie do Putina wys³aæ, a ewentualna
negatywna odpowied¼ by³a by swoistym "papierkiem lakmusowym", który
ukazywa³by prawdziwe intencje Putina.

Jak na razie nic nie wiadomo o takiej sugestii - co stawia Tuska w
takim a nie innym ¶wietle .....
Dla mnie brak jakichkolwiek informacji ze strony rz±dowej odno¶nie
podjêcia w/w czynno¶ci, daje bardzo bardzo wiele do my¶lenia ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-23 15:46:19
Autor: totus
Strza³y ...
Endriu wrote:

[...]

Gdyby, gdyby, gdyby. W jakim ¶wietle? Zawsze sta³ w tym samym. Hauptmann Tusk i pu³kownik Kopacz. To wszystko jest ukartowane. Przecie¿ wiadomo, ¿e zestrzelili ich z SS-20. Te wybory musi wygraæ hetman Kaczyñski. Zdobêdzie dla nas Moskwê i pom¶ci brata.

Data: 2010-04-23 13:22:23
Autor: Endriu
Strza³y ...
[...]

Totusie - powiem ci, ¿e - jako Polak - chêtnie za ten post da³ bym ci
porz±dnie w mordê (chocia¿ wcale nie jestem zwolennikiem Kaczyñskich -
co wielokrotnie tutaj udowadnia³em). Skurwysynu - prezydent Polski nie
¿yje gin±c w wyj±tkowo dziwnych okliczno¶ciach - a ty sobie kurwa jaja
z tego robisz - chuju ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-23 22:39:49
Autor: Andrzej Adam Filip
Strzały ...
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> pisze:
Gdyby, gdyby, gdyby. W jakim świetle? Zawsze stał w tym samym. Hauptmann
Tusk i pułkownik Kopacz. To wszystko jest ukartowane. Przecież wiadomo, że
zestrzelili ich z SS-20. Te wybory musi wygrać hetman Kaczyński. Zdobędzie
dla nas Moskwę i pomści brata.

Totusie - powiem ci, że - jako Polak - chętnie za ten post dał bym ci
porządnie w mordę (chociaż wcale nie jestem zwolennikiem Kaczyńskich -
co wielokrotnie tutaj udowadniałem). Skurwysynu - prezydent Polski nie
żyje ginąc w wyjątkowo dziwnych oklicznościach - a ty sobie kurwa jaja
z tego robisz - chuju ?.

Prezydent RP Lech Kaczyński zginął w okolicznościach które *da* się
wyjaśnić prostym wypadkiem w trakcie "nadgorliwej" próby lądowania. Tylko że *psim obowiązkiem* wszystkich instytucji RP to badających jest
sprawdzenie (wykluczenie  lub potwierdzenie) "innych wyjaÅ›nieÅ„" a w
szczególności celowego działania "stron trzecich" bez względu czy to
uważają za bardzo czy za mało prawdopodobne, politycznie korzystne czy
niekorzystne. Wierz *i sprawdzaj*.

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Na zaślepienie serc nie ma lekarstwa.

Data: 2010-04-23 15:21:45
Autor: Lech Dubrowski
Strza³y ...
Wczoraj byla konferencja prasowa prokuratora wojskowego po powrocie z Katynia, ktory stwierdzil ze sledztwo w Rosji i w Polsce od poczatku jest prowadzone wspolnie i pod nadzorem miedzy narodowych wladz lotniczych

Data: 2010-04-23 15:48:27
Autor: totus
Strza³y ...
Lech Dubrowski wrote:

Wczoraj byla konferencja prasowa prokuratora wojskowego po powrocie z
Katynia, ktory stwierdzil ze sledztwo w Rosji i w Polsce od poczatku jest
prowadzone wspolnie i pod nadzorem miedzy narodowych wladz lotniczych

Same k³amstwa i manipulacje. W jakiej telewizji to s³ysza³e¶?

Data: 2010-04-24 07:49:41
Autor: Lech Dubrowski
Strza³y ...

U¿ytkownik "totus"
Same k³amstwa i manipulacje. W jakiej telewizji to s³ysza³e¶?

Wiem, ze telewizja klamie, ale wedlug mnie bardziej klamia ci co pisza bzdury w internecie.

Leszek

Data: 2010-04-22 09:06:58
Autor: totus
Strza³y ...
skippy wrote:

[...]

Nie zrozumia³e¶. Na miejscu wypadku powinny byæ polskie wojska. W Rosji polskie wojska w Polsce i w USA te¿. Ty to jaki¶ ciemniak jeste¶. I zupe³nie nie patriota. Powtórzê Ci jeszcze raz. Ka¿de miejsce katastrofy rz±dowej zabezpieczaj± polskie wojska.

Data: 2010-04-22 11:55:39
Autor: skippy
Strza³y ...

U¿ytkownik "totus"

No wyglada na to, ze jak ktos tu pisa³, tymi róznymi piramidalnymi bzdurami kto¶ chce przykryæ ró¿ne szczegó³y istotne, zey nikt nie szuka³ tam, gdzie naprawde co¶ sklopi³o.
Czyli jaka¶ agentura sieje tony bredni.

Chyba ¿e to Tusk zaakceptowa³ sk³ad ca³ej delegacji, 4 najwa¿niejszych dowódców obok Prezydenta + szef IPN itd.
Albo jesli to Tuska s³owa:
"... to czarownica, która powinna siê poddaæ eutanazji, a ... to oszust ulegaj±cy lobby ¿ydowskiemu. "

No i mamy komfortow± sytuacjê i wszyscy szukaja tam, gdzie nic nie ma.

Data: 2010-04-24 22:32:51
Autor: deq
Strza³y ...
U¿ytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisa³ w wiadomo¶ci news:hqp6es$ph8$1news.onet.pl...

[...]

no i ciekawe czy byli tam jacy¶ ¿ydzi bo je¶li nie by³o to oczywiste jest kto za tym stoi jak za 11 wrze¶nia.

pozdrawiam

Data: 2010-04-26 08:09:22
Autor: fatso
Strzały ...
Nie wiem czy byli tam Zydzi ale na pewno maja nosa i do samolotu nie wsiedli.
Przypuszczam, ze pani Anna Applebaum szepnela do ucha mezusiowi:  nie lec z Kaczorem
bo to moze sie skonczyc bijatyka na pokladzie, wyslij raczej swego zastepce. No i mielismy Sikorskiego
jak ronil lzy na pogrzebie w Krakowie swego kolegi a nie na odwrot.

Strza³y ...