Strzela w filtrze powietrza, lpg, Corolla

Data: 2009-08-20 22:34:08
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Strzela w filtrze powietrza, lpg, Corolla
Uzupełniając - strzela TYLKO I WYŁĄCZNIE gdy przy ruszaniu są bardzo niskie obroty, za to szybko puszczę sprzęgło i mocno docisnę gaz.
Oczywiście tylko na LPG.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-08-20 23:02:46
Autor: Lukasz

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak61@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6kbpu$7ph$1news.onet.pl...
Uzupełniając - strzela TYLKO I WYŁĄCZNIE gdy przy ruszaniu są bardzo niskie obroty, za to szybko puszczę sprzęgło i mocno docisnę gaz.
Oczywiście tylko na LPG.

--
Wymiana świec nie zaszkodzi a majątku nie kosztuje to. Mi pomogło.

Data: 2009-08-21 00:27:36
Autor: Jacek
[...]

tez tak miałem. za duża dawka gazu, pomogło skręcenie śluby o 0,5 obrotu, spalanie spadło o 20% i przestał strzelać przy prawie każdym starcie spod świateł.
--
Stoout
prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

Strzela w filtrze powietrza, lpg, Corolla