Strzelają do Polaków jak Amerykanie do nigra

Data: 2014-12-06 14:26:28
Autor: El Comandante
Strzelają do Polaków jak Amerykanie do nigra
Strzały i blokady w Nysie. Postrzelony 22-latek w szpitalu

22-latek trafił do szpitala prawdopodobnie po tym, jak został postrzelony podczas ucieczki przed policją w Nysie. Jak dowiedziała się Wirtualna Polska, mężczyzna z raną postrzałową trafił do szpitala. Jego stan jest ciężki. W nocy przeszedł operację. W szpitalu jest pilnowany przez policję.

Jak powiedział nam komisarz Hubert Adamek z opolskiej policji, zdarzenie miało miejsce w czwartek ok. godz. 23. Na jednej z ulic policja legitymowała grupę osób. W pewnym momencie jeden z mężczyzn wsiadł do stojącego obok audi i uciekł, próbując przejechać policjanta. Jeden z funkcjonariuszy oddał strzały ostrzegawcze w stronę oddalającego się auta. W mieście w nocy policja zorganizowała blokady dróg.

O 1.30 w nocy policja dostała informację, że do szpitala zgłosił się mężczyzna, który może mieć związek w tymi wydarzeniami.

http://get.wp.tv/?f=2890567.1417856998041.h.webm&rnd=0

~rab89 8 minut temu

"...oddał strzały ostrzegawcze..." strzały ostrzegawcze oddaje się w powietrze nie w stronę osoby która ucieka ...

~To policja może tak do każdego strzelać? 46 minut temu

Nie rozumiem po co ta interwencja i dlaczego policjant strzelał, przecież nie było żadnego zagrożenia życia ani pościgu za niebezpiecznym przestępcą? Czy u nas zaczyna się dziać to samo co w Stanach?

~Seba 18 minut temu

Oddał strzały ostrzegawcze w stronę oddalającego się auta . Myślałem że strzały ostrzegawcze są w górę.

ninek50 37 minut temu

WIEDZIAŁEM,ŻE TAK POWIEDZĄ !!!! W POPRZEDNIM KOMUNIKACIE POLICJI NIE BYŁO ANI SŁOWA O PRÓBIE ROZJECHANIA POLICJANTA.TRZEBA BRONIĆ KOLESI I USPRAWIEDLIWIĆ STRZELANIE DO KIEROWCY JAK DO KACZKI

~Dreamcatcher 1 godzinę i 10 minut temu

Do milicjanta, ktory postrzelil chlopaka - WYDALES NA SIEBIE WYROK SK.....YNU!

~Wom 1 godzinę i 44 minuty temu

Strzały ostrzegawcze w kierunku auta, byłem przekonany ze oddaje się w powietrze. Gratulacje dla milicji, dziki zachód, a gdzie prawo użycia broni.

~M.Ch 1 godzinę i 46 minut temu

Jak łatwo policja szafuje ludzkim życiem.Totalna paranoja.Należy zaostrzyć przepisy,aby tak łatwo policja broni nie wyciągała.

~godzina policyjna (11:59)

A dlaczego legitymowalil ludzi bez powodu na ulicy ? Jakie były zarzuty do tych ludzi.? Czy to była GODZINA POLICYJNA? Człowiek wsiadł do auta bo musiał jechac miał swoje sprawy a ci go q....a zastrzelili z odległosci 1 metra! SKANDAL

Data: 2014-12-06 15:30:15
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m5v064$b81$1speranza.aioe.org...
Strzały i blokady w Nysie. Postrzelony 22-latek w szpitalu
"...oddał strzały ostrzegawcze..." strzały ostrzegawcze oddaje się w powietrze nie w stronę osoby która ucieka ...

Jasne, może jeszcze go powinni przeprosić? Ulice polskich miast opanowali chuliganie i bandyci. Trzeba zniszczyć tą zarazę!

MW

Data: 2014-12-06 16:51:18
Autor: Budzik
[...]

Jaki jest Twój wniosek?
Jeżeli ktos ucieka przed policją z niewiadomych powodów to puscic i potem scigac?
Bierzesz odpowiedzialnosc za ofiary podczas ucieczki?

Pomijam fakt, ze mówili o tym, ze prawie przejechał policjanta odjezdzajac - ale to oczywiscie moze byc na wyrost - mozemy tylko pogdybac.

Data: 2014-12-06 20:09:58
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA3FBAD2B1D7CCbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nie powinni w ogóle ścigać, spisać ewentualnie numery i namierzyć. A w ogóle, to jakim prawem policja legitymuje obywateli? PRL-bis!

Pomijam fakt, ze mówili o tym, ze prawie przejechał policjanta odjezdzajac
- ale to oczywiscie moze byc na wyrost - mozemy tylko pogdybac.

