Strza³y jeszcze raz ....

Data: 2010-08-07 23:25:24
Autor: Endriu
Strza³y jeszcze raz ....
Katastrofa,Zamach,Strza³y w Smoleñsku-Analiza filmu z 10.04.2010.mpg
http://www.youtube.com/watch?v=zJDfKyxAkNo&feature=player_embedded#!

Czy kto¶ kurwa wreszcie w tym kraju wyjasni co dzia³o siê 10 kwietnia w Smoleñsku i co zosta³o uwicznione  na tym filmie ?.

Skoro to nie jest "potyczka" naszych BOR-owików o cia³o prezydenta, to co to kurwa jest pytam ?.
Kto macha na filimiku, oraz czy kto¶ prze¿y³ katastrofê i kogo¶ dobito ?.
Dlaczego Platforma g³osowa³a przeciw miêdzynarodowej komisji do spraw wyja¶nienia katastrofy ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-08 00:04:13
Autor: zenek
Strza³y jeszcze raz ....
W dniu 2010-08-07 23:25, Endriu pisze:
[...]

Z checia ciebie bym dopbil idioto bo to cud zatakie debile drepcza po tym swiecie.

Data: 2010-08-08 06:04:00
Autor: Charlie delta
Strza³y jeszcze raz ....
On 8 Sie, 00:04, zenek <ze...@op.pl> wrote:
> [...]

> wyja¶nienia katastrofy ?.

Z checia ciebie bym dopbil idioto bo to cud zatakie debile drepcza po

zenek czy matka szyje ci ju¿ brunatn± koszulê ???????????????

Data: 2010-08-08 16:55:12
Autor: zenek
Strza³y jeszcze raz ....
W dniu 2010-08-08 15:04, Charlie delta pisze:
[...]

TY zmien lekarza bo ten twoj cie oszukuje.  Chyba ze spierdoliles z tworek to czas pakowac walizy i wracac.

Data: 2010-08-08 15:01:33
Autor: DJ\(Dominik\)
Strza³y jeszcze raz ....
Z checia ciebie bym dopbil idioto bo to cud zatakie debile drepcza po tym swiecie.

Znowu kultura w natarciu.

Data: 2010-08-10 10:38:39
Autor: alibaba8
Strza³y jeszcze raz ....
> Z checia ciebie bym dopbil idioto bo to cud zatakie debile drepcza po tym > swiecie.

Znowu kultura w natarciu.
Najwyra¼niej, cytuj±c klasyka: "Maj±c tak± sztukê przed sob±, trudno zachowaæ kulturê." W pe³ni popieram przedmówcê. Ca³a ta propaganda, szum jest tylko w jednym celu. Ukrycia kompromitacji, g³upoty, nieudolno¶ci i jakich tylko mo¿na podczepiæ epitetów w stosunku do w³adz i s³u¿b ochrony czy bezpieczeñstwa, tak ze strony rz±du jak i ¦P. prezydenta. Wszystkie dzia³ania po katastrofie maj± na celu os³abienie, wyt³umienie instynktu samozachowawczego Narodu, który powinien znie¶æ ca³± t± "elitê" ze sceny politycznej. Rozci±ganie w czasie wszelkich wyja¶nieñ równie¿ s³u¿y temu celowi. Swoj± drog± kiedy rz±d ma zamiar zacz±æ wyp³acaæ milionowe odszkodowania ofiarom, czy te¿ ich rodzinom w przypadku zgonu, wypadków drogowych powsta³ym w wyniku beznadziejnego stanu dróg???

Data: 2010-08-10 18:54:17
Autor: Endriu
Strza³y jeszcze raz ....
Ukrycia kompromitacji, g³upoty, nieudolno¶ci i jakich tylko mo¿na
podczepiæ epitetów w stosunku do w³adz i s³u¿b ochrony czy bezpieczeñstwa, tak ze
strony rz±du jak i ¦P. prezydenta.

Dok³adnie. Jest to wyj±tkowa kompromitacja, bior±c pod uwagê, ¿e na pok³adzie zgin±³ sam szef Biura Bezpieczeñstwa Narodowego:

Aleksander Szczyg³o
http://pl.wikipedia.org/wiki/Aleksander_Szczyg%C5%82o

by³y Minister Obrony Narodowej.
¯a³osne to, kompromituj±ce - po prostu ¿enada .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-08 01:30:17
Autor: Delfino Delphis
Strza?y jeszcze raz ....
Endriu wrote:

[...]

