Strzelać się! strzelać!

Data: 2011-01-19 19:30:05
Autor: boukun
Strzelać się! strzelać!
Ale jaja. Lech Kaczyński nieźle przetrzebił polską scenę polityczną, mam nadzieję, że ofiar będzie więcej. Polacy głodni, bez pracy, a oni się biją w sejmie o władzę i chcą wojny z Rosją...
Ten cały PiS to jedna wielka błazenada!

boukun

Data: 2011-01-19 19:35:54
Autor: jadrys
Strzelać się! strzelać!
W dniu 2011-01-19 19:30, boukun pisze:

Ten cały PiS to jedna wielka błazenada!

boukun

A PO to już nie?

Data: 2011-01-19 19:52:51
Autor: boukun
Strzelać się! strzelać!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ih7b5s$506$2news.onet.pl...
W dniu 2011-01-19 19:30, boukun pisze:

Ten cały PiS to jedna wielka błazenada!

boukun

A PO to już nie?

Akurat ci ludzie zachowują się w tym momencie z godnością, pełni szacunku, wyważeni, stonowani, dystyngowani dyplomaci i nie zakłamują prawdy...
Cóż oni mogą poradzić, że jeden idiota tylu ludzi rozjebał i do dzisiaj cały sejm rozpierdala swoim nieobliczalnym lotem...

boukun

Data: 2011-01-19 20:01:49
Autor: jadrys
Strzelać się! strzelać!
W dniu 2011-01-19 19:52, boukun pisze:

[...]

  Dajesz się brać na piękne słówka, jak wróbel na plewy. Dlaczego np. ci "pełni szacunku" PO-wcy ukrywali te nagrania przed Polakami przez 9 miesięcy?

Data: 2011-01-19 20:08:28
Autor: boukun
Strzelać się! strzelać!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ih7cf5$9h4$1news.onet.pl...
[...]

No ale o czym ja mam z toba rozmawiać? Co tu było do ukrywania? Te rozmowy praktycznie nic nowego nie wnoszą. Ja mogę w archiwum znaleźć swoje wypowiedzi z 10 kwietnia, gdzie przewidziałem, że Rosjanie mieli wyjątkowy kłopot z natrętnym pasażerem i nie wiedzieli, jak mu wybiś lądowanie w Snmoleńsku w takich warunkach. Z czego tu teraz sensację robić, o co bić pianę?

boukun

Data: 2011-01-19 22:07:35
Autor: wasabi
Strzelać się! strzelać!
On Wed, 19 Jan 2011 20:01:49 +0100, jadrys wrote:

[...]

chłopie, miało by to sens "ukrywanie" jak by wszyscy twierdzili że nie ma winy Rosjan, ale od początku wszyscy mówili że ich wina(przyczyna) też jest. A ty bijesz piane, szczerze powiem PiS obrzydził cała tą katastrofę, sprowadził do groteski z Fotygą,Macierewiczem na czele (Kaczyńskiemu wybaczę słowa, stracił brata w końcu) a PO mnie wkurwia że udaje panienkę na wydaniu.

Data: 2011-01-20 10:00:19
Autor: boukun
Strzelać się! strzelać!

Użytkownik "wasabi" <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał w wiadomości news:ih7nb7$m7d$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Nie ma tu żadnej winy Rosjan. Gdyby nie wina Polaków, nie byłoby doszukiwania się winy Rosjan, a nie odwrotnie. Gdyby Polacy nie lądowali we mgle, nie byłoby katastrofy i to jest 100% winy. Jakiekolwiek cząstkowe zwalanie winy na Rosjan czy rząd polski ma w zamiarze prowadzić do całkowitego obwiniania czynników trzecich... Bo wtedy Psychole z PiSu będą twierdzić, że gdyby rząd plski wziął Lecha Kaczyńskiego w kaftan bezpieczeństwa, nie byłoby tej katastrofy..., czyli wina po stronie rządu polskiego, że nie zabronił tego lotu do Smoleńska.... Na tej samej zasadzie PiS próbuje zwalać winę na Rosjan...

boukun

Data: 2011-01-20 00:17:32
Autor: the_foe
Strzelać się! strzelać!
W dniu 2011-01-19 20:01, jadrys pisze:
[...]

a nagarnia z CASY "ukrywaja" do dzis i nikt nie wrzeszczy.

--
the_foe

Data: 2011-01-19 20:17:57
Autor: mi\(c\).sz.