Strzela w filtrze powietrza, lpg, Corolla

Data: 2009-08-25 20:42:35
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Strzela w filtrze powietrza, lpg, Corolla
Świeczki wymienione i jak ręką odjął.

Oczywiście mogła to być regulacja tak samo jak świece, ale tym razem winny okazały się świece.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-08-26 09:02:20
Autor: nacocito

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak61@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h71b3j$47n$1news.onet.pl...
Świeczki wymienione i jak ręką odjął.

Oczywiście mogła to być regulacja tak samo jak świece, ale tym razem winny okazały się świece.

u mnie to były kabelki. tak czy inaczej w takich sytuacjach najbardziej podejrzana jest elektryka.

Data: 2009-08-30 12:14:33
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Strzela w filtrze powietrza, lpg, Corolla
u mnie to były kabelki. tak czy inaczej w takich sytuacjach
najbardziej podejrzana jest elektryka.

Cholera, jednak strzela :>
Świece nowe, wczorja w kompletnych ciemnościach oglądałem przewody WN - żadnych przebić, zostaje regulacja gazu...

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-09-11 01:21:21
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Strzela w filtrze powietrza, lpg, Corolla
Cholera, jednak strzela :>
Świece nowe, wczorja w kompletnych ciemnościach oglądałem przewody WN
- żadnych przebić, zostaje regulacja gazu...

Czepiłem lampę stroboskopową do przewodów i... przebić to one może nie miały, ale do końca przewodzić to też nie przewodziły ;-)
Kable zmienione - strzelanie ustąpiło całkowicie.