To dopiero w drugim komunikacie policja wymyśliła, świadkowie nie potwierdzają tych wymysłów policji. Z zeznań świadków wynika, że policjant z metra odległości strzeliłł przez szybę do chłopaka. Bandyci po prostu...

Data: 2014-12-06 20:55:29
Autor: Budzik
[...]

I sam fakt uciekania nie wydaje ci sie podejrzany?
Załóżmy ze wiezie w aucie kradziony towar, albo ze jedzie kradzionym samochodem.
Puscic i picekac az ogarnie paserkę?

A w
ogóle, to jakim prawem policja legitymuje obywateli? PRL-bis!

Znaczy co?
Mozna robić co sie chce i policji nic do tego?
Pierwszy sie wypniesz w strone złodzieja czy gwałciciela?

[...]

Jeżeli sa tak samo obiektywni jak Ty to w sumie nikomu nie mozna wierzyc.

Data: 2014-12-06 22:51:33
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA3FBDC433FB5Bbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Może być podejrzany, ale strzelać nie powinni. Powinni policjanci być szkoleni, że wolny człowiek ma prawo ich unikać i nie chcieć im stawać na baczność...

Załóżmy ze wiezie w aucie kradziony towar, albo ze jedzie kradzionym
samochodem.
Puscic i picekac az ogarnie paserkę?

Zazwyczaj kontrole powinny być przeprowadzane tylko w przypadkach uzasadnionych podejrzeń i lub wiarygodnego zgłoszenia osób trzecich o podejrzeniach.

[...]

Posłuchaj, co mówi ojciec tego postrzelonego chłopaka. Może uda nam sę z czasem dowiedzieć czegoś więcej, z jakiej racji policja legitymowała tych młodych ludzi...

[...]

A policji szczególnie, co widać o ich zmasowanym zaangażowaniu w sieci i pod tym wątkiem...

Data: 2014-12-06 23:59:26
Autor: Budzik
[...]

Może być podejrzany

uff

, ale strzelać nie powinni.

Nigdy? Rozumiem, ze dla postawionej tezy zalozyłes a priori, ze wersja policji jest wyssana z palca, ale tak bardziej ogólnie?

Powinni policjanci być szkoleni, że wolny człowiek ma prawo ich unikać i nie chcieć im stawać
na baczność...

Unikanie a uciekanie w trakcie kontroli to są tozsame zachowania?

[...]

Zazwyczaj? To znaczy kiedy powinno być inaczej?
I skąd wiesz ze tak nie było w tym przypadku?
I przede wszystkim czy obywatel ma w trakcie kontroli nad tym sie zastanawiac?
A moze jednak założyć, ze dla własnego bezpieczenstwa nalezy wykonywac polecenia osób z bronią, zwłaszcza policji?

[...]

Byc moze. Ale zdaje sie ze juz wyrobiłes sobie zdanie...

Ktos z policji tu pisze?

Data: 2014-12-07 10:21:46
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA3FC65E48129budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Wiem dokładnie jak policja w Polsce postępuje. Swego czasu, jak jeździłem jeszcze na niemieckich numerach, ni stąd n zowąd zaczął za mną jechać policyjny samochód na sygnale i jak się zatrzymałem, zajechali mi drogę i z giwerą, dubeltówą wymierzoną we mnie zaczęli mnie strofować i ustawiać do pionu, Musiałem durniowi powiedziueć, żeby nie zelował we mnie, bo może nieszczęścia narobić, dopiero się zreflektował i pozwolił mi pójść do teściowej po prawojazdy, których przy sobie nie miałem. Gdyby takiemu durniowi palec się obślizgnął, też by było ppotem, że uciekałem przed policją... A po kiego chuja mnie kontrolowali, jak jechałem od siebie z budowy do domu do teściowej, to nie mam pojęcia. Zachowywali się, jakby polowali na gangsterów...

Data: 2014-12-07 11:51:31
Autor: Budzik
[...]

Wzruszyła mnie Twoja historia.

Data: 2014-12-07 18:33:39
Autor: Stokrotka
Strzelają do Polaków jak Amerykanie do nigra
Jak PiS wygra w całęj Polsce to będzie jeszcze więcej stszelania.
Większość wybierała w Polsce pomiędzy zamordyzmem i pijawkami.
Zamordyzm to stszelanie do ludzi jak do kaczek,
pijawki robią dokłądnie to samo, tylko z opuźnieniem, polegającym na tym by odczekać do momentu aż się ofiara upomni o frorsę.

Błąd, ze policji ani aparatu sprawiedliwości nie rozliczono w 89 roku.
Praktycznie nik nie siedział za zabijanie, skazywanie, niszczenie życia.
Dlatego jest tak źle.

NIGDY ŻADNEJ AMNESTI DLA POLICJI.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Strzelają do Polaków jak Amerykanie do nigra