Wszystko widaæ na tym filmie:

http://www.youtube.com/watch?v=pUQldeu65YE&feature=related

A poza tym, przecie¿ widaæ, ¿e dooko³a tam siê krêci sporo ludzi bli¿ej i dalej. To siê dzieje zanim przyjecha³y jakie¶ s³u¿by, a nawet stra¿ po¿arna.

Data: 2010-08-10 09:31:06
Autor: Endriu
Strza³y jeszcze raz ....
Skoro to nie jest "potyczka" naszych BOR-owików o cia³o prezydenta, to co to kurwa jest pytam ?.

Dowody matactwa katastrofy smoleñskiej
http://www.nczas.com/?height=768

"[...] Zdjêcie zw³ok prezydenta (o godz 14,52) dowodzi równie¿ tego, ¿e na miejscu nie ma ani polskich ochroniarzy z BOR, ani nikogo z Rosjan, kto pilnowa³by cia³a Kaczyñskiego. W oczywisty sposób przeczy to zapewnieniom BOR o dochowaniu procedur (kierownictwo BOR zapewnia³o, ¿e na miejsce natychmiast przybyli funkcjonariusze BOR, którzy przykryli zw³oki prezydenta marynark± i zapobiegli wykonywaniu zdjêæ). [...]"

"[...] Omawiane zdjêcie nie pasuje do wersji, któr± przedstawili pó¼niej Maks Kraczkowski i Joachim Brudziñski - dwaj pos³owie PiS, którzy 10 kwietnia wieczorem towarzyszyli Jaros³awowi Kaczyñskiemu w drodze na identyfikacjê zw³ok. - Zw³oki prezydenta by³y zmasakrowane. Noga i rêka by³y oderwane od korpusu - wspomina³ jeden z pos³ów, odmawiaj±c podania do publicznej wiadomo¶ci dalszych szczegó³ów. Jest absolutnie niemo¿liwe, aby Jaros³aw Kaczyñski i jego najbli¿si wspó³pracownicy k³amali, mówi±c o tym, w jakim stanie s± zw³oki prezydenta. Wyja¶nienie tej zagadki mo¿e byæ tylko jedno: zw³oki Lecha Kaczyñskiego najpierw przez ponad 4 godziny le¿a³y nie pilnowane obok wraku samolotu, a pó¼niej zosta³y celowo zmasakrowane przez Rosjan! [...]".

By³ tam kurwa wreszcie kto¶ z BOR-u czy nie ?.
Czyli co na filmie Koli z pistoletami "grasuj±" tylko Ruscy ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-10 17:22:56
Autor: marq111
Strza³y jeszcze raz ....
Endriu,wróci³e¶ do formy,jak siê cieszê..poniewa¿ zawsze ¿±dasz odpowiedzi na g³upie pytania,to ja poproszê Ciebie o odp.na takie pytanie..dlaczego nikt z Twoich idoli ,którzy pojechali do Katynia poci±giem,nie poszed³ na lotnisko zobaczyæ co siê dzieje,tylko "bohatersko" wrócili do Polski? Macierewicz  stchórzy³ ?Kempa te¿? Przecie¿ mieli kamery,aparaty fot..poza tym powinni byli pilnowaæ cia³,do przyjazdu kogo¶ z Polski..ale nie ,bohaterzy szybko darli do Polski,dlaczego nie zostali tam d³u¿ej ?

Data: 2010-08-10 21:15:56
Autor: Endriu
Strza³y jeszcze raz ....
[...]

Po pierwsze to nie s± moi idole. Po drugie to pewnie spierdalali w podskokach w obawie np. przed rozpêdzon± tankietk± ministra Shoigu .....

http://www.kavkazcenter.com/eng/content/2010/04/13/11864.shtml

"[...] Wed³ug strony kaukaskich partyzantów w dniu katastrofy opancerzony samochód z ministrem Siergiejem Shoigu wjecha³ w minibus i zabi³ ponad 20 pasa¿erów. Je¶li to prawda, to jest to zaskakuj±cy zbieg okoliczno¶ci - a mo¿e wsadzono tam ¶wiadków katastrofy pod pretekstem przewiezienia na przes³uchanie, a prawdziwym celem by³o wyeliminowanie ¶wiadków? [...]".

P.S. Zawsze by³em za postulatem Korwina odno¶nie dostêpu do broni. Na wszelki wypadek uzbroiæ spo³eczeñstwo tak jak w Szwajcarii na wypadek wojny, co by nas nie wziêli bez walki, jak ¿ydów w O¶wiêcimiu .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-10 21:41:17
Autor: marfi

[...]